Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Cztery lata nie wlaczana i w miejscu.

  1. #1
    Tr.maloseryjna.
    Gość

    Domyślnie Cztery lata nie wlaczana i w miejscu.

    " Przywarla " do asfaltu. To wylacznie opony? Jesli nie, ktora czesc ( prawdopodobnie ) jest tego przyczyna?

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Tarcze/klocki to na pewno. Próbowałeś ją odpalać? Przed odpalaniem pasowałoby wymienić choć olej i filtry, dla pewności zlałbym też stare paliwo, przez ten czas mógł się jakiś syf tam wytrącić, choć nie jestem ekspertem.
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar gechu
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    konin,bełchatów
    Auto
    156 1.8ts
    Postów
    335

    Domyślnie

    i rozrząd wymień bo po tylu latach to paski sparciałe,a trzymają pewnie klocki na tarczach




    Alfa, czyli walka serca z rozumem

  4. #4
    Tr.maloseryjna.
    Gość

    Domyślnie

    Przez cztery lata ( 1458 - 1460 dni ) raz wlaczona, w listopadzie ub. roku. Predkosc 2000 obr. / min. i wciaz w miejscu. " Przywarla " ?

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar gechu
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    konin,bełchatów
    Auto
    156 1.8ts
    Postów
    335

    Domyślnie

    wywal klocki




    Alfa, czyli walka serca z rozumem

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Najbardziej prawdopodobne to właśnie klocki. Najlepiej to ściągnij koła i wtedy zobaczysz.
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  7. #7
    Tr.maloseryjna.
    Gość

    Domyślnie

    Wraz z odpowietrzeniem Ukladu hamulcowego. Lozyska?

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar alfagawrys
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Zgierz/Łódź/Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105KM [98']
    Postów
    214

    Domyślnie

    miałem też kiedyś do czynienia z podobnym przypadkiem do twojego. stała prawie 3 lata nie odpalana na dworze, nie dalo sie jej ruszyc bo klocki przywarły do tarczy. Niestety to byl najmniejszy problem. Odpaliła i po 5 sekundach zaczęło dymić z silnika, został zgaszony szybko. Okazało się że silnik się zatarł. Także naucz się na moim przypadku, posprawdzaj oleje, paliwo, filtry, wszystko co możliwe zanim ją odpalisz

  9. #9
    Tr.maloseryjna.
    Gość

    Domyślnie

    Czyli, wylacznie Laweta?

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Łożyska pewnie umrą, ale nie blokują póki co. Na tę chwilę najpewniej zablokowane są hamulce. Minimum to rozebranie i czyszczenie. pewnie trzeba wymienić klocki i tarcze (czasem w starych autach je daję do przetoczenia, ale w przypadku 156 to nie ma sensu, bo tak baaaardzo drogie nie są a auto potem jeździ ze słusznymi prędkościami). Raczej zastały się też zaciski i ew linki od ręcznego.
    Co do rozrządu to pewnie tak,a le wątpię, żeby pękł przy odpaleniu. Za to z samym odpaleniem bywa różnie, bo po takim czasie często gryzonie się autem interesują. Olej przed odpaleniem obowiązkowo zmiana z płukaniem. Poza tym dobrze przekręcić 2-4 obroty ręką zanim ruszysz rozrusznikiem, żeby wiedzieć, czy coś nie "złapało"

    jeśli odpali możesz próbować jechać, ale raczej bardzo krótki dystans. opony będą biły, hamulce - nawet jak puszczą będą bardzo tępe i kiepskie. Najlepiej laweta, weekend w garażu i możesz ruszać. Gdybyś był ze śląska to chętnie bym się przydał za przysłowiową flachę
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

Podobne wątki

  1. Naped na cztery Lapy
    Utworzone przez ant700 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-03-2015, 23:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory