pogadam jeszcze z mechanikiem który mi robi Belle, podpowiem może z tym sprzęgiełkiem zobaczymy co powie.... a mam jeszcze pytanie skąd sie to bierze mówię o drganiach, skoro wcześniej bez szpięgiełka było ok?
pogadam jeszcze z mechanikiem który mi robi Belle, podpowiem może z tym sprzęgiełkiem zobaczymy co powie.... a mam jeszcze pytanie skąd sie to bierze mówię o drganiach, skoro wcześniej bez szpięgiełka było ok?
To dziwne, jeśli jesteś pewien, że nie masz sprzęgiełka i było dobrze a teraz telepie. Z tego co ja wiem to za wyważanie paska klinowego w JTD odpowiada koło pasowe i sprzęgiełko alternatora właśnie. Więc może to koło pasowe, skoro jest używane, kończy swój żywot. Jak możesz to zrzuć pasek i uruchom silnik. Będziesz widział czy koło pasowe jest do d...
A czy ktoś orientuje się jaki klucz jest potrzebny do odkręcenia sprzegiełka od alternatora?
http://allegro.pl/klucz-do-demontazu...450098287.html
coś takiego jest potrzebne
to sprzegiełko to ciekawy temat![]()
ile może kosztować to całe sprzęgiełko alternatora??
Niestety mechanik powiedział, że się nie podejmie wymiany sprzęgiełka bo nie ma klucza a do tego sprawdził że jest rolka na sztywno założona i mówi, że jak zdejmie to nie wie czy włoży tą ze sprzęgiełkiem czy będzie pasować. Poprosiłem go w takim razie żeby zobaczył jakiej firmy mam alternator jeśli jest zwykła rolka a tu okazuje się że magneti marelli więc mam nadzieje że sprawa drgań jest dość prosta....?
szukaj mechanika który nie boi się Alfy![]()
No to masz to samo co było u mnie. Też miałem zwykłą rolkę wstawioną. Jeśli masz M.Marelli to powinno być sprzęgiełko i myślę, że jego założenie rozwiąże problem.
---------- Post dodany o godzinie 06:37 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 06:36 ----------
Ja za sprzęgiełko firmy INA płaciłem 147 zł.
klucz do demontażu takiego sprzegielka można nabyć za około 150