Faktycznie zapiekły się łopatki w turbinie chociaż ostatnio czyściłem to jakiś rok temu . po złożeniu problem prawie zniknął tzn. auto przyspiesza i nie powoduje już zapalenia marchewki za każdym razem ale po kilku ( próbach na prostej) jadąc na 4biegu zapaliła się znowu silnik zagasł - błąd p0215 i był problem z odpaleniem musiałem chwilę odczekać . czym to jest znowu spowodowane ?
dodam , że mam zaślepiony egr -który może jednak udrożnię bo cały czas jest jego błąd i masy powietrza są cały czas większe od docelowych.
to co jeszcze zauważyłem to , że ciśnienie doładowania po złożeniu teraz nie przekracza 2bar razem z dodanym atmosferycznym mam tam max 19.. podsuniecie jeszcze jakieś spostrzeżenia . pozdrawiam
to jest zwykle kod błędu cewki gaszenia silnika
Kolego masz dwie nakładające się usterki:
-przeładowanie (pewnie zapieczona zmienna geometria turbiny, albo niewłaściwa regulacja długości sztangi sterującej)
-kłopot z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej (skoro wymiana regulatora nie przyniosła efektu to pompa może byc do roboty)
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)