Dokładni tam .Tapicerkę masz przykręconą przy fotelu na wkręt krzyżakowy i dwa kołki plastikowe z przodu. Tylko odkręcasz tą wykładzinę i wykręcasz sterownik.
Dokładni tam .Tapicerkę masz przykręconą przy fotelu na wkręt krzyżakowy i dwa kołki plastikowe z przodu. Tylko odkręcasz tą wykładzinę i wykręcasz sterownik.
powiedzcie mi ludzie ma ktoś jakiegoś sposoba na te kołki plastikowe ?? siłowałem się dziś z nimi i nie poradziłem sobie a nie chce na siłę co by nie złamać, jak wyciągnąć to cholerstwo ??
spróbuj podważyć jednocześnie z dwóch stron nożyczkami i pójdzie
Ja zawsze robie to wkrętakiem podważając na przemian z jednej i z drugiej strony, albo za pomocą ściągacza do spinek, kupisz taki w sklepie motoryzacyjnym za około 10zł
kolego, właściwie za szmaty powinieneś wziąć sprzedawcę - specjalnie ukrył uszkodzenie jednego z ważniejszych systemów w aucie. sprawa nadaje się do prokuratora. zrób do niego telefon i przekonaj aby chociaż w części pokrył koszty przywrócenia sprawności systemu. ale, przypuszczam, że nie masz żadnego śladu jego udziału w sprzedaży, więc mogą być trudności. jednak warto spróbować.
alfa romeo... upośledzony obiekt specjalnej troski
napisałem wyraźnie, że mogą być trudności (bo umowę pewnie sporządzono z nibyNiemcem - bez śladu polaczka) i że zawsze warto spróbować.
nie każdy musi zakładać niepowodzenie i pośmiewisko już na samym początku.
wg mnie, zaklejenie kontrolki i świadome zatajenie uszkodzenia to nie błahostka. oszustwo dotyczy najważniejszego systemu bezpieczeństwa.
alfa romeo... upośledzony obiekt specjalnej troski
Zobacz jak wygląda centralka od poduszek. Kiedyś znajomemu w 156 robiłem z poduszkami. Zazwyczaj zaczyna się na kostkach. Ten problem występuje chyba w każdej 156. Słaby aku, próba odpalenia i już brak styku na kostce. Handlarze potem grzebią w centralkach, bo nie wiedzą co jest tromfem, wkładają tam oporniki, potem grzebią dalej wkładając oporniki we wszystkie możliwe styki kostek. Na koniec i tak zaklejają diodę, albo po prostu ją niszczą.
Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.
czyli mówisz żeby po sprawdzać wszystkie łączenia i po czyścic je i po podginać styki na początek ?? myślisz że centralka może być dobra i wina leży po stronie styków ??
Tak. Najlepiej sprawdzając wycinaj kostki i lutuj kable na stałe. Ja w swojej 156-ce tak zrobiłem. Każda kostka została wycięta i zlutowana jest na stałe. Też co chwile miałem problem z błędami airbaga. Wystarczy, że pójdziesz po kablach w żółtej otoczce, bądź owiniętych przy kostkach żółtą izolacją. Są 2 pod fotelami, w bagażniku po każdej ze stron pod wykładziną, w słupkach do ładunku pasów, na tylnym słupku do kurtyn, i najcięższa do zlutowania od poduszki pasażera umieszczona zaraz koło niej. Chyba żadniej nie pominąłem
Zobacz też jak wygląda centralka - od tego bym zaczął. Jeżeli są tam ślady "majstrowania" to jest duże prawdopodobieństwo, że centralka nie jest uszkodzona. Jeżeli będzie uszkodzona, to wymienić prosto - po numerze. Jeżeli nie znajdziesz po numerze, to można próbować z innymi centralkami obsługującymi Twój rodzaj poduszek, ale tutaj trzeba zwrócić uwagę na to, żeby centralka obsługiwała tyle poduszek ile masz w aucie.
Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.