Strona 36 z 144 PierwszyPierwszy ... 26272829303132333435363738394041424344454686136 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 351 do 360 z 1436

Temat: “Motor Control System Failure” - co z tym zrobić

  1. #351
    LukaszSR50
    Gość

    Domyślnie

    Witam. Moja alfa już jest sprawna. Nie pojawia się już awaria silnika. Problemem było sitko w tym, elektrozaworze Dzięki wszystkim za pomoc.

  2. #352
    heniek_16V
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał heniek_16V Zobacz post
    Auto chyba zrobione...nie wiem co dokładnie mechanik zrobił ale jutro się dowiem, dostałem tylko telefon że chyba się udało, od wczoraj auto testowane w różnych warunkach i nic nie wywala, auto zachowuje się b.dobrze, jutro jade odebrać więc dowiem się wszystkiego i napewno dam znać.
    ...no i stało się, auto jeździ jak trzeba dzisiaj przez cały dzień jeździłem, testowałem, katowałem i zamulałem, nic nie wyskakuje a auto jedzie aż miło, troche złotówek poszło ale nie ma nic za darmo. Co do usterki to uszkodzony był element o którym nikt wcześniej nie wspominał, nigdzie się nie przewinął i sam nawet nie wiedziałem że coś takiego tam jest, mianowicie uszkodzony był "czujnik przepływu powietrza"{czy jakoś tak} przy turbinie, mechanik po sprawdzeniu niemal wszystkiego ( EGR, overboost, przepływomierz itp) dorwał jeszcze ten czujnik, po podmianie na drugi auto zaczęło jechać, wcześniej max. obroty silnika były na poziomie 4600obr/min, teraz wchodzi na ponad 5000obr/min., zdjęcie tego elementu wrzucam na forum, z prawej strony wchodzi wtyczka, z lewej oczko montażowe, sam czujnik wystaje w miescju gdzie go trzymam na zdjęciu, może komuś się to przyda:


    Uploaded with ImageShack.us
    Ostatnio edytowane przez heniek_16V ; 09-04-2011 o 19:30

  3. #353
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    jaka cena tego czujniczka ?

  4. #354
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r- była, bravo 2.0 multijet- jest
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał heniek_16V Zobacz post
    ...no i stało się, auto jeździ jak trzeba dzisiaj przez cały dzień jeździłem, testowałem, katowałem i zamulałem, nic nie wyskakuje a auto jedzie aż miło, troche złotówek poszło ale nie ma nic za darmo. Co do usterki to uszkodzony był element o którym nikt wcześniej nie wspominał, nigdzie się nie przewinął i sam nawet nie wiedziałem że coś takiego tam jest, mianowicie uszkodzony był "czujnik przepływu powietrza"{czy jakoś tak} przy turbinie, mechanik po sprawdzeniu niemal wszystkiego ( EGR, overboost, przepływomierz itp) dorwał jeszcze ten czujnik, po podmianie na drugi auto zaczęło jechać, wcześniej max. obroty silnika były na poziomie 4600obr/min, teraz wchodzi na ponad 5000obr/min., zdjęcie tego elementu wrzucam na forum, z prawej strony wchodzi wtyczka, z lewej oczko montażowe, sam czujnik wystaje w miescju gdzie go trzymam na zdjęciu, może komuś się to przyda:


    Uploaded with ImageShack.us
    Przecież to czujnik ciśnienia doładowania, który znajduje się na kolektorze ssącym.
    Ostatnio edytowane przez maniek7712 ; 10-04-2011 o 19:30

  5. #355
    heniek_16V
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał maniek7712 Zobacz post
    Przecież to czujnik ciśnienia doładowania, który znajduje się na kolektorze ssącym.
    Hmmm to albo ja coś namieszałem albo mechanik...w sumie tak to jest jak się naprawia samochód na odległość przez pośrednika (ojca), tak czy inaczej auto jeździ i póki co wszystko gra.

    ps. widziałem wcześniej ten czujnik od doładowania turbiny i miał on napis Bosh i chyba nawet coś było na nim niebieskiego

  6. #356
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Dokładnie to czujnik ciśnienia doładowania - od niego należy zaczynać w pierwszej kolejności (zresztą tak jest napisane na pierwszej stronie) - jak czyszczenie nie pomaga to się go wymienia....
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #357
    Użytkownik Znawca Avatar kobe83
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    AR 159 2.0 JTDM 170KM/ 156 1.9 JTD115KM była
    Postów
    1,469

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Dokładnie to czujnik ciśnienia doładowania - od niego należy zaczynać w pierwszej kolejności (zresztą tak jest napisane na pierwszej stronie) - jak czyszczenie nie pomaga to się go wymienia....
    A skąd wiedzieć kiedy jest niesprawny, czy tylko wtedy gdy komp wywali jego bład?
    Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.

  8. #358
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Tak komp wywali jego błąd - czujnik wykrywa przeładowanie, a często po prostu nagar+olej sklejają go w jednym położeniu
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #359
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marcianno1
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Grzędy (WPI)
    Auto
    AR 147 '02r. 1.9 JTD 115 KM BOSE
    Postów
    76

    Domyślnie

    Cytat Napisał heniek_16V Zobacz post
    ...no i stało się, auto jeździ jak trzeba dzisiaj przez cały dzień jeździłem, testowałem, katowałem i zamulałem, nic nie wyskakuje a auto jedzie aż miło, troche złotówek poszło ale nie ma nic za darmo. Co do usterki to uszkodzony był element o którym nikt wcześniej nie wspominał, nigdzie się nie przewinął i sam nawet nie wiedziałem że coś takiego tam jest, mianowicie uszkodzony był "czujnik przepływu powietrza"{czy jakoś tak} przy turbinie, mechanik po sprawdzeniu niemal wszystkiego ( EGR, overboost, przepływomierz itp) dorwał jeszcze ten czujnik, po podmianie na drugi auto zaczęło jechać, wcześniej max. obroty silnika były na poziomie 4600obr/min, teraz wchodzi na ponad 5000obr/min., zdjęcie tego elementu wrzucam na forum, z prawej strony wchodzi wtyczka, z lewej oczko montażowe, sam czujnik wystaje w miescju gdzie go trzymam na zdjęciu, może komuś się to przyda:


    Uploaded with ImageShack.us
    Kilka postów wcześniej napisał, że ma wymieniony na nowy czujnik ciśnienia doładowania i nic a teraz pisze, że znów ma wymieniony i jest ok.???

    U mnie już jest bardzo kiepsko. Za każdym przyspieszeniem >=3000 obr/min wywala błąd i mam nadzieje, że to tylko przypadek że sprawa pogorszyła się po przeczyszczeniu i całkowitym zaślepieniu EGR.
    1, 2... guma gra...

  10. #360
    heniek_16V
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcianno1 Zobacz post
    Kilka postów wcześniej napisał, że ma wymieniony na nowy czujnik ciśnienia doładowania i nic a teraz pisze, że znów ma wymieniony i jest ok.???

    U mnie już jest bardzo kiepsko. Za każdym przyspieszeniem >=3000 obr/min wywala błąd i mam nadzieje, że to tylko przypadek że sprawa pogorszyła się po przeczyszczeniu i całkowitym zaślepieniu EGR.
    Na samym początku mechanik wyciągnął ten czujnik, wyczyścił i nic się nie zmieniło, potem podmienił z drugiego auta ten czujnik i też nie było efektu więc wsadził stary z powrotem i szukał przyczyny takiego zachowania dalej...być może po wymianie/sprawdzeniu/wyczyszczeniu wszystkiego co się dało i ponownej wymianie czujnika pod koniec sytuacja się zmieniła.

Podobne wątki

  1. Motor Control System Failure w 2.0 JTS
    Utworzone przez podo w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 29-11-2017, 18:30
  2. Motor control system failure
    Utworzone przez DawidSu w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-12-2015, 11:34
  3. Motor Control System Failure - co oznacza? co z tym zrobić?
    Utworzone przez Szczepan w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-01-2012, 23:18
  4. Motor Control System Failure
    Utworzone przez korzen w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-01-2011, 23:27
  5. motor control system failure
    Utworzone przez chinczykmg w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-04-2010, 10:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory