Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Przerywana praca silnika na pełnej przepustnicy...

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    dzieki - uzyteczne :-)

    z tego epera wynika że impulsator ma numer: 7624312 (model od 2003 r.)
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  2. #12
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    to do jakiegoto auta jak od 2003:>?
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    jest jeszcze taki: 7624310 (data zastąpienia 2000 r.)
    więcej nie ma

    oba chyba powinny pasowac bo po VIN szukałem...

    aaaa.. i jeszcze przekaźnik do kierunkowskazów bo mi czasami nawala i muszę puknąć w skrzynke coby działał: 60693732
    i tego sztuk dwie: 60513927 (złączka)
    Ostatnio edytowane przez Yacek ; 13-02-2011 o 13:18
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  4. #14
    E.T.
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Yacek Zobacz post
    i jeszcze przekaźnik do kierunkowskazów bo mi czasami nawala i muszę puknąć w skrzynke coby działał
    polutuj w nim dokładnie nóżki na styku z płytką drukowaną ,też tak miałem i jest święty spokój, a pewno ze stówke zaoszczędzisz

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    Cytat Napisał E.T. Zobacz post
    polutuj w nim dokładnie nóżki na styku z płytką drukowaną ,też tak miałem i jest święty spokój, a pewno ze stówke zaoszczędzisz
    spróbujem :-)
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kasza85
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    jelenia góra
    Auto
    Alfa Romeo 166 3, 0 24v 2000r
    Postów
    776

    Domyślnie

    może ci się także przekaźnik sklejać i wtedy trzeba go psiknąć WD lub wymiana jak nie pomoże. u mnie lutowanie i czyszczenie nie pomogło. ale jestem dobrej myśli
    Alfa 164 3.0 94r - była
    Alfa 164 3.0 96r - była
    Alfa 166 3.0 00r - jest

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    mam wrażenie ze to gdzies brak kontaktu w podstawie (module) bezpieczników, a nie w samym przekaźniku....
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kasza85
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    jelenia góra
    Auto
    Alfa Romeo 166 3, 0 24v 2000r
    Postów
    776

    Domyślnie

    moduł bezpieczników to jest kilka warstw foli drukowanej. kiedyś coś na niej szukałem i się pogubiłem. demontaż jej : na górze jeden wkręt, na dole jest na "haczykach", odkręcasz śrubę i wyciągasz górę, dół sam wychodzi. odpinasz wtyczki od modułu. potem 4 wkrętu i zabawa, jest on zgrzewany punktowo, uważaj aby nie połamać obudowy. potem otwierasz jak książkę. miłej zabawy
    Alfa 164 3.0 94r - była
    Alfa 164 3.0 96r - była
    Alfa 166 3.0 00r - jest

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    a nie lepiej po prostu wymienić i już? nówka sztuka chyba 120 zeta gdzies widziałem... ale najpierw powalczę z przekaźnikiem
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

Podobne wątki

  1. Adaptacja przepustnicy i silnika krokowego
    Utworzone przez Ciekawy życia w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-09-2015, 20:43
  2. [159] Nawiew nie działa na pełnej mocy
    Utworzone przez malypaw w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 13:32
  3. Praca przerywana wycieraczek
    Utworzone przez jary17 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-05-2013, 12:58
  4. Praca silnika 1,6
    Utworzone przez KeReK w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 15-06-2009, 22:25
  5. [146]Problem po czyszczeniu przepustnicy i silnika krokowego
    Utworzone przez coachu w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-12-2007, 21:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory