Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 39 z 39

Temat: 2.5 v6 problem po zerwaniu paska rozrządu???

  1. #31
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie

    Niemam pojecia naprawde Bylem u oskara słuchał dzwiek silnika stwierdzil odrazu panewki,jego słowa były takie ze jak mechanik robił gore nie zajzał na panewki i nie wytrzymały.

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Masz zamiar puścić płazem mechanikowi Nr 1 błąd w sztuce?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #33
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie

    Kasy nie dostał nic a wiecej co mu moge zrobic niemam czasu chodzic po sadach albo wygram lub nie jeszcze sprubuje silnika poszukac ale szczeze wolał bym za pare groszy sprzedac to auto niech ktos sie bawi bo ja juz niemam czasu sie z nim naciagac

  4. #34
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Silnik leży, 100km do Ciebie ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #35
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie

    tylko teraz pytanie w jakim stanie i za ile? chociaz szczeze wolał bym mocniejsza jednostke juz dac ale lepsze 2.5 jak nic

  6. #36
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał muszyV6 Zobacz post
    tylko teraz pytanie w jakim stanie i za ile? chociaz szczeze wolał bym mocniejsza jednostke juz dac ale lepsze 2.5 jak nic

    Takie szczegóły to na PRIV, silnik wyjęty z mojego bolidu w momencie jak mi odbiło i kupiłem 3.0 na przekładkę ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    przepraszam za OT:

    jaki w przyblizeniu jest koszt naprawy 1,9 jtd 16V 140KM po zerwaniu rozrzadu, oczywiscie przyjmujac wariant najbardziej pesymistyczny i bez robienia fuszery typu: wymiana tylko pogietych zaworow itp.

    z gory dziekuje za odpowiedzi.

  8. #38
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    Cytat Napisał muszyV6 Zobacz post
    Jak bys mogł mi dac jakies namiary na kogos w okolicach radomia byłbyma bardzo wdzieczny bo juz brakuje sił kasa idzie a nie widac zadnych skutków i konca zeby to auto wkacu jezdziło tak wyglada

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...7208bee25.html
    masz piękna alfkę kiedys taka sama na tym bodykid GTA ogladalem na niemieckiej stronie motoryzacyjnej;0
    opanuj ją da ci duzo frajdy
    V6 są powody do mruczenia
    156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
    156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
    156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ANN
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    świętokrzyskie
    Auto
    GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    362

    Domyślnie

    co za partacze!

    Widze Grzesiek, że serducho na kogoś czekało

    Bierz Kolego, silnik do Grześka i ciesz się dalej V-ką! Serducho zdrowe więc da Ci jeszcze nie jeden powód do banana na twarzy

    pozdrawiam

    http://ann156.fotosik.pl/

    GT 3.2 V6 Q2 '05 (09.2014)
    MiTo 1.4 T-Jet 155 KM '09 (10.2016)
    Spider 2.0 TS '99 (10.2022)
    ______________________________
    156 2.5 V6 '00 (03.2010-10.2014)
    156 1.9 JTD '98 (06.2006-03.2010)

Podobne wątki

  1. Zablokowany silnik V6 po zerwaniu paska klinowego
    Utworzone przez Damian1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 05-06-2014, 09:04
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-10-2011, 20:18
  3. Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 15-11-2010, 10:37
  4. Problemy z autem po zerwaniu paska alternatora
    Utworzone przez ag@147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-07-2009, 13:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory