Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 39

Temat: 2.5 v6 problem po zerwaniu paska rozrządu???

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał muszyV6 Zobacz post
    Hehe własnie sie go pytałem to powiedział ze do 2mm mogł zajsc bład na srubokrecie a to juz jest duzo???
    W tym silniku bardzo dużo, może wręcz spowodować po nagrzaniu wypadanie zapłonu na cylindrze.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ANN
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    świętokrzyskie
    Auto
    GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    362

    Domyślnie

    Kolego, a nie przyszło Ci do głowy, że mechanik który nigdy nie miał do czynienia z V-ką nie zrobi Ci dobrze? To było do przewidzenia.
    Czemu nie pisałeś, że poszukujesz jakiegoś speca. Od razu dostałbyś namiary, takie same co Piotras ode mnie.

    zabieraj auto do konkret ludzi co się znają na takich silnikach, a dojdziesz do ładu i składu.

    pozdrawiam

    http://ann156.fotosik.pl/

    GT 3.2 V6 Q2 '05 (09.2014)
    MiTo 1.4 T-Jet 155 KM '09 (10.2016)
    Spider 2.0 TS '99 (10.2022)
    ______________________________
    156 2.5 V6 '00 (03.2010-10.2014)
    156 1.9 JTD '98 (06.2006-03.2010)

  3. #23
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie

    Jak bys mogł mi dac jakies namiary na kogos w okolicach radomia byłbyma bardzo wdzieczny bo juz brakuje sił kasa idzie a nie widac zadnych skutków i konca zeby to auto wkacu jezdziło tak wyglada

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...7208bee25.html

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Piotras
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 2.5 \6/
    Postów
    529

    Domyślnie

    Kolego tu masz nr. tel 502-252-520 mam nadzieje ze poprawny ja robilem u tego goscia przekladke silnika bo moja czarnula tez stanela ale w kielcach i wymienialem silnik ,gosciu naprawde ogarniety i jest z Radomia zadzwon i sie juz znim dogadsz tani nie jest ale zato zna sie na rzeczy i za to placisz

  5. #25
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie

    ok dzieki kolego zadzwonie do niego pozdrawiam

    ---------- Post dodany o godzinie 02:20 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 02:16 ----------

    mam pytanie jeszcze to nie jest ten typ Oskar przypadkiem bo slyszałem ze jest dobry od alfy w radomiu???

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar Piotras
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 2.5 \6/
    Postów
    529

    Domyślnie

    ooooooo dokladnie Oskar nie moglem se przypomniec jego imienia odstawiaj fure do Oskara i bedzie zyla

  7. #27
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie

    Bylem u niego ostatnio blokady pozyczałem no tak zrobie jutro zaciagne do niego auto

    ---------- Post dodany o godzinie 12:02 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:44 ----------

    No dzwoniłem do niego zaciagne jutro auto ale mi powiedzial ze najprawdopodobniej bendzie zawor sie wieszał bo nie były jakies kanały wyczyszczone i podczas nagrzania sie blokuje niewiecie czy sciaga sie głowice do wyczyszczenia tych kanałow

  8. #28
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jeśli chodzi mu o to o czym myślę, to głowicy nie będzie zdejmował.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #29
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie

    Jednak koledzy to nie był rozrzad tylko niestety panewki na korbowodzie.Dojdzie kolejna alfa na czesci jak by ktos cos potrzebowal to mozna pisac.

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Więc pytanie, skoro przed pęknięciem paska nie stukało to kto spartolił robotę? Osobiście po kolizji rozrządu zawsze sprawdzałem stan panewek na korbowodach i przeważnie dla spokoju ducha dawałem świeże, widać miałem dużo racji. Inny pomysł, mechanior nr1 brudas, poskładał z syfem silnik i zapchało kanał olejowy plus może od razu palił silnik nie dając mu bez zapłonu zassać i wpompować oliwy gdzie trzeba po złożeniu na nowo.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. Zablokowany silnik V6 po zerwaniu paska klinowego
    Utworzone przez Damian1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 05-06-2014, 09:04
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-10-2011, 20:18
  3. Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 15-11-2010, 10:37
  4. Problemy z autem po zerwaniu paska alternatora
    Utworzone przez ag@147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-07-2009, 13:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory