Bravo/brava/marea/AR 145/6/155 ma identyczne korki popatrz sobie http://www.forum.alfaholicy.org/145_...ie_baku-2.html
Bravo/brava/marea/AR 145/6/155 ma identyczne korki popatrz sobie http://www.forum.alfaholicy.org/145_...ie_baku-2.html
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
dokładnie, to niech nam teraz kolega lesio szuka dziurki do odpowietrzania
Na moją głowe, to jej tam nie ma i jedyna nieszczelność może polegać na tym, że za szybko zaczynają klikać zapadki, zanim korek zostanie porządnie dokręcony, bo pęknięć na nim nie uświadczyłem.
155 TS 1.8 16v - była
159 JTDm 1.9 16v - była
GT V6 3.2 - była
MiTo 1.4 - jest
Stelvio 2.0 Q4 - jest
no nie me nie ma, obadałem temat jak wyjmowałem zbiornik i to samo myślę Vinc co Ty - nieszczelność na gwincie lub wyjechany styk powierzchni korek-zbiornik i tyle.
Pozostaje się do sprawy przyzwyczaić i ewentualnie znaleźć jakąś zgruzowaną 155, żeby sobie dobrać korek i przy tym przełożyć wkładkę ze swojego.
155 TS 1.8 16v - była
159 JTDm 1.9 16v - była
GT V6 3.2 - była
MiTo 1.4 - jest
Stelvio 2.0 Q4 - jest
Zwracam honor.Sprawdziłem 155 ma inny korek niż 145/6 bravo.....Zasugerowałem się opisem że 155 ma identyczny układ paliwowy,co jak widać nie jest prawdą.Sorry.
---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:08 ----------
Zwracam honor.Sprawdziłem 155 ma inny korek niż 145/6 bravo.....Zasugerowałem się opisem że 155 ma identyczny układ paliwowy,co jak widać nie jest prawdą.Sorry.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
W/g ePER w zbiorniku 155 jest zaworek odpowietrzający (nr 46415700) to coś jak w CC 0,7![]()
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.