Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Kilka pytań odnośnie nie w pełni sprawnego silnika 1.6

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    To z całą pewnością mogę napisać że nic nie zrobił, szlif panewek....zrobił ciebie na kasę.
    Na wariator mi to nie wygląda

  2. #12
    Użytkownik Embrion Avatar tiger_kj
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    Cztery
    Postów
    8

    Domyślnie

    Wariator nie był wymieniany, ale przy wariatorze to by chyba na luzie terkotało, a tutaj tylko przy wciśniętym gazie. Tak czy siak, muszę chyba pojechać do innego mechanika.

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Jeśli będziesz szukał mechanika do rozrządu TS-a to pytaj, czy ma odpowiednie narzędzia - blokady, czujnik zegarowy, specjalne klucze.
    Jeśli powie, że mu to nie jest potrzebne bo on ustawia na znaki to uciekaj od takiego jak najdalej.
    A ten oszust od motodoktora to powinien oddać pieniądze, bo nic nie zrobił.
    Panewek się nie szlifuje. Szlifuje się wał i daje się panewki nadwymiarowe - wątpię, aby on to zrobił.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 15-03-2011 o 21:44

  4. #14
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Pierwszy raz słyszę o dobrym mechaniku który użył doktora. Skandal. Dodatkowo radzi kupić używany silnik zamiast zrobić solidny jeśli to już konieczne remont. Używany silnik możesz kupić tylko w przypadku jeśli znasz na 100% historię samochodu z którego pochodzi. Dodatkowo musisz mieć pewność że to auto było zadbane,serwisowane i z małym przebiegiem. Ale to już S-F.

  5. #15
    ZimnyLech
    Gość

    Domyślnie

    U starego w fiacie jak złapało na panewce (na korbowodzie) i sie obruciła to własnie było słychac takie stukanie jak sie dodawało gazu. Kupiliśmy panewki na kanał godzina roboty i gotowe. Lepiej samemu oblukac jesli ma sie troche pojecia.

  6. #16
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    Dodatkowo radzi kupić używany silnik zamiast zrobić solidny jeśli to już konieczne remont
    widocznie potrafi wymienić ale naprawić już nie bardzo








  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    Mniej roboty a naciągnąć może na tyle samo

  8. #18
    Robert_1
    Gość

    Domyślnie

    Witam, podoba mi się Twoje podejście do tematu a potrzebuję dobrego fachowca od silników JTS 2.0 w okolicach Krakowa. Może znasz dobrego fachowca a nie bajkopisarza na tym terenie? Swój problem opisałem pod tytułem:"JTS 2.0 po remoncie rozrzedza olej benzyną" (nie wiem jak na forach polinkować to). Pozdrawiam wszystkich uzytkowników.

Podobne wątki

  1. [155] Kilka pytań odnośnie 155 2.0 8v
    Utworzone przez DJBisonus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-09-2014, 11:22
  2. Kilka pytań odnośnie 156
    Utworzone przez featmilka w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 13-11-2011, 11:47
  3. Kilka pytań odnośnie AR 166 2.0 TB
    Utworzone przez dzida84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-04-2011, 22:46
  4. [155] Kilka pytań odnośnie 155 1.7 TS
    Utworzone przez LukaszLU w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-01-2010, 21:24
  5. Kilka pytań odnośnie 164
    Utworzone przez T omek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-01-2007, 09:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory