Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Temat: korektor hamowania i złącze elastyczne

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie korektor hamowania i złącze elastyczne

    jak wyzej
    ad1. korektor siły hamowania, zasadnicze pytanie czy jest on bardzo potrzebny? bedzie zle ak go wywale?jakie tak naprawde pełni zadanie? bo z tego co słyszałem duzo osób go nie ma i jest ok.
    ad2. złącze elstyczne, mam zamiar wywalic wszystkie tłumiki, zamiast nich dac rure najlepiej 60mm(bezposrednio juz za lambda) i na to tylko koncowy tłumik, złacze elastyczne jest konieczne? nie bedzie bez niego nic pekac w wydechu? bo jakby nie patrzec bedzie duzo lzejszy i do tego bedzie rchliwy na gumkach ...

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Korektora nie mam i jest ok.Tył się nie blokuje.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    a jakies odczucia w sile hamowania? wydaje mi sie ze lepiej nie miec go wcale niz jakis ledwie działajacy...

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    ad1. do niedawna nie specjalnie mi przeszkadzało wywalanie krektora po jeździe zimą autem z wyciętym stwierdzam że się przydaje. Na suchym będzie ok, na mokrym i śliskim zaczniesz stawać bokiem. Nie wspominam już o jakimś awaryjnym hamowaniu w zakręcie.

    ad2 zapomnij o jakimkolwiek momencie obrotowym z takim wydechem

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    a jeses pewien ze w podobnej sytuacji z korektorem auto inaczej sie zachowywało? bo jakos dziwnie o do mnie przemawia ze majac ten korektor bedzie inaczej, jego zadanie to równo puszczac na obydwa koła, bez niego tez powinno cisnienie tak samo udezac na obydwa koła

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    a jakies odczucia w sile hamowania? wydaje mi sie ze lepiej nie miec go wcale niz jakis ledwie działajacy...
    Jak jest sprawny to lepiej go zostaw.
    Moje auto jest teraz robione, wszystkie przewody hamulcowe do wymiany i korektor zostaje

    ---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 22:24 ----------

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    a jakies odczucia w sile hamowania? wydaje mi sie ze lepiej nie miec go wcale niz jakis ledwie działajacy...
    Jak jest sprawny to lepiej go zostaw.
    Moje auto jest teraz robione, wszystkie przewody hamulcowe do wymiany i korektor zostaje

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    jestem pewien na 100% tym bardziej, że sam chciałem go wyciąć przy wymianie przewodów ale jednak zostawiam.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    rafał, to w koncu go sie pozbyles czy tylko przymierzałes sie do wywalenia go? bo w postach i inaczej napisane, twierdzisz ze nie bedzie momentu?kieruje sie budowa silników wyscigowych...są robione nawet na samych rurach bez zadnego tłumika i swietnie to smiga na seryjnym silniku, btw, dwu rura zostanie, za sonda dopiero taki manewtr, btw znajomy tam ma zrobione w golfie 4, fakt ze to diesle, na hamowni nie odczuł niczego złeg, a i dzwiek genialny...i tak dla scisłosci, nie chce tym modem osiagnac przyrostu mocy ani momentu, chce miec tylko fajny pogłos z wydechu, nic wiecej...a teraz i tak zamiast kata jest strumienica, chce to ustrojstwo wywalic, 1 tłumik za katem tez pewnie sie rozsypał, takie brzeczenie z tamtad dobiega... wszystko pomocowane...a jak z tym złaczem ? potrzebne?
    Ostatnio edytowane przez NERO2287 ; 16-05-2011 o 21:34

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    miałem zamiar wyciąć ale po jeździe (agresywnej) innym autem bez korektora(w tym aucie był wycięty) zostawiam, tym bardziej, że u mnie jest sprawny a mnie często zdarza się gwałtownie depnąć na hamulec.

    W moim drugim aucie sam wyciąłem korektor ale tamto auto nie było do szybkiej jazdy tylko jako wół roboczy więc problemu nie było.


    kolega w golfie ma turbinę, to co innego za nią może być przelotowy. Jak wolnossaka pozbawisz tłumików i jeszcze dasz 2.5 cala to pozbawisz się wszystkich zjawisk falowych. Momentu zostanie Ci tyle co nic. Jak przelotowy to przynajmniej na dwóch tłumikach i nie z rurą 2.5.
    Ostatnio edytowane przez rafal_155 ; 16-05-2011 o 21:44

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    ???cisza?

Podobne wątki

  1. Złącze elastyczne
    Utworzone przez tites w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-01-2016, 23:03
  2. Złącze elastyczne 2.4 JTD
    Utworzone przez Jarek` w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 06-02-2015, 15:44
  3. GT V6 złącze elastyczne wydechu
    Utworzone przez wlodekV6 w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-07-2014, 10:29
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-04-2013, 09:13
  5. Złącze elastyczne za katalizatorem
    Utworzone przez Jerry858 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-02-2012, 11:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory