Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 48 z 48

Temat: Problemy z centralnym zamkiem

  1. #41
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    164 QV 24V '93, 164 Super TB '96, 166 2.5V6 '98, 155 2.0TS 16v '96
    Postów
    509

    Domyślnie

    A ja mam to samo w drugiej już 166
    Prawe drzwi się przycinają. Czasami działają czasami nie.
    Jeśli pilotem kliknę to się otwierają i od razu zamykają wszystkie. Wtedy szybko otwieram za klamkę drzwi kierowcy i tak 4 razy otwierają się i zamykają. Co istotne nie podchodzi do góry rygiel przednich drzwi pasażera. Otwieram te drzwi z zewnątrz kluczykiem albo od środka klamką idzie do góry.
    Wtedy czasami działa zamknięcie drzwi z pilota. A czasami nie zamykają się bo prawe przednie rygiel nie schodzi na dół.
    Jedynym pewnym sposobem na zamknięcie/otwarcie alfy jest otwieranie/zamykanie prawych przednich drzwi kluczykiem manualnie
    Miałem podobne akcje w poprzedniej 166 ale tylko przez kilka zimowo-jesiennych dni.
    Potem się samo uzdrowiło.
    Pewnie trzeba mechanizm nasmarować jak znam życie
    Mam na imię Jacek... i jestem alfaholikiem...
    Powrót do Busso.... w najfajniejszym opakowaniu...

  2. #42
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacoff Zobacz post
    Jeśli pilotem kliknę to się otwierają i od razu zamykają wszystkie. Wtedy szybko otwieram za klamkę drzwi kierowcy i tak 4 razy otwierają się i zamykają. Co istotne nie podchodzi do góry rygiel przednich drzwi pasażera. Otwieram te drzwi z zewnątrz kluczykiem albo od środka klamką idzie do góry.
    Przerabiałem temat, u mnie to były drzwi kierowcy. Siłownik od centralnego zwyczajnie nie łączył, u ciebie możliwe też że po prostu padł albo się zapiekł/zawiesił. Trzeba boczek zdjąć i popatrzeć. Ogólnie dość upierdliwie tam jest z dostępem, pomaga odkręcenie prowadnicy szyby, wtedy można ją wziąć na bok i nawet wyciągnąć cały siłownik na wierzch.

  3. #43
    alfaGirl99
    Gość

    Domyślnie

    czy moze ktos odpowiedziec na moj post bo to jest naprawde uciazliwe..

  4. #44
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Kraków / Irlandia
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TS, Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Postów
    70

    Domyślnie

    To ja odświeże temat. Mój przypadek wygląda następująco. Przyjmijmy że auto jest zamknięte, wszystkie rygielki w dole, nie da się otworzyć drzwi ciągnąc za żadną z klamek - czyli wszystko OK.

    1. Próba otwarcia pilotem - kierunki mrugają, drzwi pozostają zamknięte.
    2. Próba otwarcia kluczykiem od strony kierowcy bądź pasażera - otwiera się tylko i wyłącznie zamek przy którym grzebiemy.

    OK. Siedzimy w aucie za kierownica - wszystkie inne drzwi sa zaryglowane.

    1. Wciskamy przycisk na desce rozdzielczej - wszystkie rygle idą w górę i pozostają otwarte - czyli OK
    2. Wciskamy przycisk na pilocie celem zamknięcia - rygle idą w dół wsio OK.
    3. Ponownie wciskamy przycisk na konsoli - rygle idą w górę czyli OK jak wyżej
    4. Jeszcze raz na konsoli - rygle w dół - OK
    5. Próba otwarcia pilotem - brak akcji
    6. Ciągniemy za klamkę kierowcy bądź rygiel na drzwiach kierowcy - otwierają się tylko drzwi kierowcy.

    Dla uprosczenia - wszelkie próby otwierania pilotem nie przynoszą żadnego efektu poza mruganiem kierunków, otwieranie kluczykiem tylko danych drzwi. Zamykanie wszystkich drzwi na raz przy pomocy pilota/kluczyka/nasisniecia rygla tylko po uprzednim odryglowaniu wszystkich bądź przynajmniej przedniej pary drzwi. Przycisk na konsoli działa prawidłowo poza tym, że jesli np zamkniemy wszystkie drzwi ( w sensie drzwi rygle otwarte) a te od kierowcy pozostawimy szeroko otwarte to po wciśnięciu przycisku na desce wszystkie drzwi sie zarygluja oprócz drzwi kierowcy - może to taki ficzer ale rygle chyba powinny odbić.

    To chyba tyle

  5. #45
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Coś ci szwankuje centralka. Może to być od cieknącego na nią płynu chłodniczego z uszkodzonej nagrzewnicy. Ja bym sprawdził, czy nie cieknie, a jak jest wszystko ok, to nie bawić się tą centralką,tylko kupić zestaw centralnego zamka razem z alarmem, np ten:
    http://www.remotronix.com/product/35...zamek%204dzrwi

    Trzeba poświęcić na pewno jeden dzień na montaż ale na pewno wszystko będzie działało dobrze i nie będzie się krzaczyło. Do rozbiórki boczek każdej pary drzwi i podpięcie siłownika pod cięgna oraz montaż centralki alarmu. Koszt niewielki, a mamy alarm z pilotem i niezawodne siłowniki centralnego, bo te oryginalne lubią się psuć. Mi padły 2 na raz,parę dni temu. Po ilości zakładanych tematów widzę, że wielu osobom padły zamki centralne na wiosnę.

  6. #46
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Kraków / Irlandia
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TS, Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Postów
    70

    Domyślnie

    Przepraszam zapomniałem wspomnieć. Nagrzewnice mam nówke temi ręcami wymienioną. Pod ICS'em jest sucho jak pieprz. Żółty przekaźnik był zalany troche - po wysuszeniu i przelutowaniu wszystko działało przez jakiś czas (tydzień) a później zdechło.

  7. #47
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    No to masz przyczynę, płytka się rozkleiła albo pordzewiała elektronika w środku. Rozwiązanie które podałem wydaje się więc dobre, bo będziesz miał pewność, że zrobisz raz dobrze i więcej nic się tam nie będzie krzaczyło. Jest trochę zabawy z kabelkami przy montażu alarmu, ale wszystkie których potrzebujesz są pod deską rozdzielczą lub w wiązce wychodzącej z drzwi.

  8. #48
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD
    Postów
    6

    Domyślnie

    Witam,
    niedawno nabyłem alfe 147 no i pojawił się problem. Mianowicie dzisiaj rano przestał mi działać centralny zamek tzn. mogę tylko zamykać z pilota. Jak otwieram drzwi z dwóch kluczyków otwierają się tylko drzwi od kierowcy ( może to normalne - nie wiem). Co warto dodać jeszcze diody w pilocie palą się przy ich wciskaniu. Aha i zauważyłem że pali się non stop przycisk zamka centralnego http://www.forum147.com//files/kluczyk_202.jpg (rys. 7).

    Co może być przyczyną? Jak to naprawić?

    Z góry dziękuje za wszelkie możliwe sugestie i podpowiedzi.
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Problem z centralnym zamkiem
    Utworzone przez lukasik166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-06-2015, 16:34
  2. [159] Problem z centralnym zamkiem
    Utworzone przez Piotr_wawa w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-04-2015, 23:05
  3. Problem z zamkiem centralnym
    Utworzone przez kogut25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-04-2014, 21:16
  4. Problem z centralnym zamkiem.
    Utworzone przez Dawidku11 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-01-2013, 09:40
  5. Problem z centralnym zamkiem
    Utworzone przez sys20 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-02-2010, 12:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory