Proszę Was o pomoc bo już nie mam siły i nie wiem gdzie szukać przyczyny problemu, nawet w warsztacie już skończyły się pomysły. W mojej Alfie (1.9 jtd;8v; 156) drży i wydaje dudniące dźwięki pasek wielorowkowy, dźwięk zmienia się przy włączeniu każdego odbiornika prądu, np.: przy zapalonych światłach i podgrzewaniu szyby prawie cichnie ale gdyby zgaśić światła znów dudni. Wymieniłem, napinacz, rolkę prowadzącą(Ruville), koło pasowe (Corteco), na alternatoże i na sprężarce oraz na wspomaganiu nie ma wyczuwalnych luzów. Pytanie brzmi, czy pasek wymieniony 5 tys km temu przez innego mechanika (który zresztą źle spasował obudowę rozrządu i w innym warsztacie musieli ją poprawiać bo ocierała o pasek rozrządu) może być źle dobrany i to powoduje rezonans i drgania i dziwne dźwięki? Może ktoś miał podobny przypadek, proszę o pomoc - z góry dzięki.