Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: marchewa powyżej 3500 obr - co jeszcze ?

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar liked
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    AR BRERA 2006 2,4 jtdm
    Postów
    320

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kali_33 Zobacz post
    na turbinie nic nie reguluj. Daj na forum logi z FES-a.
    Jeśli chcesz sprawdzić działanie łopatek weź pompkę z koncówką do piłek, wyciągnij z gruchy koło turbo wężyk i podłącz go pod pompkę - przy 0,7 bar sztanga powinna drgnąć, a potem całkowicie się wysunąć.
    jeżeli łopatki są zapieczone, to nie ruszy cięgna ręcznie, ale tak czy siak myślę że problem leży w turbinie. samo czyszczenie jest proste, ale trzeba uważać żeby zapieczonych śrub nie poukręcać przy jej rozkręcaniu

  2. #12
    jaro156
    Gość

    Domyślnie

    Faktycznie zapiekły się łopatki w turbinie chociaż ostatnio czyściłem to jakiś rok temu . po złożeniu problem prawie zniknął tzn. auto przyspiesza i nie powoduje już zapalenia marchewki za każdym razem ale po kilku ( próbach na prostej) jadąc na 4biegu zapaliła się znowu silnik zagasł - błąd p0215 i był problem z odpaleniem musiałem chwilę odczekać . czym to jest znowu spowodowane ?
    dodam , że mam zaślepiony egr -który może jednak udrożnię bo cały czas jest jego błąd i masy powietrza są cały czas większe od docelowych.
    to co jeszcze zauważyłem to , że ciśnienie doładowania po złożeniu teraz nie przekracza 2bar razem z dodanym atmosferycznym mam tam max 19.. podsuniecie jeszcze jakieś spostrzeżenia . pozdrawiam

  3. #13
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    to jest zwykle kod błędu cewki gaszenia silnika

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kolego masz dwie nakładające się usterki:
    -przeładowanie (pewnie zapieczona zmienna geometria turbiny, albo niewłaściwa regulacja długości sztangi sterującej)
    -kłopot z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej (skoro wymiana regulatora nie przyniosła efektu to pompa może byc do roboty)
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. p0235 i marchewa powyżej 3500obr
    Utworzone przez Arturro w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-10-2013, 08:52
  2. Brak kopa, silnik dusi się powyżej 3500 tys. obr.
    Utworzone przez markos126 w dziale 156
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 05-12-2011, 22:03
  3. migająca marchewa powyżej 4 tyś. obrotów
    Utworzone przez areyoufine w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-03-2011, 22:57
  4. Pojawia się i znika (marchewa) - co jeszcze?
    Utworzone przez fabick w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-12-2010, 13:50
  5. 3500 obr/min i koniec
    Utworzone przez cober w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 22-03-2009, 13:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory