Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Auto "pływa" po drodze po zmianie felg.

  1. #1
    moni.g25
    Gość

    Domyślnie Auto "pływa" po drodze po zmianie felg.

    Witam.Mam pewien problem z moją Alfinką
    Zmieniłam felgi na aluminiowe i auto normalnie mi "pływa" po drodze a jak już jadę po nierównościach to już całkiem mnie nosi Czy ktoś może wie co może być powodem tego? z góry dzięki za info! Pzdr

  2. #2
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    felgi proste ?
    wyważone ?
    opony jakie ? szerokie ?








  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Pewnie winna jest szerokość opony lub np za wąska felga w stosunku do opon. W pierwszym przypadku nie mieści się auto w koleinach (nawet minimalnie są wyczuwalne przez zawieszenie) a w drugim opona za bardzo pracuje na feldze bo ścianki boczne są mało sztywne. Jeszcze bym sprawdził ciśnienie na początek.

  4. #4
    moni.g25
    Gość

    Domyślnie

    Tak felgi proste, wyważone. a oponki to 205/50 16'. Mechanik mi powiedział,że trzeba ustawić zbieżność, ale coś nie chce mi się w to wierzyć, bo na stalówkach było wszystko ok.

  5. #5
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    no to dziwne - bo na 205 nie powinno aż tak bardzo pływać ( przy 215 już w koleinach kierownicę trzeba trzymać - ale przy 205 jeszcze nie powinno być aż takiej różnicy )








  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar 156X
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była 156SW JTD jest 159SW 1,9 JTD 8V 2008r.
    Postów
    1,063

    Domyślnie

    a może to tylne wachacze - dokładnie wzdłużne...

  7. #7
    moni.g25
    Gość

    Domyślnie

    A możliwe by było, że to przez tulejki z tyłu???

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Możliwe. Przy szerszych oponach zawias jest czulszy i bardziej przenosi się to na zachowanie auta.

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Łysy0800
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002r.
    Postów
    349

    Domyślnie

    Mam to samo. Ponoć mam trafioną oponę (kupiłem razem z felgami), ale i tak na starcie zmieniam 225/45/17 z przodu na 215. A może dać na przód 205/45/17? ET 40.5

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. [159] Czy śruby z felg aluminowych (18") będą pasowały do stalowych (oryginały 16")?
    Utworzone przez nikusbb w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 30-03-2018, 10:43
  3. [159] lekkie "haczenie" przy zmianie biegów
    Utworzone przez czyrek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-03-2013, 17:20
  4. Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 09-10-2011, 12:05
  5. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-05-2010, 23:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory