u mnie wymiana tarcz, klockow, gum stabilizatora i wahaczy dolnych - 400zl co tez mi sie wydawalo duzo![]()
u mnie wymiana tarcz, klockow, gum stabilizatora i wahaczy dolnych - 400zl co tez mi sie wydawalo duzo![]()
U mnie wymiana:
- wahacze dolne
- wahacze górne
- gumy stabilizatora
- łączniki stabilizatora
Robocizna 400 pln.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
pablo
wygląda że koleżanka zapłaciła 400 PLN za wymiane tarcz i klocków![]()
Ostatnio edytowane przez ziomster ; 04-04-2011 o 18:32
Moja eks:
Alfa Romeo 156 1,8 TS CF2 1999
A może była w ASO.
Tam takie ceny to norma.![]()
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Panie/Panowie i jak się sprawują Stenbergi? Nie trzeszczą? Jeżdzą? Ktoś już przejechał parę tysięcy na nich? może coś powiedzieć?
W tej kwocie wymiana tarcz i klocków (obie strony), wahaczy góra i dół (obie strony), stabilizatorów,końcówek drążków, drążków kierowniczych, naprawa zacisku prawej strony, niby naprawa przegubu( i tak się trzaska muszę kupić nowy) oraz zbieżność. Niestety naprawa nie w ASO tylko u mojego mechanika( Jest strasznie dokładny i uczciwy ale bardzoo drogi
![]()
w koszalinie kiedyś był salon alfy romeo z serwisem na tyłach - salonu już nie ma ale serwis został. pan Marek za wymianę gum stabilizatora wział 100 PLN.
Moja eks:
Alfa Romeo 156 1,8 TS CF2 1999
w ASO POL-CAR płaciłem:
wymiana wahacza dolnego 135 pln (TRW 306 PLN)
wymiana stabilizatyora przedniego 280 pln (jestem ciekaw ile wytrzymaja gumy w oryginalnym stabilizatorze dlatego wstawiłem cały nowy cena 300 pln)
Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento
Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża