oby jak najprędzej! jak tylko znajdę nowego pracodawcę![]()
na wiosnę to bankowo,jeśli termin bedziesz miał!!!pozdrawiam
oby jak najprędzej! jak tylko znajdę nowego pracodawcę![]()
na wiosnę to bankowo,jeśli termin bedziesz miał!!!pozdrawiam
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Po prostu podaje ci wartość doładowania z ciśnieniem atmosferycznym.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
mi po sofcie robionym przez kumpla w takim samym silniku CF2 105 hp wyszło w pierwszym badaniu przed mapą wyszło 99.8hp (chyba)i 249Nm 120 hp i 299 Nm jakoś u mnie bardziej w moment poszło jak w mocsorry za jakość skanu a i dodam jeszcze że oba pomiary były robione z małą nieszczelnością na przewodzie silnik -Ic
![]()
Ostatnio edytowane przez jajcek ; 17-02-2011 o 21:45 Powód: uzupełnienie
Chciałbym podkrecic nieco 105 km żeby toto jakoś jechało, bo póki co to golfy mnie wyprzedzają. Turbine mam w dobrym stanie. Cinek kidy moglibysmy sie umówić na taki zabieg i jaki jest koszt?
Bo samochód to nie wszystko
to dziwne ja mając serie bez problemu objeżdżałem tdi 115 konne
po hamowaniu na miała 100 hp z nieszczelnością na przewodzie od IC zresztą wrzucałem wykres stronę wcześniej ... a dla kolegi proponuje sprawdzić Alfe na kompie może jest coś padnięte przepływka albo masz jakąś nieszczelność
Ostatnio edytowane przez jajcek ; 25-02-2011 o 21:05