Bubu czyli po restarcie uruchomić silnik do załączenia wentylatora a po tym pojeżdzić jakieś 200km i dopiero wtedy oględziny tra?? dobrze zrozumiałem??
Bubu czyli po restarcie uruchomić silnik do załączenia wentylatora a po tym pojeżdzić jakieś 200km i dopiero wtedy oględziny tra?? dobrze zrozumiałem??
silnik musi nauczyć się jazdy na benzynie po resecie, więć tak 200km conajmniejnim sprawdzisz te parametry
Koledzy czy FES można zrobić reset jak tak to w jaki sposób
---------- Post added at 13:45 ---------- Previous post was at 09:39 ----------
Koledzy z jakiego powodu ten blad Regulator na pompie nowy P0191
- adaptacja po resecie polega na tym aby dać ECU możliwość nauczenia sie nastaw czujników, przyrządów, przepustnicy.
- czyli po odczekaniu tych 90 sekund, uruchamiamy silnik ale bez dotykania pedału gazu podczas całej adaptacji.
- i niech tak sobie silnik chodzi na biegu jałowym, przez te 15 minut, do kolejnego włączenia II biegu wentylatora.
- w tym czasie można zbierać statystyki parametru TRA, sondy lambda, czasu wtrysku, przepływu powietrza, jego temperatury.
- dość ważne aby nie naciskać na pedał gazu podczas tej adaptacji.
- to będzie adaptacja dla parametru TRA, FRA będzie adaptował podczas jazdy przez te około 200km.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Kolego Bubu321 czy FES mozna zrobic reset ECU i z jakiego powodu ten blad P0191 moze wiesz
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 13-04-2011 o 17:49
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Szkoda ale dzeki moze kto inny pomorze
Ostatnio edytowane przez cuoreventi ; 13-04-2011 o 18:15
Czy FES mozna to dokladnie zdiagnizowac nie dawno wymienialem Regulator cisnienia na pompie CR
Poszukaj w zakładce parameters i actuators