To te silniki V6 nie maja jak w 2.5 ze na kazdy cylinder osobna cewka tylko jak w Żuku kopulka? Dziwne.
Ale sprawdzałeś to za pomocą świecy na kablach które są podpięte. A czy podstawiałeś tam kable na których jest prawidłowa iskra. Może uszkodzone sa jedynie kable.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Właśnie sprawdzałem. Ja nie mam żadnego palca z kopułką tylko elektroniczny moduł. Nie wiem w takim razie co jest u Ciebie i czy w ogóle dobrze patrzyłeś. Kopułka z palcem była w starych GTV i 164. W 166 były tylko w pełni elektroniczne zapłony. Trzeba wymienić cały moduł.
Po pierwsze sorry za tą kopułke rzeczywiście jest tam CEWKA ZAPŁONOWA
A teraz tak nie mam iskry na 2 wyjściach cewki po prawej stronie czyli na 3,4 cylindrze nie ma iskry.I teraz tak skieruje pytanie czy mam wymienić cewke zapłonową czy są może od niej jakiejś bezpieczniki które należy przejrzeć?
---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 18:46 ----------
Dodaje zdjęcie tej cewki
http://img263.imageshack.us/i/1574612118.jpg/
Strzałką zaznaczone jest na których wyjściach nie mam iskry
Raczej cewkę.
No z ta kopułką to wprowadziłeś ludzi w błąd, grom wie może to był jakiś swap![]()
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Rzeczywiście strzeliłem gafę![]()
Ja sam zwątpiłem co mam pod maską. A wyglądało na swap ze starej 164. Musisz wymienić cały moduł. Kup używkę bo pewnie nowa kosztuje majątek, sprawdź.
wiesz co te zdjęcie ktore przesłałem jako link jest z aukcji,czyli jak bym zakupił tylko tą cewkę to by pykało????czy jezscze trzeba coś dokupić?????
Hi
na początek sprawdz oporność uzwojeń cewek opis wyjść poniżej na obrazku.
Jak wszystkie oporności będą równe sprawdz czy przychodzi sygnał masy ze sterownika silnika na poszczegółne uzwojenia ( podłączysz żaróweczke pod +12 V i jeden z ( - ) cewki na wszystkich 3 powinno migać . Jeżeli brak będzie sygnału to pozostaje sprawdzenie instalacji. Sygnał na 3 i 4 cyl pochdzi z pinu F20 , 1,5 cyl F6 , 2,6 cyl F13. Jak instalacja sprawna to pozostaje ECU i tranzystor uszkodzony.
Ostatnio edytowane przez majk ; 27-04-2011 o 20:26