Czyli wywalony:
- EGR
- DPF oczywiście programowo i fizycznie
- remap (dół wg życzeń lekki, góra bezdymna); z lekkim dymieniem cos możnaby jeszcze ugrac
2.0multijet.
Pozdro
Czyli wywalony:
- EGR
- DPF oczywiście programowo i fizycznie
- remap (dół wg życzeń lekki, góra bezdymna); z lekkim dymieniem cos możnaby jeszcze ugrac
2.0multijet.
Pozdro
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
fiu fiuciekawie się musi zbierać ;-)
Ciekaw jestem co się u mnie da uzyskać![]()
tylko nie chwalcie się tą ekologią zielonym hehe :-)
Ja powoli zbieram worek pieniędzy i zamierzam się wybrać do Ciebie Cinek ale to jeszcze kawałek czasu.
Puki co czekam na IC potem trzeba to poprowadzić potem luźniejszy wydech a na koniec może rzucę się na T od mJTD ale to jak kasa pozwoli. i rozumiem że Turbo to raczej montaż u Ciebie bo to nie za bardzo jeździć z niewystrojonym...
turbo to nie koniec inwestycji - aby isc pełnym jego wydatkiem trzeba zmienic jeszcze oczujnikowanie motoru jak również wypadałoby zmienic rozrząd na mocniejszy....
Pozdro
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
rozrząd zmieniałem ok 1tys temu ze wzmocnionym paskiem ale nie wiem czy to to samo, rozumiem że inny Mapsensor musi być co jeszcze?
"słaby dół" hehe.
Bardzo fajna modyfikacja.Tak sobie myslę,że dla 200KM z małym haczykiem to malutkie turbo było by idealne w 1,9 140/150.