Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 44

Temat: Ar 166 2.4 jtd

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar herbig
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    166 2.4 20v, CLS 350 CDI, JEEP Grand 5.2, Q7
    Postów
    227

    Domyślnie

    Co do roku produkcji właściciel mówił że jest pewien daty produkcji- 2002. Ponoć w dowodzie ma wbita moc coś koło 120 kW, w EPERZE istnieją takie wersje tyle tylko że są to jednostki 20V.

  2. #12
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Police
    Auto
    AR 166 2,4JTD 2003 r.
    Postów
    74

    Domyślnie

    Nie zrozum mnie źle. Prosisz o pomoc. Każdy radzi jak może najlepiej. Nie chodzi mi o zniechęcanie do zakupu. Powszechnie wiadomo, że u nas samochody są najtańsze, jeździła kobieta, przebieg=prosto z salonu, "Niemiec jeździł do kościoła" i sztandarowe-bezwypadkowy. Rok produkcji inaczej jest określany w polskich dowodach rejestracyjnych, inaczej np. w niemieckich. Z tego co się orientuję, silniki diesla 20V były montowane po roku 2003. Może jednak się mylę. Biorąc pod uwagę rodzimy rynek motoryzacyjny, trzeba bardzo uważać.

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar herbig
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    166 2.4 20v, CLS 350 CDI, JEEP Grand 5.2, Q7
    Postów
    227

    Domyślnie

    Rozumiem że każdy stara się jak może, dlatego z miejsca chciałbym wszystkich podziękować za udzielenie się w tym temacie. Po waszych wypowiedziach, jestem bogatszy w informacje które na pewno przydadzą przed ewentualnym kupnem. No nic, trzeba czekac, z właścicielem umówilłem sie na tą sobotę. Po rozmowach telefonicznym odniosłem dobre wrażenie, więc jestem dobrej myśłi.

  4. #14
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Police
    Auto
    AR 166 2,4JTD 2003 r.
    Postów
    74

    Domyślnie

    Oczywiście, koniecznie trzeba zobaczyć, aby później nie rozmyślać. Jednym słowem, powodzenia.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    a czy to nie jest przypadkiem 136 konny motor w oryginale?

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas156
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    BDG
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170 KM
    Postów
    40

    Domyślnie

    Mała ilość płynu może oznaczać problemy z nagrzewnicą. Wentylator na maksa i niuchać czy nie śmierdzi Wtedy cena do zbicia minimum 500 zł.

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rolin Zobacz post
    a czy to nie jest przypadkiem 136 konny motor w oryginale?
    jeśli wierzyć iż nr VIN jest od tego auta to wg EPER'a jest to wersja silnikowa 2400 JTD CF3 140 KM/103KW
    Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"

  8. #18
    MichałGdy
    Gość

    Domyślnie

    18 tys za wersje przed liftem z tym motorem ? Chyba bym musiał upaść na głowe. Ja za jakiś czas będę chciał sprzedać moją FL za 22. Cena kosmos jak dla mnie.

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas156
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    BDG
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170 KM
    Postów
    40

    Domyślnie

    Trochę wysoka ale nie przesadzajmy. Że na allegro chodzą truposze po 10k w które włoży się piątaka i może będzie git to nie znaczy że ktoś nie może cenić swojego auta.
    Poczytałem sobie Twoje posty i pewnie kupiłeś tanio mega okazyjnie i po 4 m-cach pozbywasz się auta na minę się w@#4eś a trzeba było dołożyć i cieszyć się Alfą.

  10. #20
    Użytkownik Świeżak Avatar dipisi
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa 166, 2.4 jtd, 2002 r., lancia thesis 2.4 jtd 20v, 2003
    Postów
    72

    Domyślnie

    Ja kupiłem za 18 z 2002 r. 150 koni. Czy dałem dużo? Samochód był od kolegi z forum, wymienione prawie wszystko. Tylko na zawieszeniu, i rozrządzie, których robić nie muszę z 5 tys. do przodu. Także warto rozwazyc, co lepsze, kupić szrota (a takich ogladalem wiele od 10 tys. do 15 tysiecy) i robic na wlasna rekę, nie mając pojęcia, co może być, czy kupić sprawdzony, z pewnego zrodla, a za wieksze pieniadze.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory