Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Temat: wygięte zawory

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Olej nie ma nic do tego.
    odnośnie czujnika "położenia wałka rozrządu" tak zwany "profesjonalnie" czujnik HALLA.Nie jest on sprawcą uszkodzenia rozrządu.Jak nie ma błedu to zostawić go w spokoju.
    Dlaczego??
    Bo jego koszt to ponad 500zł i wymiana wiąże się wymianą całego rozrządu + ok 400 zł.

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Dlatego że są sterowane prawym wałkiem a on jako pierwszy traci synchronizację przy zerwaniu paska
    I masz odpowiedz fachowca

    PS.Jak kolega chce pojeździć AR to przy takim strzale w zawory (to nie tylko zawory do wymiany) do sprawdzenia są tłoki,wał,panweki,korbowody i cała głowica!
    A to są juz naprawdę duże koszty!
    Ostatnio edytowane przez kabanow ; 15-04-2011 o 22:37

  2. #12
    maxwell20
    Gość

    Domyślnie

    czyli tylko pozostaje wymienić zawory, uszczelniacze itd potem dobrze ustawić rozrząd i będzie chodził?
    pytam żeby za chwile nie mieć takiego samego problemu z zaworami, tylko taka może być przyczyna wygięcia się zaworów? tzn źle naciągnięty pasek?? a napinacz? może też być winny?

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał maxwell20 Zobacz post
    PS.Jak kolega chce pojeździć AR to przy takim strzale w zawory (to nie tylko zawory do wymiany) do sprawdzenia są tłoki,wał,panweki,korbowody i cała głowica! A to są juz naprawdę duże koszty!
    Cytat Napisał maxwell20 Zobacz post
    a napinacz? może też być winny?
    Jeszcze nigdy nie zdarzyło sie zeby napinacz był bleee bardziej jego złe ustawienie.

    Cytat Napisał maxwell20 Zobacz post
    będzie chodził?
    Zawsze bedzie....ale jak???!!!!Ale to juz......jak kto woli......
    Ostatnio edytowane przez kabanow ; 15-04-2011 o 22:46

  4. #14
    maxwell20
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kabanow Zobacz post
    Olej nie ma nic do tego.
    odnośnie czujnika "położenia wałka rozrządu" tak zwany "profesjonalnie" czujnik HALLA.Nie jest on sprawcą uszkodzenia rozrządu.Jak nie ma błedu to zostawić go w spokoju.
    Dlaczego??
    Bo jego koszt to ponad 500zł i wymiana wiąże się wymianą całego rozrządu + ok 400 zł.



    I masz odpowiedz fachowca

    PS.Jak kolega chce pojeździć AR to przy takim strzale w zawory (to nie tylko zawory do wymiany) do sprawdzenia są tłoki,wał,panweki,korbowody i cała głowica!
    A to są juz naprawdę duże koszty!
    Strzał dostał przy ok 2 tyś obrotów, tłoki są nie naruszone, głowica cała, wałki rozrządu bez najmniejszych odchyleń, zawory jedynie są lekko nadgięte, ciężko gołym okiem nawet to zobaczyć

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał maxwell20 Zobacz post
    tłoki są nie naruszone, głowica cała, wałki rozrządu bez najmniejszych odchyleń, zawory jedynie są lekko nadgięte
    I całe szczeście.Wymiana i mam nadzieję ze bedzie ok

    Ale....no właśnie.....
    Cytat Napisał maxwell20 Zobacz post
    ciężko gołym okiem nawet to zobaczyć
    Tak jak pogięte korbowody i uszkodzone panewki.Oczywiście życzę Ci jak najlepiej, zawory do wymiany i spokój.
    Tylko zeby nie było ze za 20kkm "cos mi stuka w silniku" (panewki)
    Nie to ze od razu wymieniać ale sprawdzić!
    Ostatnio edytowane przez kabanow ; 15-04-2011 o 22:55

  6. #16
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Nie powinno sie nic stać pozostałym elementom silnika po za zaworami ssącymi.Musisz wyjać wałek ssącym i dokładnie sprawdz panewkę wariatora

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    panewkę wariatora
    hmm co to jest?? Kto pyta nie błądzi

  8. #18
    maxwell20
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Nie powinno sie nic stać pozostałym elementom silnika po za zaworami ssącymi.Musisz wyjać wałek ssącym i dokładnie sprawdz panewkę wariatora
    panewkę wariatora? tzn? wariator może być klepnięty?

  9. #19
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Doszukuję się tu przyczyny zerwania paska z wymianą oleju, bedziesz wyjmował wałek ssący do wymiany zaworów sprawdz wszystkie stopki wałka

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #20
    maxwell20
    Gość

    Domyślnie

    wszystkie stopki wałka sprawdzane były, bo już głowica jest przygotowana do planowania, tylko pytanie, czy planować głowicę?
    a wariator nie może spowodować takich rzeczy? w końcu on reguluje także wałek ssący? olej został wymieniony na mobil1 10W/40

Podobne wątki

  1. Wygięte progi
    Utworzone przez Abidibi1509 w dziale GT
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 15-10-2017, 19:15
  2. klekocza zawory
    Utworzone przez odison w dziale 147
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 30-06-2012, 00:14
  3. wygięte podwozie od lewarka przy zmianie koła
    Utworzone przez Abidibi1509 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 24-03-2012, 00:30
  4. zawory od 1,6 do 2,0
    Utworzone przez Niko123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 20:55
  5. Zawory w AR 146 2.0 Ti 16V
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-07-2007, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory