Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 69

Temat: JTD 8v turbo

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Mowa o jtd 115?
    Aby zrobic cos ponad 160ps trzeba zmienic:
    - cooler
    - sprężarkę (vb)
    - rozrząd
    - oczujnikowanie
    - rozluznic wydech
    - pompa railowa (zaleznie od stanu obecnej)
    Zakładajac ze sprzeglo i dwumas mają się dobrze po strojeniu da się zrobic 170-180ps i 380nm
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar Gopcio
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115KM 2002r
    Postów
    841

    Domyślnie

    to zapytam jeszcze raz, pisałem wcześniej że moje turbo powoli sie kończy, dostałem odp że jest możliwość włożenia mocniejszego, ale dostałem też odp że trzeba zmienić wszystko, nie dostałem odp czy dało by rade zmienić tylko turbo, zrobić program na początek np do 140KM, a z czasem wymieniać resztę części....
    Było AR 145 Boxer 1,6 ---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Tunerem nie jestem,ale sądze,że mozna włożyc dajmy na to gt1749vb (od 1,9 16v) i zrobić słabszy soft na te 150km,a z czasem atakować większą moc.Wczesniej pisalismy co trzeba zrobić by miec moc xxx w miarę bezpiecznie stąd wysokie kwoty.

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mario595
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    Była Alfa Romeo 156SW Ti, jest Ford S-Max
    Postów
    329

    Domyślnie

    i mnie zainteresował temacik. a co do kosztów to obok mnie jest cosik takiego -> http://www.dyno.pl/cars/alfa.html

  5. #35
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    zamiast męczyć się z krzesaniem czegokolwiek z dychawicznego gruźlika
    kupcie sobie chociaż Alfy z 2.4 JTD

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Zdziwiłbyś się co taki " dychawiczny gruźlik" może zdziałać.Niedługo testy z ciekawymi furkami.Będzie sparing,będzie kamerka,może inni również przekonają się do podkręcania JTD.

    2,4 fajna jednostka do modów to fakt,zresztą jak każde JTD.

  7. #37
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Zdziwiłbyś się co taki " dychawiczny gruźlik" może zdziałać.
    kosztem zupełnie niewspółmiernym do efektów i nadal pozostaje gruźlikiem
    już racz mi nie odpowiadać, zdołałem poznać twój bajeczny świat

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar Gopcio
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115KM 2002r
    Postów
    841

    Domyślnie

    nie rozumiem poco piszesz tu skoro nie udzielasz żadnej pożyteczniej odp. A jeśli chcesz namawiać ludzi do zmiany na większą pojemność to załóż nowy temat.

    ---------- Post added at 20:23 ---------- Previous post was at 20:11 ----------

    a co ze zmienną geometrią, jest możliwość ze turbo się zapiecze ?
    Było AR 145 Boxer 1,6 ---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Łopatki każdej turbiny ze zmienną geo mogą się zapiec,ale co robić ,żeby nie mieć tej przykrej awarii to pewnie wiesz .Od czasu do czasu ogień i będzie ok.


    Ogólnie trzeba by popracować nad mapą takiego turbo, i niewiem czy mapsensora nie trzeba by wymieniać,ale to juz lepiej wypowie się Cinek.

    Jesli chcesz naprawdę zmienić turbo to bierz VB,bo nawet jesli odechce ci się powiększania mocy,to jest to turbo pancerne,a soft ,nawet bez mocniejszych klamotów,będzie sporo przyjemniejszy niż na ori turbawce.Nie mówimy tu o wkładania bigturbo,gdzie bez wystrojenia ,mógłbyś mieć duzy lag,takze opcja jak najbardziej na tak.

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Jeśli pada VA od razu montowałbym VB. Da się nową kupic min drożej niż VA a potencjal duzo większy; VB wymaga zmiany mapa jeśli chce się pompowac calym jej potencjałem.
    Montaz VB zamiast VA nawet przy seryjnym mapie wymaga remapu i korekty map vnt - inaczje wstawac będzie niemrawo...

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

Podobne wątki

  1. 147 1.6 TS Turbo---> 2.0 TS Turbo
    Utworzone przez imtm w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 470
    Ostatni post / autor: 16-06-2021, 19:00
  2. [156] turbo
    Utworzone przez dareme89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 12-04-2014, 19:23
  3. waz do turbo
    Utworzone przez wojti322 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-06-2013, 13:37
  4. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  5. Swap z 2.0 V6 turbo na 2.5 V6 turbo
    Utworzone przez Fred w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 17:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory