Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Brak mocy do 2000rpm

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar xander83
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    AR 156 SW 1,9JTD 110KM 2002 ALFA ROMEO 147 JTD 2001
    Postów
    199

    Domyślnie Brak mocy do 2000rpm

    Witam forumowiców mam problem z moja alfa 147 j,9 jtd 8v a mianowicie do 2000rpm alfa nie ciagnie tak jak powinna a powyrzej ożywa. i teraz moje pytanie co morze byc przyczyną nic jeszcze niesprawdzałem . Szukałem na forum znalazłem pare tematów ale nie doszłem do żadnego wniosku wiec prosze was o pomoc od czego zaczac jutro podepne alfe pod kompa.... Czekam na wasze sugestie pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Jin147
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alff 147 JTD
    Postów
    101

    Domyślnie

    egr, przepływomierz i wiele innych rzeczy może byc napisz cos wiecej

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    to raczej normalny objaw w 1.9 JTD wszystkie co jeździłem z tym silnikiem pojazdy tak miały. Poniżej turbinka jeszcze nie dmucha za bardzo - moim zdaniem wszystko w normie. Ale to ocena subiektywna jakby nie patrzeć.

  4. #4
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Podpiąć pod kompa i posprawdzać EGR, przepływomierz, ciśnienie doładowania.

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    Cytat Napisał kiler_911 Zobacz post
    to raczej normalny objaw w 1.9 JTD wszystkie co jeździłem z tym silnikiem pojazdy tak miały. Poniżej turbinka jeszcze nie dmucha za bardzo - moim zdaniem wszystko w normie. Ale to ocena subiektywna jakby nie patrzeć.
    nie zgodzę się, może idzie gorzej jak to diesel ale bez przesady.. do sprawdzenia
    1. EGR - czyszczenie ( włącznie z kolektorem i MAP sensorem ) + zaślepienie najlepiej
    2. Stan przepływki
    3. Zmienna geometria - filmik na forum wrzucałem jak ma chodzić

    Wszystko da się sprawdzić domowymi sposobami.
    Ostatnio edytowane przez jendriu ; 18-03-2011 o 17:47

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    jendriu bardzo możliwe że masz racje. Ja u siebie jutro zabieram się za czyszczenie EGR, przepustnica itd, czyszczenie sprawdzenie stanu czujnika ciśnienia doładowania i przepływki. Też mam wrażenie, że może ten silniczek odrobinę lepiej pracować także okaże się w praktyce będzie można już obiektywnie ocenić porównując stan sprzed zabiegów do zachowania silnika po tym wszystkim. Przy okazji wymienię filtr powietrza bo już jego czas.

  7. #7
    Użytkownik Ogier Avatar xander83
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    AR 156 SW 1,9JTD 110KM 2002 ALFA ROMEO 147 JTD 2001
    Postów
    199

    Domyślnie

    A wiec tak sprawa zamknieta dzis byłem u mojego mechanika i powiedział ze mam odpiac przepływke i zobaczyc co bedzie odpiełem i idzie normalnie czyli przepływka do wymiany..... wyczysciłem ja benzyna ekstrakcyjna i nie pomogło wiec czeka mnie zkup nowej..... macie jakies rady co do kupna??

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Tylko oryginalny BOSCH
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #9
    Użytkownik Ogier Avatar xander83
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    AR 156 SW 1,9JTD 110KM 2002 ALFA ROMEO 147 JTD 2001
    Postów
    199

    Domyślnie

    temT POWRACA przepływka wymieniona na orginał i nic bez zmian jutro robie podmianke z bratem na czujnik doładowania i zobaczymy jak nie to czyszczenie egr... troche juz mnie to meczy.... jak ala ma grype.....

  10. #10
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    EGR jest takim właśnie "zarazkiem" który do mojej się również wkradł i ona wtedy wcale nie chciała jechać bo zaworek się zaciął i zostawał otwarty. Mój jednak zaciął się na stałe ale pierwszymi objawami było właśnie wolne wchodzenie w obroty i tak przy 2100 strzał z turba (bo zaworek się wtedy domykał).
    Jako że to był zarazek to usunąłem "na zawsze"

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. Brak mocy, megaspalanie, brak obrotów, kłęby dymu JTD
    Utworzone przez pittlodz w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-06-2014, 16:47
  4. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  5. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory