Strona 22 z 86 PierwszyPierwszy ... 12131415161718192021222324252627282930313272 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 211 do 220 z 851

Temat: ABC na temat motoru Twin Spark 16v

  1. #211
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    wiesz ja to auto kupilem 10lat temu notabene w Warszawie zreszta 164 tez w Warszawie wtedy to alfy mieli ludzi tylko w Warszawie hihha ,przez ten czas dowiedzialem sie wielu rzeczy co ten silnik potrzebuje zeby jezdzil i mial przebieg 80 tys co jest ogromnie wazne w przypadku 16v ,bo jesli kupisz tak jak wiekszosc ludzi z drugiej reki 16v z przebiegiem 200tys to ja sie nie dziwie ze one sie rozlatuja ,jesli poprzedni wlasciciele nie byli swiadomi uzytkowania tego silnika a niestety wiekszosc ludzi nie jest a on niestety nie jest odporny na zaniedbania
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  2. #212
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    wiesz ja to auto kupilem 10lat temu notabene w Warszawie zreszta 164 tez w Warszawie wtedy to alfy mieli ludzi tylko w Warszawie hihha ,przez ten czas dowiedzialem sie wielu rzeczy co ten silnik potrzebuje zeby jezdzil i mial przebieg 80 tys co jest ogromnie wazne w przypadku 16v ,bo jesli kupisz tak jak wiekszosc ludzi z drugiej reki 16v z przebiegiem 200tys to ja sie nie dziwie ze one sie rozlatuja ,jesli poprzedni wlasciciele nie byli swiadomi uzytkowania tego silnika a niestety wiekszosc ludzi nie jest a on niestety nie jest odporny na zaniedbania
    Taki silnik nie miał by szans zrobienia tylu kilometrów w takich rękach, ludzie jak kupują od takich użytkowników auta to pewnie po byle jakim remoncie silnika

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #213
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Tak na prawdę to żadna 155 nie miała prawdziwego silnika Alfa Romeo od samego początku. Panowie ts nawet 2,0 nie jest taki sam jak w 75 bo ma inny skok i średnicę w czym maczali już technicy Fiata. Silnik V6 otrzymał np. natrysk oleju na denka tłoka więc silniki i te legendarne aluminiowe były poprawiane przez Fiata.

  4. #214
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Z tym akurat się nie zgodzę natryski na denka były już dużo wcześniej w Silnikach Alfy Romeo

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #215
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    u nas sie duzo oszczedza na samochodach leje byle jakie oleje itd , nie sztuka jest kupic 156 za 6tys tylko sztuka jest ja utrzymac w porzadnym stanie, jakies 6 lat temu mialem okazje sprowadzic do Polski kilka 155 2.0 16v wszystkie mialy przebiegi w granicach 160-200tys i wszystkie jechaly ,panewki nie stukaly ,jedna brala wiecej oleju ,jedna mniej ale generalnie nadawaly sie do dalszego uzytkowanie bez potrzeby wykonywanie remontu glownego co oznacza ze da sie troche ta 16v pojezdzic
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #216
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Ale czy 2.5 V6 własnie w modelu 155 pierwszy raz otrzymał natrysk oleju na denka? Wydaję mi się że tak. Co do silnika Fiat DOHC to wersja 8 V którą pan Andzej miał w Polonezie była dużo bardziej wytrzymała niż pózniejsza 16 V . Kolega Salatin ma rację. Silnikiem 16 V tez można długo pojezdzić i nie dziwie się że użytkownicy zadowoleni go tak bronią.

  7. #217
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    niczym szczególnym ten silnik sie nie wyróżnia, bez turbiny ma raptem 148 koni..., balansy na których traci ciśnienie, cienka pompa oleju, wycierające się krzywki itd. Fiatowskiego dohc 16 v nigdy więcej.
    ja mowilem o silniku z turbina a nie bez ,wiem ze nic poza 8v by alfa romeo sie niczym szczegolnym nie wyroznia w twoim mniemaniu ,(pewnie dlatego ze miales okazje uzytkowac tylko 1,8 8v)zapomnialem o fiatowskim 20V turbo w kappie to tez pewnie szrot ,mimo ze mam znajomego ktory nie chce z tego samochodu wysiadac a swoje przejechal w samochodach lancia -alfa ,fajnie sie to wszystko czyta pozdr
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 27-02-2011 o 02:08
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  8. #218
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    zapomnialem o fiatowskim 20V turbo w kappie to tez pewnie szrot ,mimo ze mam znajomego ktory nie chce z tego samochodu wysiadac a swoje przejechal w samochodach lancia -alfa ,fajnie sie to wszystko czyta pozdr
    No ten silnik nie ma nic wspólnego zAlfą i o nim nie ma co dyskutować tak jak o silniku z 8C

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #219
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    mój były motor 2,0 16v pierwszy remont miał przy stanie licznika 26.130.wymiana pierścieni tłokowych ,wymiana uszczelniaczy zaworowych póżniej była robiona głowica i na końcu historii tego motoru stanął wał.Kupiłem ją i dałem sobie spokój z remontem wolałem wrzucić 1,8v .Dwa lata będzie w czerwcu jak motorek jest w mojej alfie.
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  10. #220
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Jaki skok i średnicę miał TS z 75-tki??

Podobne wątki

  1. [145] 145 twin spark 8v?
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 13:26
  2. [155] Twin Spark 2.0 8v
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 22:14
  3. [145] 1.6 16V Twin spark
    Utworzone przez Konrad K_2 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 12:02
  4. 2.5 V6 czy 2.0 twin spark?
    Utworzone przez Andrzej w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-06-2006, 13:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory