Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Czkanie JTD

  1. #1
    Pisiordini
    Gość

    Domyślnie Czkanie JTD

    Witam,

    czy przyczyną "czkania" powyżej 2 tysięcy obrotów lub odcięcia paliwa (tak myślę, bo np. przy wciśnięciu pedału gazu do oporu na pierwszym biegu w okolicach 3 tysięcy obrotów gaśnie i muszę zatrzymać się, odczekać chwilkę i dopiero odpalić) może być przepływomierz, czy może regulator ciśnienia paliwa?
    Na kompie wyskakuje mi błąd przepływomierza.

    Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Wymień najpierw to co wskazuje ci komputer, a nie szukaj kłopotów tam gdzie ich nie ma
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    odłącz przepływomierz i zobacz

  4. #4
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Przepływka raczej daje o sobie znać na niższych obrotach, a kolega podpinał autko pod kompa?

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek_murawski Zobacz post
    ... a kolega podpinał autko pod kompa?
    Chyba napisał wyraźnie:
    Cytat Napisał Pisiordini Zobacz post
    ...Na kompie wyskakuje mi błąd przepływomierza.
    ..
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #6
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Chyba napisał wyraźnie:
    Nie doczytałem, albo jakoś nie zwróciłem uwagi. A swoją drogą błąd przepływki niekoniecznie musi sugerować awarię, ważnę są również inne błędy, które pewnie też się pojawiły, pytanie więc do kolegi jakie jeszcze?
    Ja mam padniętą przepływkę i nic mi tam nie czka...

  7. #7
    Pisiordini
    Gość

    Domyślnie

    mam jeszcze P0220 czyli błąd potencjometru gazu.
    Wczoraj zalutowałem kostkę na stałe (tą za schowkiem), ale nie pomogło, dalej ma czkanie, dalej jest błąd.
    Dziś postaram się wyczyścić sam pedał, może pomoże.
    Może macie jakieś rady odnośnie tego, może właśnie to jest problemem.

Podobne wątki

  1. [159] "czkanie" i szarpnięcia
    Utworzone przez ekstranio w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-06-2013, 22:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory