kolego JCF, też potrzebowałbym Twojej opiini, podłącze się pod ten temat, choć problem dotyczy nieszczelności na wyjściu wałka sprzęgłowego( duże wycieki na łączeniu skrzyni i silnika). Sprawdzałem w programie ePER (rysunek podobny jak zamieszczony wyżej przez Ciebie w załączniku) wspornik wałka-numer 1 na rysunku, ale nie wiem czy jest to razem z uszczelniaczem, czy może zimering to osobna część. Dla pewności podaje jeszcze nr VIN: ZAR93200000077228
Pozdrawiam i z góry dziękuje



Odpowiedz z cytatem
Nawet mając maleńką ryskę nowy uszczelniacz będzie przepuszczał olej. Jeśli to miejsce jest wyrobione to trzeba wymienić półoś (napawanie wątpię by wchodziło w grę) lub o jakiś milimetr przesunąć uszczelniacz by w innym miejscu pracował - jeśli da się go przesunąć
