Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: parametry prscy silnika 1.9jtd 115km - po diagnostyce

  1. #1
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie parametry pracy silnika 1.9jtd 115km - po diagnostyce

    hej,
    Czy ktos może zerknąc na tą oto liste parametrów jakie udało mi się spisac po podpieciu ecu do fiatecuskan 1.6 i byłby w stanie stwierdzic czy wszystko jest ok, auto chodziło na luzie:

    na początek stan z licznika - 134991km
    odometr - 136238,2km
    engine overrevs - 0
    max overrev time - 0
    max engine speed - 0
    odometr at last revrite - 0km
    fuel temp. 0stC
    engine speed - 846rpm
    fuel metring 5,69mg/i
    pre - injection fuel quantity - 0,0 mg/i
    total fuel quantity - 4,64 mg/i
    fuel pressure - 302,1bar
    fuel pressure signal - 1,422v
    desirel fuel regulator - 300bar
    pre - injection time - 0,250ms
    injection time - 0,490ms
    injection timming - -1,01deg
    pre-injection timming - 10,34deg
    universal code - not enabled
    boost control/sol. - 75,00%
    boost control/sol. - not activet
    boost pressure - 986mbar
    desired boost pressure - 994mbar
    actual egr - 100%
    capacitor 1 Voltage - 78,301v
    pedal position track 1 - 0,743v
    pedal position track 2 - 0,381v
    air temperature signal - 3,201v
    baro pressure - 984mbar
    baro pressure signal - 3,891v
    desired intake air quantity - 200,8mgl
    air flow signal - 2,273v
    glow plug heater module - not active
    can data line - ok
    intake air cuantity - 487,1mg/i
    gas pedal position - 0,00%
    engine temperature - 66stC
    engine temperature signal - 1,926v
    engine/ecu stop - not active
    battery voltage - 13,907v
    injector 1 class --->> nic nie było?
    injector 2 class --->> nic nie było?
    injector 3 class --->> nic nie było?
    injector 4 class --->> nic nie było?
    a/c press sw 1st lev - not active
    a/c press sw 2nd lev - not active
    glow indicator light - OFF
    malfunction indicator light - OFF
    engine overheat light - OFF
    fuel pump - active
    break pedal position - relased
    water in fuel - not present
    oil pressurce status - OK
    a/c pressure - 0,00bar
    preheating C.U. diagnostic - ok

    oczywiscie niektóre parametry sie co jakis czas delikatnie zmieniały
    Ostatnio edytowane przez majster ; 15-03-2010 o 22:38 Powód: błąd

  2. #2
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Nikt sie nie orientuje czy wszystko z silnikiem ok po tych parametrach? Poczekam, może ktos sie jeszcze odezwie.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    ja tam nie widze jakis wiekszych nieprawidlowosci ? Przeplywka cos przeklamuje

  4. #4
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    tzn. stary temat ale w jakim sensie przekłamuje i czy dużo? który to parametr?

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    te są od przepływki

    air temperature signal - 3,201v
    desired intake air quantity - 200,8mgl
    intake air cuantity - 487,1mg/i
    air flow signal - 2,273v

    w zał masz jak sprawdzać bez kompa

    alfa 156 85kw 115ps 8V 2000-....

    z vivid workshop data
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	vivid.jpg
Wyświetleń:	388
Rozmiar:	84.8 KB
ID:	23183  
    Ostatnio edytowane przez kiepas96 ; 05-04-2011 o 14:55

  6. #6
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    W najbliższym czasie bede podpinał pod kompa tylko wczesniej wymienie filtr powietrza i zrobie róniez test z tym czym kolega wyżej przedstawił w zalączniku.

    Dodam tylko, że auto chodziło na biegu jałowym (luzie) bez dodawania gazu. jakie były by objawy padnietej przepływki, jak auto jezdzi mi normalnie? Czy ktos ma podopne logi z fesa dla tego silnika?

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    w tsie przepływke mierzysz alfa diagiem na biegu jałowym i gazujesz do odcięcia, porównujesz wskazania z fabrycznymi.
    podejrzewam że w dieslach są takie same przepływomierze tylko o innych wartościach
    najlepiej numer przepływki i szukać danych katalogowych

    a objawy to duże spalanie i muł przeważnie

  8. #8
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Dzis wymieniłem filtr powietrza na nowy i zrobiłem test. Oto jego wyniki.







    Przepływka jest jeszcze oryginalna z 2001r. BOSCH, ale nie spisałem sobie jej numeru...

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    Moim zdaniem przeplywka skopana pokazuje za duze wartosci intake - mam nadzieje ze nie gazowales, powinno sie to rownac z desired

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    159SW 2.4 QTronic
    Postów
    307

    Domyślnie

    Czy taki przepływomierz kwalifikuje się do wymiany? Bo jakiś czas temu podłączałem swoją bellę (1.9 81kw), i tak samo mierzona i docelowa masa powietrza różniły się jak u kolegi majstra... Dodam, ze wtedy paliła do 6ciu litrów a i żadnego muła nie odczułem nigdy. Czy w takim wypadku przepływkę trzeba koniecznie zmieniać? Czy taki stan może w czymś zaszkodzić/coś zepsuć?

Podobne wątki

  1. Pomoc w diagnostyce błędów silnika w 3.2
    Utworzone przez tomSRT w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-01-2016, 12:51
  2. [155] Parametry mechaniczne silnika 2.0 16V
    Utworzone przez Czesław w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-07-2015, 09:10
  3. [1.9jtd 150] Parametry pracy, logi
    Utworzone przez damyan90 w dziale GT
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-05-2015, 22:23
  4. Wymiana silnika 1.9JTD 115KM na 120KM od 147?
    Utworzone przez dyymianek w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-07-2013, 15:20
  5. Parametry silnika
    Utworzone przez max77 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-07-2010, 12:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory