Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 35 z 35

Temat: wygięte zawory

  1. #31
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar veet
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    PCT/PO/SCZ/SZ/RSA
    Auto
    Brera 2.4
    Postów
    319

    Domyślnie

    Chyba, że jakiś syf został na kole zębatym wału korbowego i jak kolega przycisną to dalej wiecie...

    Sprawdź z mechanikiem obudowę układu rozrządu. Mogło być tak,że za mocno dokręcił, tuleja rozepchnęła plastyk i coś się pokruszyło na wał...


  2. #32
    maxwell20
    Gość

    Domyślnie

    właśnie cały czas się zastanawiamy co się stało, auto chodziło i nagle zgasło, mechanika nie będę zmieniał bo to jedyny mechanik z mojej miejscowości który ma pojecie o silnikach TS i też ma sprzęt, pasek na pewno był dobrze napięty, no nic, będziemy działać z wymianą zaworów, już części mam, głowica jutro będzie odebrana z planowania, i składamy. Dobrze że mam hurtowe ceny części to aż tak dużo nie zapłacę za części

  3. #33
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    [/COLOR]Twój wybór, ja ponad 300km jeździłem do mechanika który naprawdę się na alfach znał a nie myślał że tak jest, później, z czasem sam się zabrałem za servis, gdyż wszyscy ręce rozkładali, po czasie (wcale nie krótkim, radę daję)
    Mechanik i jego sprzęt (blokady, czujnik) nie są najważniejsze, zresztą jak sam pisałeś dopiero co blokady zakupił, czyli jakie doświadczenie miał z ts? Żadne. Widzę że ślepo ufasz, ale nie mój samochód nie moja kasa. Tak czy siak, powodzenia życzę.

  4. #34
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    chociaż tyle dobrego w tym wszystkim że masz ceny hurtowe. good luck

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  5. #35
    maxwell20
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    [/COLOR]Twój wybór, ja ponad 300km jeździłem do mechanika który naprawdę się na alfach znał a nie myślał że tak jest, później, z czasem sam się zabrałem za servis, gdyż wszyscy ręce rozkładali, po czasie (wcale nie krótkim, radę daję)
    Mechanik i jego sprzęt (blokady, czujnik) nie są najważniejsze, zresztą jak sam pisałeś dopiero co blokady zakupił, czyli jakie doświadczenie miał z ts? Żadne. Widzę że ślepo ufasz, ale nie mój samochód nie moja kasa. Tak czy siak, powodzenia życzę.
    kupił blokady bo miał do 1,6 i do 1,8 do 2.0 nie posiadał

    ---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:33 ----------

    Cytat Napisał cinas Zobacz post
    chociaż tyle dobrego w tym wszystkim że masz ceny hurtowe. good luck
    samochód zrobiony, wyszło mi z planowaniem głowicy za części 500 zł

Podobne wątki

  1. Wygięte progi
    Utworzone przez Abidibi1509 w dziale GT
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 15-10-2017, 19:15
  2. klekocza zawory
    Utworzone przez odison w dziale 147
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 30-06-2012, 00:14
  3. wygięte podwozie od lewarka przy zmianie koła
    Utworzone przez Abidibi1509 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 24-03-2012, 00:30
  4. zawory od 1,6 do 2,0
    Utworzone przez Niko123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 20:55
  5. Zawory w AR 146 2.0 Ti 16V
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-07-2007, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory