Daj jakieś logi z pracy silnika na wyższych obrotach.
Zaznacz Engine speed, intake air quantity, desire air quantity.
I wklej na forum w formie graficznej.
wtedy coś będzie można powiedzieć konkretnego o przepływce.
Daj jakieś logi z pracy silnika na wyższych obrotach.
Zaznacz Engine speed, intake air quantity, desire air quantity.
I wklej na forum w formie graficznej.
wtedy coś będzie można powiedzieć konkretnego o przepływce.
Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.
a mi sie zdaje ze ten ecu scan cygani, np fuel pressure 300 bar? intake 482? raczej powinno byc 3bar i intake 4,82 na jałowym, zobacz na innym programie
to CR, ciśnienie na listwie w porządku
Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.
Panowie a może wstawcie kilka wykresów prawidłowego zachowania się silnika 1,9 115km...bo taki mam..dla różnych obrotów silnika,podpowiedzcie na co zwrócić uwagę itd. Mam interface , mam program...ale nie mam wiedzy
.Dużo jest na temat benzyny / kol. Bubu /... ale wykresów jak powinno być i do których porównywać nasze silniki nie widzę / zaraz ktoś napisze opcja szukaj nie boli
/
zobacz sobie moje parametry.
były robione na biegu jałowym...
http://www.forum.alfaholicy.org/malo...tml#post470482
dzięki...porównam.Czy w Twojej 147 / a taką miałem / nie powinny być czarne tarcze zegarów ?...swoją drogą śliczne autko.
Distinctive w JTD ma raczej białe, chociaż nigdy tego nie sprawdzałem dokładnie
nie mniej, dziękuję![]()
Ma ktos takie dane z fesa dla silnika 1.9jtd 115km robione na nowej przepływce?