Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 78

Temat: Tragedia - stuki w silniku 147 2.0TS prosze o pomoc

  1. #41
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    To półsyntetyk...
    Co Ty człowiekowi mieszasz w głowie
    http://valvoline.pl/pr,16,vr1_racing...0_mineral.html
    To jest dobry olej i tego się trzymaj

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #42
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Co Ty człowiekowi mieszasz w głowie
    http://valvoline.pl/pr,16,vr1_racing...0_mineral.html
    To jest dobry olej i tego się trzymaj
    10w-60 syntethic blend znaczy tyle co syntetyczna baza... czyli ładniejsze określenie półsyntetyka

  3. #43
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    10w-60 syntethic blend znaczy tyle co syntetyczna baza... czyli ładniejsze określenie półsyntetyka
    To znaczy tylko tyle że jest najlepsza opcją z zalecanych do tego silnika

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #44
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    To znaczy tylko tyle że jest najlepsza opcją z zalecanych do tego silnika
    Tak wiem że lejesz Valvo do swoich silników jeszcze za czasów kiedy ja lałem w pieluchy...
    No ale fakty są takie że Selenia Racing 10w-60 to pełen syntetyk, a Valvo 10w-60 to olej jedynie o syntetycznej bazie...
    Jeśli mi udowodnisz że jest inaczej to zamknę się na tym forum....

    Nie twierdze że Selenia jest idealna. Wolałbym zalać Shell Helix czy Millersa CFS - i zaleje do swojego JTSa
    Ostatnio edytowane przez cuoreventi ; 16-05-2011 o 22:40

  5. #45
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Tak wiem że lejesz Valvo do swoich silników jeszcze za czasów kiedy ja lałem w pieluchy...
    No ale fakty są takie że Selenia Racing 10w-60 to pełen syntetyk, a Valvo 10w-60 to olej jedynie o syntetycznej bazie...
    Jeśli mi udowodnisz że jest inaczej to zamknę się na tym forum....
    Ja takiego oleju nie uzywam bo nie mam takiego silnika choc krótko tez go miałem.
    Uważam że do T.Sa 16V sprawdza sie olej w pełni syntetyczny najlepiej 10W60 a to że akurat Valvo ma to w półsyntetyku nie wiele zmienia i niczego nie muszę udowadniać a tym bardziej żebyś się zamknął.
    Ja mam sprawdzoną markę olejów silnikowych których używam ale w przypadku 16V nikogo namawiać nie będę.Według opisów to masz rację i ja tego nie neguję ale nie ma to znaczenia co do tego silnika, bardzo dobry półsyntetyk nie jest gorszy od pełnego syntetyku (patrz na opis)

    ---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 00:06 ----------

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Wolałbym zalać Shell Helix czy Millersa CFS
    Tego na pewno bym nie zalał

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #46
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Tego na pewno bym nie zalał
    Valvo też po raz pierwszy zalałeś kiedy był to nieznany olej....

    Przyznajmy sobie po racji i dosyć pisania poza temat panewek...

  7. #47
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar BAKU147
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Only WAWA
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0TS
    Postów
    133

    Domyślnie

    Właśnie.. Dzięki za rzeczową dyskusję o olejach, prosze o jakieś sugestie co do remontu mojego silnika..
    Dziś usłyszalem ze nie moge szlifować wału w 2.0TS 16v ale z tego co czytałem to raczej spokojnie moge..
    Teraz wyciągam silnik coby wyjąć wał i na szlif..

    pozdro

  8. #48
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał BAKU147 Zobacz post
    Dziś usłyszalem ze nie moge szlifować wału w 2.0TS 16v
    a to czemu ?








  9. #49
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar BAKU147
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Only WAWA
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0TS
    Postów
    133

    Domyślnie

    no nie wiem właśnie, przyczyn nie podano.. moze myślał ze jest zaazotowany jak w v6.. nie wiem..
    Właśnie, miał ktoś może u siebie taki remoncik jak u mnie? Czy po szlifie i nowych panewczanach itd będe miał pewne auto, które pojeździ jeszcze
    kilkadziesiąt tys???

  10. #50
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Masz okazję to wkładaj V6 ;-)

Podobne wątki

  1. [159] stuki w silniku
    Utworzone przez skoku86 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 24-07-2013, 05:45
  2. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-10-2012, 12:44
  3. Stuki w silniku
    Utworzone przez vibora w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 14-10-2012, 22:15
  4. [156] stuki w silniku 1.8
    Utworzone przez bibu26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-05-2012, 22:19
  5. Stuki w silniku
    Utworzone przez patryk2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-11-2010, 00:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory