Co Ty człowiekowi mieszasz w głowie
http://valvoline.pl/pr,16,vr1_racing...0_mineral.html
To jest dobry olej i tego się trzymaj
Co Ty człowiekowi mieszasz w głowie
http://valvoline.pl/pr,16,vr1_racing...0_mineral.html
To jest dobry olej i tego się trzymaj
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Tak wiem że lejesz Valvo do swoich silników jeszcze za czasów kiedy ja lałem w pieluchy...
No ale fakty są takie że Selenia Racing 10w-60 to pełen syntetyk, a Valvo 10w-60 to olej jedynie o syntetycznej bazie...
Jeśli mi udowodnisz że jest inaczej to zamknę się na tym forum....
Nie twierdze że Selenia jest idealna. Wolałbym zalać Shell Helix czy Millersa CFS - i zaleje do swojego JTSa
Ostatnio edytowane przez cuoreventi ; 16-05-2011 o 22:40
Ja takiego oleju nie uzywam bo nie mam takiego silnikachoc krótko tez go miałem.
Uważam że do T.Sa 16V sprawdza sie olej w pełni syntetyczny najlepiej 10W60 a to że akurat Valvo ma to w półsyntetyku nie wiele zmienia i niczego nie muszę udowadniać a tym bardziej żebyś się zamknął.
Ja mam sprawdzoną markę olejów silnikowych których używam ale w przypadku 16V nikogo namawiać nie będę.Według opisów to masz rację i ja tego nie neguję ale nie ma to znaczenia co do tego silnika, bardzo dobry półsyntetyk nie jest gorszy od pełnego syntetyku (patrz na opis)
---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 00:06 ----------
Tego na pewno bym nie zalał
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Właśnie.. Dzięki za rzeczową dyskusję o olejach, prosze o jakieś sugestie co do remontu mojego silnika..
Dziś usłyszalem ze nie moge szlifować wału w 2.0TS 16v ale z tego co czytałem to raczej spokojnie moge..
Teraz wyciągam silnik coby wyjąć wał i na szlif..
pozdro
no nie wiem właśnie, przyczyn nie podano.. moze myślał ze jest zaazotowany jak w v6.. nie wiem..
Właśnie, miał ktoś może u siebie taki remoncik jak u mnie? Czy po szlifie i nowych panewczanach itd będe miał pewne auto, które pojeździ jeszcze
kilkadziesiąt tys???
Masz okazję to wkładaj V6 ;-)