Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: kilka denerwujących drobiazgów

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar daniello22
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Inowrocław , Polkowice, Wrocław
    Auto
    Fiat Stilo 1.8 16v 133KM
    Postów
    72

    Domyślnie

    ale jak jeżdżę to nie mam takich problemów tylko jak odpalę po mroźnej nocce tak jak teraz. aha i czasami jak zgaszę silnik i na nowo go odpalę to obroty mi warują aż w końcu tak spadną obroty ze się zadusi i zgaśnie sam (rzadko się tak dzieje ale dla mnie to jest problem)

    mam jedna wtyczkę na lewym kielichu na 2 piny i nie wiem od czego ona jest, a innych nie mogę znaleźć, w schowku nie mam nic jest miejsce ale wtyczki nie ma:/ moze masz jakieś foto obrazujące połozenie tych wtyczek?

  2. #12
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    1. Zbieżność może być ustawiona dobrze ale niezgodnie z położeniem kierownicy, wystarczy pojechać na poprawkę i wszystko będzie OK(niech zwrócą uwagę nie tylko na koła ale i na kierownicę)
    2. To jest tylko problem wtryskiwaczy, zawsze przy odpaleniu zimnego silnika wtryskiwacze podają paliwo na wszystkie wtryskiwacze jednocześnie dopiero po jakimś czasie wtrysk przechodzi w sekwencję. Mogą być już wtryskiwacze lekko wyrobione i padają za dużo paliwa stąd te strzały(paliwo dopala się w układzie wydechowym)

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar daniello22
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Inowrocław , Polkowice, Wrocław
    Auto
    Fiat Stilo 1.8 16v 133KM
    Postów
    72

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    2. To jest tylko problem wtryskiwaczy, zawsze przy odpaleniu zimnego silnika wtryskiwacze podają paliwo na wszystkie wtryskiwacze jednocześnie dopiero po jakimś czasie wtrysk przechodzi w sekwencję. Mogą być już wtryskiwacze lekko wyrobione i padają za dużo paliwa stąd te strzały(paliwo dopala się w układzie wydechowym)
    mam nadzieje że pożyje autko z tym problemem?

  4. #14
    Stelma
    Gość

    Domyślnie

    no i problem z oponami rozwiązałem
    znajomy podsunął mi pomysł by przełożyć opony lewą na prawą , prawą na lewą
    i ot co po kłopocie
    w wulkanizacji typo mówił ,że czasem się tak dzieje kwestia tzw ułożenia się opony na feldze
    uff
    co do innych denerwujących drobiazgów
    strzały słabości ustąpiły po wymianie sondy lambda na boschowską.
    jest za to kolejny pierdoł mianowicie jak jest ciepło na dworze to dławi się przy odpalaniu muszę odpalać z lekko wciśniętym pedałem gazu bo nie zapali wcale , jak zaskoczy to po 2-3sekundach jest normalnie (jak było zimno palił na dotyk bez sensacji)
    po wymianie sondy pokazywał błąd przepływki stały błąd/brak zasilania itd kodu nie pamiętam
    może załatwić inną przepływkę i zobaczyć co wtedy?

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Zmień przepływomierz (tylko też Bosch) i powinno minąć.

  6. #16
    czart79
    Gość

    Domyślnie

    na drążkach można łatwo skorygować krzywą kierownicę, ja tak robię swoim klientom-estetom, którzy muszą mieć kiermane równiutko

  7. #17
    Stelma
    Gość

    Domyślnie

    do czart79 nie chodziło tylko o krzywą kierę auto ściągało mi na prawo i to dość znacznie.
    podpinałem dziś pod FES 2.5 zero błędów testy wszystkie robił i zakończył powodzeniem
    więc nie wiem czy to przepływka, ale jak załatwię coś na wymianę to wstawię i się zobaczy.
    przy okazji wizyty na kanale wyszło coś znacznie gorszego , a mianowicie leje mi się z przekładni kierowniczej i to po obu stronach, kiepsko to widzę finansowo - za długo był spokój uff
    jak ma ktoś dobrą przekładnie w przyzwoitej cenie proszę o kontakt

  8. #18
    czart79
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Stelma Zobacz post
    mam kier prosto to auto jedzie mi lekko w prawo, żeby jechać prosto muszę lekko skręcić kierą w lewo
    Z opisu wynika, że kiera skrzywiła po wymianie opon. Znaczy się, że stare opony były ułożone. Na nowych kiera krzywa, bo bieżnik jest nowy i nie ułożony.
    Na Twoim miejscu ustawiłbym zbieżność, żeby nie hetać proxesów.
    Ostatnio edytowane przez czart79 ; 11-05-2011 o 01:23

Podobne wątki

  1. [166] 2000 CF2 Kilka drobiazgów
    Utworzone przez bussoholik w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-01-2015, 12:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory