Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Brak mocy JTD

  1. #1
    MichałGdy
    Gość

    Domyślnie Brak mocy JTD

    Witam !
    Nie znalazłem nic sensownego na ten temat, więc zakładam nowy
    Jesdziłem z kontrolką check engine a, że bardzo mnie irytowała i znałem przyczynę jej pojawienia się to wymieniłem EGR na nowego Pierburga czyli jak pewnie większość , która wymieniała go o tym wie Po wymianie check zniknął z deski. Byłem szczęśliwy, że żadna niepotrzebna kontrolka się już nie świeci. Jeżdżę dość ostro i zawsze szukam przeciwnika pod światłami do klapsowania Tym razem było podobnie. Dodge Ram został wchłonięty ale moje auto zaczęło rzucać ostro czarnym dymem i straciło moc. Zapalił się check. Po dojechaniu do znajomych do warsztatu podłączyłem się pod kompa i okazało się, że moje auto przeładowało. Wykasowałem błąd jednak auto nie chce się wkręcać, nie jedzie a na dodatek po przekroczeniu chyba 3 tys. jest za mną taki komin batorego, że wstyd tak jeździć Dodam, że jak wykręciłem stary egr to stał w miejscu. Nie pracował ani trochę. W części mechanicznej zaworu było mega dużo sadzy ale to wyczyściłem prawie, że do nowego. Cześci elektrycznej nie dało się uratować. Stała w miejscu i się nie wysuwała. Co się mogło stać ? Dodam, że kilka razy wcześniej palił się błąd czujnika ciśnienia doładowania. Dzięki z góry za wszystkie sugestie.

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichałGdy Zobacz post
    Nie znalazłem nic sensownego na ten temat, więc zakładam nowy
    Yooł!

    Cytat Napisał MichałGdy Zobacz post
    Jesdziłem z kontrolką check engine a, że bardzo mnie irytowała i znałem przyczynę jej pojawienia się to wymieniłem EGR na nowego Pierburga czyli jak pewnie większość , która wymieniała go o tym wie Po wymianie check zniknął z deski. Byłem szczęśliwy, że żadna niepotrzebna kontrolka się już nie świeci. Jeżdżę dość ostro i zawsze szukam przeciwnika pod światłami do klapsowania
    spasioną limuzyną z multumzaworowym gruźlikiem?
    mogłeś nabyć V6, tam wystarczy otworzyć okno, posłuchać motoru i można cieszyć się życiem

    ale używaj sobie diesla niezgodnie z przeznaczeniem, twoja sprawa

    Cytat Napisał MichałGdy Zobacz post
    Dzięki z góry za wszystkie sugestie.
    zmień auto
    albo Alfa V6 albo jakiś germański oprawca w dieslu

  3. #3
    MichałGdy
    Gość

    Domyślnie

    Ma ktoś może coś sensownego do powiedzenia ? Kolega u góry chyba średnio.

  4. #4
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Witam,
    radzę poszukać kogoś z interfejsem i programem diagnostycznym i dokładnie sprawdzić w czasie jazdy co jest przyczyną błędów.
    Taka diagnostyka pozwoli na określenie przyczyn i oszczędza czas oraz pieniądze.
    Pozdrawiam

  5. #5
    MichałGdy
    Gość

    Domyślnie

    Zdemontowałem dziś jeszcze raz EGR, klapkę gaszącą i tam wszystko jest zalepione czarnym mazutem...wszędzie jest go pełno. Wydaje mi się, że będzie trzeba zdemontować kolektor ssący i to wszystko wyczyścić pewnie w głowicy też jest nieźle :|

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichałGdy Zobacz post
    Zdemontowałem dziś jeszcze raz EGR, klapkę gaszącą i tam wszystko jest zalepione czarnym mazutem...wszędzie jest go pełno. Wydaje mi się, że będzie trzeba zdemontować kolektor ssący i to wszystko wyczyścić pewnie w głowicy też jest nieźle :|
    Mazutem? To co ty lejesz do baku?
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichałGdy Zobacz post
    Ma ktoś może coś sensownego do powiedzenia ? Kolega u góry chyba średnio.
    to było bardzo sensowne, w porównaniu do twojego bezsensownego wykorzystywania jednostki wysokoprężnej do "klapsowania przeciwników pod światłami"

    przeładowuje? masz zapieczone kierownice zmiennej geometrii turbiny, nie potrzeba do tego zakładać nowego tematu, w dodatku okraszając go zwierzeniami o swoich "killach" pod światłami

    EDIT:
    Cytat Napisał MichałGdy na PW
    Wiesz...generalnie c**j mnie interesuje twoje zdanie. Zostaw dla siebie swoje kretyńskie uwagi, bo raczej nikogo one nie interesują. Nie mam zamiaru z tobą dyskutować. Chcesz napisać coś co mi pomoże ? zapraszam. Nie masz nic do powiedzenia ? Chyba nie muszę kończyć. żegnam.
    kwik, kwik, MisiuGdysiu
    będzie ci głupio, jak to jednak jest problem ze zmienną geometrią
    Ostatnio edytowane przez HyenaHF ; 12-04-2011 o 20:05

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  4. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36
  5. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 22:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory