Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Pali się czek engine

  1. #1
    matrix156
    Gość

    Post Pali się czek engine

    Otóż koledzy jadąc alfką zaliczyłem dziurę alb oto zbieg okoliczności,ale
    zapaliła się kontrolka silnika auto przeszło w tryb awaryjny.
    Skutki
    -auto muli nie przyspiesza,
    -obroty max,3200
    -pali się czek engine
    co zrobiłem profilaktycznie, racji tego ze weekend:
    -podmieniłem, przepławkę--oryginał
    -zaślepiłem-EGR
    -wyczyściłem czujnik doładowania
    -wyczyściłem-overbost
    -połączenia sprawdzone-----szczelne
    z, racji tego ze kontrolka czek engine rano gaśnie auto jedzie normalnie
    gdy się nagrzeję zapala się kontrolka silnika auto przechodzi w tryb awaryjny--podejrzewam Lambdę.
    Prawdę komp powie ale macie jakieś sugestie jeszcze.....?

  2. #2
    jacek1968
    Gość

    Domyślnie

    Mozna wrecz zgadywac w nieskonczonosc , bez podlaczenia do kompa , to taka loteryjka.
    Szukaj , jakiejs poluzowanej wtyczki (w koncu wpadles w porzadna dziure ) , sprawdz jeszcze czujnik polozenia walu ( daje podobne objawy , chociaz wowczas mialbys problem z odpalaniem na cieplym )

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał matrix156 Zobacz post
    podejrzewam Lambdę.
    Lambda w dieslu?

    Serio lepiej jedź na komputer...

  4. #4
    matrix156
    Gość

    Domyślnie

    jest jeden błąd--- czujnik ciśnienia doładowania usterka stała.
    http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-...512339277.html
    taki czy lepiej oryginał?
    Ostatnio edytowane przez matrix156 ; 04-04-2011 o 11:04

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Jak Ci czujnik wywalił błąd to znaczy że jest dobry... Wymienisz go i dalej będzie błąd.
    Błąd to zapewne zbyt wysokie ciśnienie doładowania.

  6. #6
    matrix156
    Gość

    Domyślnie

    Co podejrzewasz?

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Zawieszoną zmienną geometrię turbiny.
    Łopatki pewnie nie przeskakują przy wyższych prędkościach obrotowych dlatego zbyt mocno dmucha.

  8. #8
    matrix156
    Gość

    Domyślnie

    Po podmianie czujnika Alfa,odrzyła
    jaki polecacie oryginał czy zamiennik

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Oryginał boscha

Podobne wątki

  1. [Giulietta] insuff engine oil pressure stop & turn off engine
    Utworzone przez Bendzi w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-08-2015, 10:01
  2. [159] Pali się 'Pre-heating glow plug not available', ciężko pali - co to może być?
    Utworzone przez Tomasz1506 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-02-2014, 18:46
  3. swiecacy i pikajacy czek
    Utworzone przez wojk2 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-10-2013, 19:36
  4. Bella pali/nie pali - czyli coś bez sensu
    Utworzone przez Sparco123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 11:29
  5. [156] Pali sie kontrolka wtrysków, ale pali i jeździ normaln
    Utworzone przez lukas_ps86 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-10-2008, 21:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory