Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Temat: [GTV] 2.0 V6 TB co warto zrobić, gdzie, plany na przyszłość

  1. #31
    alu
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Artas 155 Zobacz post
    W takim razie czekamy na pierwsze jazdy testowe.Jak miałeś wyjęty silnik to trzeba było kombinować większą turbinke!i zegar od egt zamontować,gdzieś dyskretnie.
    mam zamontowany MBC narazie pokombinuje z seryjnym turbo. autko przeszło spory remoncik. ma większe ciśnienie paliwa możliwe że nawet zmienione wtryski bo listwa jest przerobiona, wodny IC wiec może coś tej mocy będzie miało. Może ktoś z was zmieniał kolor podświetlenia zegarów w swojej ar ? bo ta zieleń mnie dobija jak już o niej tylko myślę (taki sam kolor mam w służbowym PikaCzento hehe )

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    To daiałaj kolego i pisz jak to wszystko zacznie działać.Pozdro.

  3. #33
    damkien
    Gość

    Domyślnie

    Witam, moja GTV TB przeszła już jakiś czas temu szereg modyfikacji podnoszących moc z braku czasu jeszcze nic na forum nie opisywałem. Wbrew pozorom dobrze utrzymane egzemplarze trzymają parametry (moja trzymała) i są dość podatne na modyfikacje tylko trzeba pamiętać najpierw zdrowa seria potem bawimy się w zmiany.

    Zmiany:

    Turbina hybryda środek Mitsubishi evo Big Td05-16G muszle powiększone Td05H-12b aby pasowała pod kolektor P&P
    Wzmocniony Wastegate
    MBC Properfekt
    Orurowanie nierdzewne
    Filtr powietrza ITG
    Seryjny DV zastąpiony BOVem Bailey Motorsport. DV26 dwutloczkowm
    FMIC 700 x 180 x 65 mm
    Wydech 2,5’ nierdzewny, dwa tłumiki przelotowe DP 2,75’
    Większe wtryski ( 359 cc )
    Pompa paliwa na razie seria czeka na montaż Walbro 255
    Dodatkowy map sensor
    Ecumaster DET 2 wystrojony wstępnie

    Wykres jak znajdę trochę czasu po ostatecznym strojeniu.

    Pozdrawiam
    damkien
    Ostatnio edytowane przez damkien ; 24-04-2011 o 15:20

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Pogratulować wyrtwałości,kawał roboty kolega odwalił.no i jednak da się coś dłubnąć w Gtv v6 turbo.

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Mysle, ze rowniez ciekawym pomyslem byloby przeszczepienie z Fiata Coupe silnika 2.0 20VT. Dzwiek duzo lepszy, temat tuningu tej jednostki dobrze znany, silnik fabrycznie zakuty, moce rzedu 350 PS to dla tej jednostki nie problem...
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Pomysł na 20v turbo ciekawy,ale to może bardziej dla kolegi co 2.5 v6 chce turbić.Gtv zostawmy w spokoju,jedynie jakieś kilka gratów dla poprawy osiągów.zresztą 2.0 v6 turbo wygląda pięknie pod machą!

  7. #37
    punkt
    Gość

    Domyślnie

    a ja wracam do tematu, w przyszłym tyg jadę zakładać IC, wydech zamówiony, potem nowe turbo i strojonko. Jak będą wyniki to wrzucę wykres.
    A turbo zmieniam bo oryginał zaczyna okazywać chęci do regeneracji.
    Wszystko dobrze się złożyło w czasie

  8. #38
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Tylko jak już wszystko pozmieniasz,wystrojsz i dopieścisz,to jej nie sprzedawaj!!!!!pozdro!

  9. #39
    klaudiusz76
    Gość

    Domyślnie

    Punkt, a gdzie wydech zamówiłeś i jaka Cena?

  10. #40
    punkt
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał klaudiusz76 Zobacz post
    Punkt, a gdzie wydech zamówiłeś i jaka Cena?
    Kolego, wydech robię prywatnie u jednego z magików warszawskiego tunera.
    Jak będę miał efekt i cenę końcową to napisze.

Podobne wątki

  1. Nowe modele i plany na przyszłość
    Utworzone przez dewos w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-07-2015, 09:37
  2. [159] Zdieżność gdzie zrobić w Warszawie
    Utworzone przez xdj1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-06-2014, 11:49
  3. Co warto obejrzeć w Poznaniu lub gdzie warto przysiąść?
    Utworzone przez Pietia w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-12-2011, 15:18
  4. Co warto zrobić przed zimą?
    Utworzone przez SEBEK w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 30-09-2010, 17:41
  5. Pytanie gdzie gdzie i u kogo zrobić rozrząd w Wielkopolsce
    Utworzone przez redzi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-03-2008, 13:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory