kwestia czesci jakie chcesz zalozyc do auta ,czesci z gornej polki daja gwarancje jazdy bez odwiedzania serwisu co drugi tydzien i dziwienia sie czemu cos jeszcze stuka
kwestia czesci jakie chcesz zalozyc do auta ,czesci z gornej polki daja gwarancje jazdy bez odwiedzania serwisu co drugi tydzien i dziwienia sie czemu cos jeszcze stuka
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
wszystko rozumiem nie odbiegajmy od mojego zapytania co i jak przy kupnie V6 TB na co patrzyc nie mam doswiadczenia w 166 ale za to w 156 bardzo duże
silnik wez kogos kto ma v6 turbo do ogledzin ,malo silnikow na rynku wtornym gdyby byla wtopa mozesz miec problemy a reszte to jak w kazdym aucie ,przejedz sie nia zobaczysz czy tyl nie plywa ,jesli tak to zawias do roboty ,amory dosc drogie jak chcesz zeby auto jezdzilo a nie nurkowalo ,wydech moim zdaniem tylko oryginal do tego auta sprawdz w jakim jest stanie nowy dosc drogi
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Nowy wydech oryginalny powiedziałbym nawet że baaardzo drogi![]()
Faktycznie do V6TB dobrze żebyś z kimś pojechał co kuma ten silnik. Zawiasy przód oczywiście są do zrobienia ale tył lepiej żeby nie miał wcale luzów. I nie patrz na to czy pływa czy nie bo to nie wiele da. Nie słuchaj też taki bredni ze jak nic nie stuka to jest super, bo jak coś stuka albo pływa to już jest tragedia a nie drobna wymiana. Jedź na serwis zapłać te marne 50zł i niech potrzepią każdą częścią. V6TB faktycznie jest bardzo mało, a tych ze 166 (trochę się różnią od tych w GTV) to w ogóle rarytas. Tak więc znaleźć kogoś z Twojej okolicy nie będzie łatwo. Poza tym co zwykle się sprawdza w V6 to tu musisz szczególną uwagę zwrócić na przewody WN, turbinę i szczelność/stan fizyczny przewodów powietrznych i podciśnienia. O ile to ostatnie da się wyczuć przy "butowaniu" to reszta może sprawić Ci niespodziankę dopiero po zakupie jak dokładnie nie wybadasz przed kupnem..
V6TB może zrujnować, jak mi zaczęło się coś sypać to skończyło się wymianą tego/tamtego i tego i zakończyło na prawie 20tys, także serwis + komputer lub odpuszczamy.
wydaje mi sie ze V6 TB W 166 RÓŻNI SIĘ CHYBA OD 164
Też. V6TB w 166 różni się od GTV między innymi elektronicznym modułem/aparatem zapłonowym. W nowszych (koniec produkcji) 164 chyba były takie same V6 TB jak w 166 ale w starszych takie jak w GTV. Słyszałem że swapy przechodzą ale paroma rzeczami się różnią.
Różnią się ale nie wiele z tego co ja się dowiedziałem w trakcie poszukiwania części to jest inna przepływka i przepustnica...
tak ze gdyby trzeba było silnik znależć będzie kłopot
Wymiana silnika to ostateczność, moje auto straciło nagle moc, zanim ktoś doszedł co jest z czym to już miałem cały nowy osprzęt silnika, teraz mam jeszcze turbo po regeneracji i nowy rozrząd, wszystko nowe z Boscha robione w ASO, łączna wartość jak wyżej pisałem prawie 20tys!!! Na szczęście rozłożone w czasie ( 6 miesięcy ) - ale bolało jak cholera. 2.0 V6 TB potrzebuje doświadczonej opieki serwisowej bo Cię zrujnuje, oczywiście możesz mieć szczęście i nic się nie będzie działo z Twoim TB ale jak zacznie to już gorzej... Jak wszystko działa, wrażenia z jazdy bezcenne![]()