Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: [145]Niby dobrze ale jednak.....

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie [145]Niby dobrze ale jednak.....

    Witam dziś odbyłem pierwsze jazdy wyremontowaną alfinką w silniku był szlifowany wał i zakładane nowe panewki , przy tym wszystkie filtry i olej ale mam jedną pytanie odnośnie obrotów jest coś takiego że gdy zatrzymam samochód obroty spadają najpierw na 1500 pózniej na 1000 i dopiero po paru sekundach schodzi na 800-900 i już w teyd trzyma czego może byc to wina? Silniczek krokowy?

    Jeszcze jedno gdzie jest kostka do podłączenia kabelka od temperatury?
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  2. #2
    xaraf
    Gość

    Domyślnie Re: [145]Niby dobrze ale jednak.....

    Cytat Napisał alfasound_mania
    Jeszcze jedno gdzie jest kostka do podłączenia kabelka od temperatury?
    Kostka do podłączenia kabla od temperatury jest zaraz za przepływomierzem w stronę silnika, czyli: filtr powietrza --> przepływomierz --> konektor od czujnika temperatury zasysanego powietrza

  3. #3
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Czujnik temperatury zasysanego powietrza u kolegi jest w przepływomierzu a czujniki temperatury płynu chłodzącego są dwa na termostacie i jeden w głowicy silnika ,mierzącego temp. silnika

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #4
    xaraf
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Czujnik temperatury zasysanego powietrza u kolegi jest w przepływomierzu a czujniki temperatury płynu chłodzącego są dwa na termostacie i jeden w głowicy silnika ,mierzącego temp. silnika
    paradoksalnie może się okazać, że obaj mamy rację... bo kolega nie podał, którego silnika to tyczy :wink: Zerknąłem pod avatar i rzucił mi się w oczy boxer, a w boxerze jest podobnie jak w TS'ie.

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    No faktycznie ten skubaniec ma tam wpisane dwa różne auta :mrgreen: . Ja go pamiętam z Alfy 155 z silnikiem starego T.S :>>

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    Andrew bardzo dobrze pamiętasz ale kolekcja się powiększyła bo kupiłem jakiś czas temu 145 1.7 16v ze stojącym silnikiem , ale już serducho zaczeło znowu bić i pomału przywracam ją do doskonałego stanu , więc teraz który opis jest do boxera?
    zaznaczam że chodzi o czujnik temp. silnika(płynu chłodzącego)
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  7. #7
    ViP Znawca Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    166 Q2 2.5 V6, była 145 1.6TS, była 147 1.6TS
    Postów
    1,108

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfasound_mania
    mam jedną pytanie odnośnie obrotów jest coś takiego że gdy zatrzymam samochód obroty spadają najpierw na 1500 pózniej na 1000 i dopiero po paru sekundach schodzi na 800-900 i już w teyd trzyma czego może byc to wina? Silniczek krokowy?
    U mnie tak się działo jak miałem blokujący się silniczek krokowy.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    a czy silniczek krokowy będzie taki sam jak w 1.8 TwinSpar 8v? Jeśli tak to przełoże z drugiej alfy i będe wiedział po za tym po wymianie tych panewek silnik jest mułowaty nie kręce go i tak więcej niż do 3 tys. obrótów jak narazie iż nie dawno były założone panewki ale mimo wszystko wydaje mi się że strasznie jest zmulona , jakieś sugestie??
    dodam że zmieniłem wszelkie filtry i założyłem nowe świece.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  9. #9
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfasound_mania
    a czy silniczek krokowy będzie taki sam jak w 1.8 TwinSpar 8v? Jeśli tak to przełoże z drugiej alfy i będe wiedział po za tym po wymianie tych panewek silnik jest mułowaty nie kręce go i tak więcej niż do 3 tys. obrótów jak narazie iż nie dawno były założone panewki ale mimo wszystko wydaje mi się że strasznie jest zmulona , jakieś sugestie??
    dodam że zmieniłem wszelkie filtry i założyłem nowe świece.
    zapomniałes mu wcisnąć w gaz bez tego będzie cały czas mułowaty :mrgreen:

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    No tak jak mogłem zapomnieć że trzeba dodać gazu..... :mrgreen: hmm....jeszcze niech przejedzie z 1000 KM i zobaczymy jak się kręci :twisted:
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-07-2013, 11:00
  2. 156 2.4jtd 182KM niby GTA
    Utworzone przez skwaros w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 19-09-2011, 10:05
  3. [155] niby drewniane wykonczenie
    Utworzone przez p_r_z_e_m_k_o w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 31-07-2009, 18:14
  4. Niby po remoncie...[156]
    Utworzone przez provokator w dziale 156
    Odpowiedzi: 72
    Ostatni post / autor: 25-06-2008, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory