Strona 19 z 86 PierwszyPierwszy ... 9101112131415161718192021222324252627282969 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 851

Temat: ABC na temat motoru Twin Spark 16v

  1. #181
    Matikskw
    Gość

    Domyślnie

    Witam, ja kupiłem ładna 156 tke z 2.0 T.S ponieważ jest to moje trzecie auto a zakochany w widoku Alfy pokusiłem się o motor z przebiegiem ponad 200Tysi bo cenowo wypadło dość dobrze (gaz w sekwencji, choć niektórzy twierdzą że w takim aucie to głupota ale ustrój w którym żyjemy nie każdemu pozwala poszaleć i lać 16 L. BP na 100 km... ) ładna zieleń butelkowa wersja sport pack niziutka gdzie szybko okazało się że przy felgach 17 które były z autem (TSW - ponoć dobre) nie da się jeździć wiec na razie 15 stalówki bo zima a na wiosnę sprzedaż tych i kupno fajnych 15 alu. zawieszenie poczekamy az się skończy i będzie Tu montaż standardu (chodzi gł. o spręzyny).
    jeżdżę ostrożnie nie szaleje najpierw lekko ponad 2000 rpm przy 2,5 zmiana biegu, teraz dowiedziałem się że to niebezpieczne dla tego motoru więc staram się kręcić do 3 tys obr/min (choc to i tak podobno mało) Więc mam się spodziewac pewnej awarii ? ? ? jeżdżę około 2200, 2,5 tyś obrotów bo nie mam lać do tego wynalazku a myślałem że gaz w sekwencji pozwoli mi na oszczędna jazdę mimo iz motor duży (choć wcześniej Bravo 1,8 GT )
    Sprzedający twierdził ze po 150 000 km był robiony remont generalny silnika, w jednym z postów opisuję szarpanie które pojawia się przy 2,2 tysi obrotów przy stałej prędkości na każdym biegu po zwolnieniu gazu ustaje i znów można dodac gazu i CO TERAZ ? - straszycie, oj straszycie ze koszta będą takie że mogłem kupić od razu 159... hehe. może ktoś coś doradzi konkretnie w jednym poście co do eksploatacji tego Wynalazku w konsekwencji jak najmniejszej awaryjności ??? 150 tysi był remont a teraz 215 to 65 juz na rozrządzie zrobione - bać się tak jeździć ?? przecież ludzie robią na rozrządach 70 - 100 tys km ! ? tym bardziej ze rpzy remoncie myślę był robiony kompletny, panewki na pewno - więc co ? - kiedy się sypną ? jest reguła..

  2. #182
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    @Mikelos Psioczymy i będziemy psioczyć bo porównujemy je z aluminiowym ts-em a w tym porównaniu ts 16 to po prostu szrot. 16v bronią tylko jego użytkownicy, którzy nigdy nie upalali 8v dlatego raczej nie powinni zabierać głosu

  3. #183
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Mam 16V i nie narzekam. Podejrzewam, że większość ludzi którzy zacierają silniki piłują je jeszcze zanim będzie mieć odpowiednia temperaturę a potem spioczą i narzekają. Uważam, że TS jest udana konstrukcją.
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  4. #184
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mikelos
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    75 2.5 V6 + Delta 1.4TB + Laguna3 2.0 DCI
    Postów
    490

    Domyślnie

    @rafal_155 Znaczy jako szczęśliwy posiadacz 307-ki bez kół zmiennych faz rozrządu mogę psioczyć na w/w wymienione? Tylko po co? Przecież mnie one nie dotyczą...
    Objechałeś kogoś ostatnio? A wiedział, że się ściga?

  5. #185
    Matikskw
    Gość

    Domyślnie

    Witam, ja kupiłem ładna 156 tke z 2.0 T.S ponieważ jest to moje trzecie auto a zakochany w widoku Alfy pokusiłem się o motor z przebiegiem ponad 200Tysi bo cenowo wypadło dość dobrze (gaz w sekwencji, choć niektórzy twierdzą że w takim aucie to głupota ale ustrój w którym żyjemy nie każdemu pozwala poszaleć i lać 16 L. BP na 100 km... ) ładna zieleń butelkowa wersja sport pack niziutka gdzie szybko okazało się że przy felgach 17 które były z autem (TSW - ponoć dobre) nie da się jeździć wiec na razie 15 stalówki bo zima a na wiosnę sprzedaż tych i kupno fajnych 15 alu. zawieszenie poczekamy az się skończy i będzie Tu montaż standardu (chodzi gł. o spręzyny).
    jeżdżę ostrożnie nie szaleje najpierw lekko ponad 2000 rpm przy 2,5 zmiana biegu, teraz dowiedziałem się że to niebezpieczne dla tego motoru więc staram się kręcić do 3 tys obr/min (choc to i tak podobno mało) Więc mam się spodziewac pewnej awarii ? ? ? jeżdżę około 2200, 2,5 tyś obrotów bo nie mam lać do tego wynalazku a myślałem że gaz w sekwencji pozwoli mi na oszczędna jazdę mimo iz motor duży (choć wcześniej Bravo 1,8 GT )
    Sprzedający twierdził ze po 150 000 km był robiony remont generalny silnika, w jednym z postów opisuję szarpanie które pojawia się przy 2,2 tysi obrotów przy stałej prędkości na każdym biegu po zwolnieniu gazu ustaje i znów można dodac gazu i CO TERAZ ? - straszycie, oj straszycie ze koszta będą takie że mogłem kupić od razu 159... hehe. może ktoś coś doradzi konkretnie w jednym poście co do eksploatacji tego Wynalazku w konsekwencji jak najmniejszej awaryjności ??? 150 tysi był remont a teraz 215 to 65 juz na rozrządzie zrobione - bać się tak jeździć ?? przecież ludzie robią na rozrządach 70 - 100 tys km ! ? tym bardziej ze rpzy remoncie myślę był robiony kompletny, panewki na pewno - więc co ? - kiedy się sypną ? jest reguła..

  6. #186
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    @Mikelos Im więcej głosów, że ts 16 jest bleeee tym lepiej wiec pisz co Ci na sercu leży w związku z 16v (ale tylko negatywne )

  7. #187
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Chyba jakiś dubel się wkradł

  8. #188
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    @Mikelos Psioczymy i będziemy psioczyć bo porównujemy je z aluminiowym ts-em a w tym porównaniu ts 16 to po prostu szrot. 16v bronią tylko jego użytkownicy, którzy nigdy nie upalali 8v dlatego raczej nie powinni zabierać głosu
    ja upalalem 8v 1.7 i 1.8 i teraz upalam 2.0 16v dlatego ze sie lepiej upala ,lepiej wkreca na obroty, kreci wyzej niz 8v ktore jest glosnie na wysokich obrotach w przeciwienstwie do 16v ktora poprostu daje wieksza frajde z jazdy a oto chodzi w alfa romeo kolego rafal155, 16v sni ci sie chyba po nocach bo tak zle jestes nastawiony do tego silnika, proponuje ci wyluzowac i przejechac sie zadbanym 16v na wakacie po Europie to zmienisz zdanie
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  9. #189
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Z t.Sami jest tak samo jak z silnikami poloneza, mozna trafić dobry silnik albo wielkie gówno czyli 50/50

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #190
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mikelos
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    75 2.5 V6 + Delta 1.4TB + Laguna3 2.0 DCI
    Postów
    490

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    @Mikelos Im więcej głosów, że ts 16 jest bleeee tym lepiej wiec pisz co Ci na sercu leży w związku z 16v (ale tylko negatywne )
    Ke ?
    Wariator się nie odzywa, pasek się nie zerwał, kręci się ponad 7k rpm... co wiecej złego mogę napisać...
    Objechałeś kogoś ostatnio? A wiedział, że się ściga?

Podobne wątki

  1. [145] 145 twin spark 8v?
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 13:26
  2. [155] Twin Spark 2.0 8v
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 22:14
  3. [145] 1.6 16V Twin spark
    Utworzone przez Konrad K_2 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 12:02
  4. 2.5 V6 czy 2.0 twin spark?
    Utworzone przez Andrzej w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-06-2006, 13:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory