Strona 18 z 19 PierwszyPierwszy ... 8910111213141516171819 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 181

Temat: AR 155 - Lata Chwały juz ...

  1. #171
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    DTM z tego co wiem był tylko w 94 roku wypuszczony.

  2. #172
    epion
    Gość

    Domyślnie

    no własnie też tak skojarzyłem bo wszystkie były przed liftowe

  3. #173
    Gvidon
    Gość

    Domyślnie

    Czytałem czytałem i też nie widziałem DTMa powyżej 94r.... Wracając uwielbiam swoje auto, nie zawiodło mnie! jestem zadowolony i staję się alfaholikiem dzięki mojemu mojej 155)

  4. #174
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar tarsar
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    9-3 Aero V6 turbo ; 900S Talladega
    Postów
    123

    Domyślnie

    Jeśli ta DTM ma 96r., to jest to data 1 rejestracji w Niemczech, bo tam szły tylko. Ilość wersji DTM nie słyszałem jakiejś konkretnej liczby.

    Przy okazji 155 podoba się mi od daawna, mam nawet gdzieś "Motor" z 1992r. z testem wersji 1.8ts 8v. Mimo,że akurat miałem/mam inne młodsze włoszki, to i tak poluje na lux 155 ze starym ts albo v6, choc mam TS 16v i wszystkie 3 które sa w rodzinie chodzą bez zarzutu - przebiegi 189, 180 i 115tkm, w jednej padla przepływka, a tak to serwis punktualny bierzący i tyle, naprawde złego słowa nie powiem.

    Co do diesla , to 1.9td ( mam go w delcie 1.9tds) silnik niezniszczalny i prosty w obsłudze, na codzień super. 90KM i ok.190Nm wystracza do normalnej jazdy.

    Kwestia nowszych modeli to zawsze jest tak,że "nowsze , to nowsze",ale jak chce kupić lux 155 i na zachodzie wychodzi mi drożej od wypasionej 156, to zaczyna to dawać do myslenia, że 156 jest autem masowym - i bardzo dobrze, pozwolił on odbić się od dna firmie i zaczęła ona przynosić zyski, bo 156 jest piękna i dobrze się sprzedawała. Mimo wszystko chodzi w tym biznesie o kasę i trzeba coś sprzedawać.

    Takie marki jak Lancia, która często dokładała do egzemplarzy , daaawno by padła gdyby nie Fiat i jego typowsza (czytaj tańsza ) technologia pozwoliła przetrwać tej firmie-legendzie.

    A "cento cinquanta cinqe" już jest pomału youngtimerem, jest ich coraz mniej, egzemplarze normalne sa tanie, ale perły mega drogie.
    Niewątpliwie model ciekawy i mozna nim jezdzić na codzien ( td, ts 8v i zadbany 16v, też v6) , jak i na weekend (q4).
    Ostatnio edytowane przez tarsar ; 01-01-2011 o 14:21
    dawno temu i nieprawda: 33 1.8td rosso - 146 1.6ts nero - GTV 1.8ts nero - 156sw 2.4Jtd nero - 156sw 20v grigio luce di amalfi - GT ts blu chiaia di Luna - 156sw 20v grigio metalico - 166 Jtd cf3 nero volcano - 166 2.5V6fl - 159fl sw jtdm 16v grey indigo

  5. #175
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Wiem dokładnie że Niemcy wpisują datę pierwszej rejestracji a nie rok produkcji auta ale ten egzemplarz DTM jest wyprodukowany w 1996 roku co dokładnie wynika z dokumentów.Jest to wersja Super numer egzemplarza 19 i pierwszy raz widziałem taką składankę. Do tej pory i ja myslałem że DTM w wersji super nie było.

  6. #176
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar komandos65
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    AR 155 2,5 TD VM31B Sportiva 1997 r. 125 KM/300 NM (Blu Armonico Metallic)
    Postów
    138

    Talking

    Cytat Napisał Asturas Zobacz post
    No widziesz Tak jak zawsze myślałem, że jest 25 Ti-Z, a tym czasem są 24 Ti-Z i jeden stojący we Włoszech prototyp GTA-Z. Wszystkie to Q4. A oprócz tego nieznana bliżej liczba wersji Ti-Z, czyli 155tek w "obudowie" Zagato.
    Jak znajdę chwilę, to postaram się dokładnie napisać wszystko co wiadomo o legendarnych już Ti-Z

    Proszę bardzo, poliftowa Q4, jak widać mimo, że na brytyjskich blachach to jednak z kierownica po prawej. W końcu było ich tylko 110. Że Q4 to zdradza ja tylko próg w kolorze nadwozia Niemniej wiem, że to Q4, bo tak napisal zamieszczający foto

    A koniczynka na tylnej części progu?
    Co do tematu, ja swojej nie muszę się wstydzić, ludziska się oglądają, a na parkingu, gdzie zjeżdża się czasem koło dwustu aut, ciągle budzi zainteresowanie, szczególnie napisem 2,5 TD. Dla mnie najważniejsze jest to, że nie mam od trzech lat żadnych problemów, tylko radość z jazdy, a wyskalowanie prędkościomierza dokładnie odzwierciedla możliwości, których nawet dane fabryczne nie przewidziały.
    Po za tym, jak by nie było, mam jeden z rzadziej spotykanych egzemplarzy, nie dość że VM, to jeszcze 31B z kwietnia 1997 roku [DOHC z zębatym napędem wałków].
    Ostatnio edytowane przez komandos65 ; 08-01-2011 o 21:01 Powód: dodany tekst
    https://www.przewodnikprzemysl.pl
    CX 0.29 ... i wszystko jasne!

  7. #177
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    wszystkie q4 byly z kierownica po prawej stronie takze lancia delta integrale
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  8. #178
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Chyba po lewej

  9. #179
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Czy ja dobrze przeczytałem. 2,5 i układ DOHC?

  10. #180
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar komandos65
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    AR 155 2,5 TD VM31B Sportiva 1997 r. 125 KM/300 NM (Blu Armonico Metallic)
    Postów
    138

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzej1980 Zobacz post
    Czy ja dobrze przeczytałem. 2,5 i układ DOHC?
    Dobrze przeczytałeś, dwa wałki rozrządu napędzane poprzez bezpośredni kontakt kół zębatych, więc rozrząd bezserwisowy. Co prawda nie rozbierałem silnika, ale dowiedziałem się na stronie poświęconej temu modelowi silnika.
    https://www.przewodnikprzemysl.pl
    CX 0.29 ... i wszystko jasne!

Podobne wątki

  1. [159] cos lata w dzwiach pasażera:////
    Utworzone przez bami159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-09-2013, 21:51
  2. Sprężyny na tył co myślicie wytrzymają do lata?? 156
    Utworzone przez SCHNNAZZI w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-01-2013, 18:11
  3. Cztery lata nie wlaczana i w miejscu.
    Utworzone przez Tr.maloseryjna. w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 09-12-2012, 13:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory