Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Twin spark głośna praca jak diesel i inne przypadłości

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Po rozgrzaniu to raczej popychacze, ale ten dźwięk z plastikową kartą między szprychami ( ) to bardziej wariat... Więc dupa, może i jedno i drugie?
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GrabarzQV
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Okolice Poznania
    Auto
    166FL 2.4 20v Sportronic
    Postów
    71

    Domyślnie

    Oj no ten sam dzwięk Co najdziwniejsze ujawnił się on po wymianie oleju z filtrami.

  3. #13
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    to jak po oleju to popychacze ...
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GrabarzQV
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Okolice Poznania
    Auto
    166FL 2.4 20v Sportronic
    Postów
    71

    Domyślnie

    ok czyli jednak. A powiedzcie mi jak to cenowo wygląda - ceny popychaczy wahają się od 30 do 60 za sztukę, a ile ich potrzeba? Ma to znaczący wpływ na moc i żywotność silnika?

  5. #15
    Stelma
    Gość

    Domyślnie

    1. dźwięk jak wariat ale dopiero na ciepłym , po wymianie oleju i filtrów słyszalny bardziej-co obstawiacie wariat umarł całkiem czy popychacze ( na starym oleju na ciepłym było takie lekkie metaliczne rytmiczne postukiwanie, a teraz mam TS i JTD w jednym ) 2. jakie konsekwencje jazdy z taką usterką? co się może zepsuć przez to ,jeżeli to popychacze, i/lub wariat? 3. jaki koszt popychaczy z wymianą? 4. czy do tego trzeba ściągać głowicę(popychacze i/lub wariat?)

  6. #16
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    usterka wyglada na popychacze hydraulikow wymiania sie zawsze komplet co do popychaczy podaj firmy jakie masz dostepne a ja Ci powiem co z tego warto brac
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Falcon40
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 150KM '07
    Postów
    446

    Domyślnie

    Jak juz o klekotaniu w TS mowa - co prawda to nie 145, ale jeden pies - to u mnie jest odglos podobny, ale na zimnym silniku przez kilkadziesiat sekund od odpalenia. gdy sie ciut zagrzeje - przejedzie, to znika. Slychac go glownie, gdy schodzi z obrotow. Pojawil sie wraz z pierwszymi chlodami tej zimy

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał Falcon40 Zobacz post
    Jak juz o klekotaniu w TS mowa - co prawda to nie 145, ale jeden pies - to u mnie jest odglos podobny, ale na zimnym silniku przez kilkadziesiat sekund od odpalenia. gdy sie ciut zagrzeje - przejedzie, to znika. Slychac go glownie, gdy schodzi z obrotow. Pojawil sie wraz z pierwszymi chlodami tej zimy
    Jeśli słychać tylko na zimnym i na ciepłym cichnie to raczej wariator.
    była 1999 Alfa Romeo 146 1.4 TS
    była 2004 Alfa Romeo 156 1.9 M-jet
    była 2002 Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    była 2000 Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    była 2005 Alfa Romeo 156 2.4 M-jet
    jest 2010 Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
    -------------------------------------

  9. #19
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Falcon40
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 150KM '07
    Postów
    446

    Domyślnie

    Pasowaloby, ale wariat wymieniony z rozrzadem i olejem jakies 6000 temu.

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał Falcon40 Zobacz post
    Pasowaloby, ale wariat wymieniony z rozrzadem i olejem jakies 6000 temu.
    To jeszcze zależy jak głośno to stuka, bo wariator zawsze trochę słychać.
    była 1999 Alfa Romeo 146 1.4 TS
    była 2004 Alfa Romeo 156 1.9 M-jet
    była 2002 Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    była 2000 Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    była 2005 Alfa Romeo 156 2.4 M-jet
    jest 2010 Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
    -------------------------------------

Podobne wątki

  1. [147] Nierówna praca silnika 1.6 Twin Spark 120 KM
    Utworzone przez Romeo147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-11-2015, 16:19
  2. Moja alfa chodzi jak diesel - Twin Spark 16V
    Utworzone przez bombon300 w dziale 147
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 29-12-2014, 18:55
  3. Nie równa praca silnika i kontrolka wtrysku [Twin Spark]
    Utworzone przez lxxx20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-01-2014, 19:35
  4. Ratunku !!! 2.0 Twin Spark praca silnika (:
    Utworzone przez hezes w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 03-09-2009, 18:31
  5. Głośna praca
    Utworzone przez przemgodz w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-05-2009, 17:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory