Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: 1.9 Multijet TwinTurbo - remap

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie 1.9 Multijet TwinTurbo - remap

    Silnik akurat zamontowany w nowej Delcie; usunięcie DPFu i mały doping dał takie efekty:
    1.9TwinTurbo
    Układ dwóch sprężarek niestety w żeliwie dla małej, większa dokręcana więc upgrade cięzki; prościej złożyc samemu coś na dwóch sprężarkach
    W TT są dwa pierburgi, jeden do większej sprężarki, drugi do klapy w kolektorze zmniejszający przepływ gazów.

    Pozdro
    Ostatnio edytowane przez cinek_ ; 05-03-2011 o 20:31
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Konkret.Moment i jego krzywa,jak na 1,9 miażdżące.125km przy 2000obr i +/-380Nm przy 4000obr...nie ma to jak biturbo.

    Jaki domniemany potencjał tej jednostki ?? Sprzęgło chyba mocniejsze jak w 1,9 150km ??


    Z ciekawości: jest szansa włożyć taki osprzęt do 1,9 16v 140/150 ??
    Turba porównywalne wielkością do 1749 czy juz coś większego ??

    Czy to takie coś :







    Do czego ten piąty otwór w kolektorze ??
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 05-03-2011 o 10:34

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Potencjał na pewno jest, sprzęgło 240mm wytrzyma 500nm, dwumas raczej poniżej tej granicy.
    Montaż tego w 1.9 16v nie jest taki prosty - tam są 2 pierburgi podciśnieniowe. Mam pomysl jak to zaadoptowac, w wolnej chwili sprawdzę też płyty sterowników c39 z takiego dth i dtr.

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Pytanie tylko ,czy jest sens takiej adaptacji,bo patrząc na to turbo,cięzko będzie czymś lepszym je podmienic,a pewnie chcąć uzyskac grubszą moc - turba do wymiany raczej ( mam na mysli moc na poziomie 240km w zwyz).

  5. #5
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Konkret.Moment i jego krzywa,jak na 1,9 miażdżące.125km przy 2000obr i +/-380Nm przy 4000obr...nie ma to jak biturbo.
    Z tym, że jak sama nazwa wskazuje to jest twinturbo...

    P.S Gdzie wcięło wykres?

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Jest w pierwszym poście link
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Dla mnie lepszym i prostszym rozwiązaniem było by wsadzenie do 140/150 dużego Turbo i wytrojenie tego dobrze.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Na pewno duza sprężarka będzie prostsza do ogarnięcia niemniej nie da >420nm przy 2kprm. Z racji innej wiązki, ecu, systemu sterowania itd myślałbym o innym sposobie biturbo w 140/150mjtd niż przeszczepienie klamotów z dtr/ttmjtd chyba, że z pewną modyfikacją.

    Pozdrawiam
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Z tym, że jak sama nazwa wskazuje to jest twinturbo...
    Fakt przejęzyczenie,dzieki za uwage.

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    Dla mnie lepszym i prostszym rozwiązaniem było by wsadzenie do 140/150 dużego Turbo i wytrojenie tego dobrze.
    Zgadzam się w pełni.Mniej customu,mniej worków pieniędzy,ale fakt dół pewno sporo słabszy,choć mnie by satysfakcjonowało 350Nm przy gtb2056v.Zawsze to większa oszczędność lacza hehe,co przy FWD ma nie małe znaczenie.

    Cinek-masz rację,twinturbo brzmi bardzo ciekawie,moment z dołu tez powalający,ale już jest problem ze sprzęgłem,a co dopiero mówić przy takim niutonie z dołu.Liczę jednak,że jeszcze nas zaskoczysz konwersją własnie na takie twinturbo i niebotycznymi kreskami dieslowymi,ale sam przyznaj ,że bigturbo to chyba na dzień dzisiejszy bardziej opłacalny mod ??

Podobne wątki

  1. [bravo 1,9 JTD CF2] Remap silnika
    Utworzone przez jacjacek w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-04-2012, 22:49
  2. [159] 159 1,9 JTDM Remap vs VW Passat 2.0 TDI 170 KM
    Utworzone przez blackrave w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 15-11-2011, 22:53
  3. 2.0 Multijet z DPF - remap
    Utworzone przez cinek_ w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-05-2010, 13:49
  4. [147] AR 1.9jtd 16v (140) remap ?
    Utworzone przez KamilAR147 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-11-2009, 16:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory