To jest namacalny fakt że uszkodzony wariator ma wpływ na mniejsze spalanie , nie raz o tym pisałemNapisał Konrado
To jest namacalny fakt że uszkodzony wariator ma wpływ na mniejsze spalanie , nie raz o tym pisałemNapisał Konrado
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
14 to zdecydowanie za dużo.
Chyba, ze cały czas 200/h.
Nie wycieka Ci paliwo?
Wyadaje mi się, że skiepszczona sonda powinna dodatkowo dawać efekt dymienia.
No doradzcie cos... Andrew po wymianie wariatora (teoretycznie) bo nie mam jak tego sprawdzic to i tak slysze klekot. Popychacze?? Czy nie wymienione wariator?
Klekot wariatora jest inny od klekotu popychaczy nagraj i daj posłuchać
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
A czy przy źle pracującej sondzie nie ma problemów z obrotami? Nie faluje na wolnych?
nieNapisał J@rek
Wyadaje mi się, że skiepszczona sonda powinna dodatkowo dawać efekt dymienia.
Bardzo interesująca informacja. Możesz więcej coś napisać? Jak to dokładnie wygląda?
U mnie rura jest dość mocno okopcona, nie wiem czy tak powinna wyglądać...
![]()