Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: 2.0 TS szarpie

  1. #1
    Matikskw
    Gość

    Domyślnie 2.0 TS szarpie

    powracam do tematu, ostatnio było mało zainteresowania sprawą; silnikiem szarpie od 2 tys obrotów teraz już w sumie prawie do 3 tyś... w tym przedziale rozrząd zmieniony, głowica po remoncie, uszczelki powymieniane w całej górze silnika, świece zmienione (co prawda nie platynówki ale.. ten temat mamy chyba koledzy za sobą;p) i wciąż to samo...

    Co dziwne przy każdym zdjęciu nogi z gazu samochodem szarpnie... nie zależnie od prędkości.
    Wiem - jadę na komputer, zebrać się nie mogę;p Ale może coś Tu wymedytujemy wstępnie.

    Morze to być przyczyna pękniętego kolektora wydechowego ? część spalin ucieka przy kolektorze, sonda dostaje nieprawidłowy odczyt spalin, i automatycznie wysterowana jest poczarowana dawka paliwa, bądź lpg (bo szarpie i tu i tu) ??? bo jest pęknięty nieznacznie przy baranach - łączenie wydechów z kolektorem ale są to dwie dziury średnicy 2 mm, co prawda czuć spaliny pod maską, najbardziej gaz ;/ no i gwizda tak dziwnie ogólnie. ale jeśli moja teoria jest trafna to dlaczego tylko przy 2 tyś obrotów, najbardziej jak jest wilgotno zauważyłem, pada np deszcz...

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Danek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gdańsk/Debrzno
    Auto
    Alfa Romeo 156 FL 1,9jtdm Była Alfa Romeo 156 2.0TS 2000r.
    Postów
    363

    Domyślnie

    A nie będzie to czasami przepływomierz?? sprawdzałeś??? A może jakiś inny problem z dolotem?

  3. #3
    kuku812
    Gość

    Domyślnie

    U mnie po zukupie auta miałem podobny objaw szrpania okazał się nieszczelny dolot za przepływka po uszczelnikieniu idzie jak zły

  4. #4
    Matikskw
    Gość

    Domyślnie

    popatrzę, popatrzę cały układ dolotowy na wszelki wypadek, przepływomierz jeśli coś z nim nie tak to wyjdzie to na kompie ? możliwe ze tylko przy takich obrotach świruje ? możliwe ze gdzieś przy dolocie jest problem i wtedy to tez powinno wyjść..? tyle że niedawno robiłem rozrząd i głowice więc myślę ze mechanik by zobaczył jakby któraś odma była np pęknięta. tak jak od razu powiedział mi o kolektorze wydechowym. Dziwi mnie to że tylko przy 2 tys obrotów się dzieją się te jajka nieraz tak szarpie ze całym autem buja a powyżej 3 jest spokój i nie zawsze; czasem się wkręci prawidłowo a i na niskich jak i tez biegu jałowym pracuje równo...

  5. #5
    kuku812
    Gość

    Domyślnie

    Sprawdz gumowe elementy dolotu powietrza podatne one są na pęknięcia co do przepływki to jest gdzies temacik o jej czyszczeniu co do kompa to nie wiem jestem swiezy ale nadrobie wtedy jak jeszcze nie bedziesz mial rozwiaznia postaram sie pomoc

  6. #6
    Matikskw
    Gość

    Domyślnie

    doloty sprawdzone byla szparka na kolnierzu przy samym juz filtrze pow. zakleilem nic to niezmienilo. Mozliwe to jest ze takie szarpanie to od tego kolektora wydechowego ze czesc spalin ucieka przy rorach wychodzacy z niego ???

Podobne wątki

  1. 2,4 jtd 136 km szarpie
    Utworzone przez gwiazdor2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 21:02
  2. [145] Szarpie...
    Utworzone przez klaudussska w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-12-2011, 16:20
  3. [145] Coś szarpie.
    Utworzone przez Gopcio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 20-11-2011, 00:19
  4. [156] szarpie
    Utworzone przez zari w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 28-10-2008, 18:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory