Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Temat: 1.4 kilka problemów z elektryką.

  1. #21
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    jezli ten sam co w 145 to tam pompa jest ponoc zwierana przez komputer i słaba masa na kompie powoduje takie jaja
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    To jeszcze daj mi cynk jak sprawdzić tą słabą masę na kompie i sprawdzimy czy jest jak mówisz. Coś czuję że na części ją wystawię...
    NO TO WPADŁEM...

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    Witam ponownie. Pompa chodzi, podłączyłem ją na krótko i kręci jak wściekła, więc problem jest gdzieś na instalacji. Teoretycznie samochód zgasł bez jakiegokolwiek powodu w trakcie zwalniania przed krzyżówką więc to raczej nie ma żadnego znaczenia dla tematu. Ma ktoś jakiś pomysł co mogło zawinić? Oprócz przekaźnika pompy paliwa i głównego, regulatorów ciśnienia paliwa i stacyjki + bezpiecznik 20A na przewodzie zasilającym wchodzi coś w skład tego układu co mogłoby wpłynąć na zatrzymanie pompy a właściwie odcięcie jej zasilania?
    NO TO WPADŁEM...

  4. #24
    RAFALPD7
    Gość

    Domyślnie

    Jest jeszcze wyłącznik bezwładnościowy pod siedzeniem(w 145/146,w 33 nie wiem gdzie).Powinien on przerywać przy dosyć znacznym przeciążeniu,ale nigdy nic nie wiadomo

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    Nie ma czegoś takiego w 33, przynajmniej nie znalazłem w żadnym z manuali jakie mam. Zakładałem że możliwe jest zawieszenie się jednego z zaworków w pompie ale niestety wygląda na to że nic takiego nie miało miejsca. Wymyśliłem natomiast ciekawe rozwiązanie dostarczenia mieszanki paliwowej z pominięciem pompy nie mogę się jednak zdecydować na rozdaj zapłonu... zapalniczka czy zapałki???
    NO TO WPADŁEM...

  6. #26
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał GUNIOZAUR Zobacz post
    Witam. Nowy problem: POMPA PALIWA!!!! Nie chodzi po przekręceniu kluczyka w stacyjce
    Czy sprawdzając pompę włączałeś tylko zapłon, czy kręciłeś rozrusznikiem?

    Cytat Napisał GUNIOZAUR Zobacz post
    przekaźnik pompy paliwa - brak nie ma go w gnieździe na ściance, włożyłem w gniazdo przekaźnik dalej brak reakcji.
    W gnieździe masz pewnie dwa grube przewody - jest na którymś 12V? Jak je zewrzesz to pompa zadziała?

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    Kręciłem rozrusznikiem aż się aku poddało, silnik nawet nie próbował zagadać.
    W tym pustym gnieździe gdzie chyba powinien być przekaźnik pompy paliwa wygląda na to że wcale nie ma prądy. W gnieździe przekaźnika głównego jest napięcia na którychś stykach, sprawdzałem to probówką więc ile tego prądziwa tam chomiki naprodukowały to nie wiem. Teoretycznie powinno być tyle samo ile w aku bo ten gruby czerwony jest podajże bezpośrednio z aku. Tak czy inaczej zwarcie styków nie powoduje pracy pompy. Sprawdziłem wszystkie kombinacje.
    Tak nawiasem z pompy wychodzi masa i zasilanie. Masa jest wpięta gdzieś w bagażniku, a zasilanie do czego idzie? Wchodzi w przekaźnik? Po drodze z tyłu na przód na pewno jest przynajmniej jedna kostka która łączy instalacje tyłu z przodem? Pytanie czy jest to pod deską czy w komorze koło nagrzewnicy?
    Może po kawałku jakoś uda mi się wykluczyć niektóre odcinki instalki. Jakiś czytelny schemat by się przydał bo mam 3500 stron ale w takiej jakości że jak się okazało ostatnio nie mogę określić dokładnie drogi dwóch przewodów hamulcowych, a co dopiero kilku kabelków
    Ostatnio edytowane przez GUNIOZAUR ; 20-02-2011 o 03:10
    NO TO WPADŁEM...

  8. #28
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał GUNIOZAUR Zobacz post
    Tak nawiasem z pompy wychodzi masa i zasilanie. Masa jest wpięta gdzieś w bagażniku, a zasilanie do czego idzie? Wchodzi w przekaźnik? Po drodze z tyłu na przód na pewno jest przynajmniej jedna kostka która łączy instalacje tyłu z przodem? Pytanie czy jest to pod deską czy w komorze koło nagrzewnicy?
    Spróbuj jeszcze podać na krótko 12V na któryś z grubych kabli idących do gniazda przekaźnika - jeśli pompa ruszy to będzie wiadomo przynajmniej że zasilanie do pompy jest ok.

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    Problem chyba rozwiązany. Zasilanie na głównym jest, na tym drugim gnieździe nie ma. Po doprowadzeniu zasilania i włożeniu przekaźnika pompa też się nie odzywa. Problem w tym że to wszystko chodziło bez przekaźnika i nie miałem pojęcia gdzie szukać. Wiązka idąca na tył razem z instalacją oświetlania, jest ok, kostka od niej jest przy ściance koło skrzynki bezpieczników. Gdzie się trop urywa..., pod deską rozdzielczą. Zasilanie na głównym jest, na 15 od stacyjki jest i gdyby był przekaźnik którego nie ma to wiadomo byłoby z której strony jest problem, za czy przed przekaźnikiem. Ponieważ nie dało się ustalić gdzie idzie 15 ze stacyjki, wchodzi w grubą wiązkę i idzie gdzieś, nie wiadomo gdzie. Wywaliłem dechę i zacząłem lutować cały ten pasztet, który stworzył jakiś niby elektryk. Co dziwne, pompa ruszyła, więc chyba dylemat z głowy. Chyba bo nie wiem dla czego ruszyła a więc może się to powtórzyć. Ponieważ aku padło jeszcze nie odpalałem dziada więc nie wiem czy wszystko jest ok. Zasilanie wtrysków jest połączone z zasilaniem pompy więc nie wiem jeszcze czy problem jest naprawiony czy tylko jeden z jego objawów znikł. Po naładowaniu aku napiszę co z tego wyszło.

    I zajarała Więc to była wina kabelków, coś widocznie się rozłączyło bo zwarcie raczej wykluczone, aku by się rozładował i chyba jakiś bezpiecznik by poleciał po drodze. Bezpieczniki były wszystkie ok, wywaliło kilka ale to podczas mojego szukania przyczyny, a aku padło po dwóch dniach prób na zasadzie ciekawe co się włączy jak dodamy zasilanie do tego kabelka więc musiało się poddać w końcu. Szkoda że definitywnie nie mogę wskazać przyczyny ale mam nadzieję że taki numer się nie powtórzy i wina leżała właśnie w którymś z tych mega elektrycznych patentów w wiązce. Martwi mnie to że nie ma tego przekaźnika i to jakoś działa, ma ktoś jeszcze taki patent u siebie czy to tylko u mnie takie cuda?
    Ostatnio edytowane przez GUNIOZAUR ; 23-02-2011 o 22:15 Powód: + info
    NO TO WPADŁEM...

Podobne wątki

  1. Kilka problemów z elektryką.
    Utworzone przez Whoocash w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-05-2014, 15:43
  2. Kilka pytań, kilka problemów.
    Utworzone przez redek83 w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-11-2013, 14:18
  3. Kilka drobnych problemów z elektryką - drzwi / szyba /
    Utworzone przez kobielczak w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-04-2013, 09:52
  4. Kilka problemów i Kilka Pytań ALFA 147 1.6 TS
    Utworzone przez michasecp w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2012, 20:48
  5. [155] 3 pytania odnośnie problemów z elektryką 155
    Utworzone przez wojtekalfa155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-02-2011, 12:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory