Zobacz wyniki ankiety: Ile wytryma TSperk

Głosujących
29. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • pow 300000

    10 34.48%
  • 300000

    8 27.59%
  • 250000

    4 13.79%
  • 200000

    3 10.34%
  • 150000

    3 10.34%
  • 100000

    1 3.45%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Wytrzymałość TSparków

  1. #11
    kajec
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rosik
    Moj wujek twierdzi ze remont generalny trzeba robic juz po 15 (nie, nie pomylilem sie o jedno zero) tys km. Wujek jezdzi Oplem Vectra, ma ponad 60 lat :mrgreen:
    Jak rozumiem to ten remont ma być robiony w nadgodzinach :?: :?: :?: :?: ,
    bo jeśli po pietnastej.... :|?: , a jeśli w warsztacie jest druga zmiana :?:



    narazie 152 tys i szafa gra.

  2. #12
    Silver156
    Gość

    Domyślnie

    Ja mam w swoim 160 tys. km i jest wszystkom wporzadku jak do tej pory z silnikiem i mam nadzieje ze bedzie trzeba dbac o wymiane plynow, filtrow, oleju i dolewac jak trzeba oleju bo t-sparki lubia olej a bedzie dobrze

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KKrzysztof
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Mercedes CLK W208
    Postów
    333

    Domyślnie

    a ja moją niedawno kupiłem ma obecnie niecałe 160 000 zmieniam olej jakieś tam zimeringi oraz rozrząd, dolano mi jeszcze ceramizera i czekam na odbiór samochodu bo jeszcze zawieszenie będzie też robione u mnie.
    zapraszam na nasz kanał o samochodach
    https://www.youtube.com/channel/UCNv...J62Gm0itanaAsg

  4. #14
    robertmil
    Gość

    Domyślnie

    U mnie po 142 tys przekręciła się panewka i wymieniałem cały silnik. Auto kupiłem gdy miało 120 tys. Być może poprzedni właściciel nie pilnował oleju. Znamienna jest jednak opinia mechaników z ASO po rozebraniu silnika: " 142 tysiące?, Nie wygląda żeby aż tyle" - to o cylindrach.
    Pozdrawiam
    PS Pilnujcie oleju!

  5. #15
    vito100
    Gość

    Domyślnie

    U mnie 187000.
    Oleju nie bierze, chociaż i tak często (raz na tydzień) sprawdzam.
    O remoncie chyba nie ma mowy, chyba, że wymiana wariata się do tego zalicza.
    A to będę musiał niedługo przełknąć
    pozdrawiam

  6. #16
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    w swojej 156 padł motor przy 158 tys.
    licznik nie był cofany na 100%.
    auto jezdziło pod dyrektorkiem w pewnej firmie. całosc napraw udokumentowana w ASO.
    i nic to nie dało umarł

    pozdr
    łukasz

Podobne wątki

  1. [159] osłona pod silnik a wytrzymałość?
    Utworzone przez czapel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-02-2014, 11:10
  2. eibach - wytrzymałość
    Utworzone przez LIGAR w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-09-2012, 11:25
  3. Wytrzymałość amortyzatorów
    Utworzone przez Qki w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 31-12-2010, 01:37
  4. Wytrzymałość turbin w JTD
    Utworzone przez Bella156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-11-2010, 18:00
  5. Silnik JTS i wytrzymałość!
    Utworzone przez Wuniek w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-08-2010, 23:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory