Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: korektor hamowania i złącze elastyczne

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Zamiast złącza elastycznego można wrzucić kompensator. Nie rób wydechu na pałę dla samego dźwięku bo Ci tyle koni ucieknie że będziesz później tylko k..wił

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    czyli co radzicie zrobic z wydechem zeby uzyskac bardziej rasowy dzwiek?podkresle ze zamiast kata jest sttrumienica, chce sie jej pozbyc, 1 tłumik wydaje sie na rozsypany w srodku... ???

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Lepiej już wywalić tłumik albo wsadzić przelot niż tak chamsko rozprężyć wydech.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    hm...piszesz ze wstawic przelot, a rura nie da przelotu?

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    jak wyzej
    ad1. korektor siły hamowania, zasadnicze pytanie czy jest on bardzo potrzebny? bedzie zle ak go wywale?jakie tak naprawde pełni zadanie?
    korektor zmienia rozkład sił hamowania przód\tył ;

    uproszczony przykład : jeżeli jedziesz z załadowanym autem , to korektor sprawia że tył mocniej hamuje , zwiększając skuteczność hamowania , bardzo mądra rzecz ! ;

    ja bym tego nie wywalał , a jak zepsute to naprawił\ wymienił

    BTW kiedyś w Tipo pękła sprężyna regulująca korektor , jak założyłem za mocną , to przy hamowaniu tył się blokował a hamulce przód jeszcze nie , tak jakbym ręczny zaciągał
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    najpierw jedź na stację diagnostyczną i niech sprawdzą jak ci działają hamulce i wtedy się zastanów co zrobić. Jeżeli działa prawidłowo to po cholere chcesz go wycinać, Na własnej skórze przetestowałem wiele patentów dlatego podpowiem ci że złącze elastyczne musi być , twój samochód to samochód osobowy a nie wyścigowy, Drogi po których się nim poruszasz strasznie wytrząsają wydechem i jeżeli będziesz go mial na sztywno to wszystko cierpi, Nie po to jakiś człowiek to wymyślił zbadał abyś mógł podważać jego wymysł. Wycinka katalizatora dla mnie tez jest głupotą jak i ostatni tłumik przelotowy który mam w swoim aucie. Tzn jak sie jedzie max 20min to zajebiscie ale jak w niedziele mnie kolega nią woził, a byłem skacowany po imprezie to błagałem go żeby jeździł tak abym jak najmniej bylo buczenia bo głowe mi chciało rozsadzić. Filtr stożkowy kolejna głupota a go mam tez dlatego bo nie było miejsca na reduktor.

  7. #17
    Marcin 89
    Gość

    Domyślnie

    Podepnę się pod temat. W chwili obecnej nie posiadam katalizatora tylko rure i według mnie samochód ma ładniejszy dźwięk i trochę mu lżej jechać. Przymierzałem sie do przelotu z kwasówki 2,5 cala i po tym co tutaj przeczytałem nie rozumiem dlaczego zmniejszy się moc i moment. Wydech kompletny z kolektorem 4-2-1 z wyrzuceniem sondy lambda i wykasowaniem jej z ecu powiedziano mi ze da bardzo dobry efekt. W tej chwili posiadam tłumik końcowy supersprinta i tylko go chcialem zostawić. Mozę ktoś to rozjaśnić??

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Hmmm, a co zamiast sondy??

  9. #19
    Marcin 89
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    Hmmm, a co zamiast sondy??

    Tego nie wiem dostałem e-maila od firmy mg-motorsport o cenie takiego wydechu i co zostanie zrobione. No a gdyby nie wyrzucać lambdy to dlaczego spadnie moc i moment?? Pierwsze słyszę o takim czymś???

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

Podobne wątki

  1. Złącze elastyczne
    Utworzone przez tites w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-01-2016, 23:03
  2. Złącze elastyczne 2.4 JTD
    Utworzone przez Jarek` w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 06-02-2015, 15:44
  3. GT V6 złącze elastyczne wydechu
    Utworzone przez wlodekV6 w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-07-2014, 10:29
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-04-2013, 09:13
  5. Złącze elastyczne za katalizatorem
    Utworzone przez Jerry858 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-02-2012, 11:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory