Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 36

Temat: wtryski czy pompa?

  1. #21
    nymo
    Gość

    Domyślnie

    w ogóle komp nie reaguje.Brak iskry i nie ma prądu na przekaźnikach(podobno)

  2. #22
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał nymo Zobacz post
    a jak go sprawdzić? bo nawet połączyłem kable ze sobą(strasznie ciężko było go wcisnąć) i nadal nic.
    Jeśli podłączałeś na krótko i nadal to samo zakładam że jest ok.Wyjmij przekaźnik pompy paliwa i sprawdź probówką czy na jednym z wejść jest napięcie(pin przekażnika nr 50)Jeśli brak napięcia to bezpiecznik walnięty.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #23
    nymo
    Gość

    Domyślnie

    zdobyłem już voltomierz dobry.Jakbyś mógł mi powiedzieć dokładnie co mam posprawdzać a z samego rana to zrobię i spiszę co i jak.Jeśli pomożesz i odpali...pójdzie do Ciebie paczuszka

  4. #24
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Jak pisałem.wyjmij przekaźnik pompy paliwa(ten z czerwonej kostki)są tam cztery wejścia.Dwa cienkie -to sterowanie oraz dwa większe- jeden to zasilanie w nim musi być cały czas napięcie drugi to zasilanie pompy paliwa.Sprawdź probówką czy w jednym z tych większych jest prąd.Jeśli go nie ma - sprawdź bezpiecznik w skrzyneczce przed akumulatorem oznaczony napisem injection.Jeśli jest cały to po wyjęciu sprawdź czy w jednym z jego wejść jest prąd.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  5. #25
    nymo
    Gość

    Domyślnie

    Oki.Masz może tel i mógłbyś podać (pw oczywiście) to w razie bym jutro przedzwonił do Ciebie,żebym nie musiał czekać na odp na forum?

  6. #26
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Masz na PW.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #27
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Ceasar07
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Speyer, Germany, Germany, Ząbkowice Śl
    Auto
    Alfa Romeo 156 JTD
    Postów
    226

    Domyślnie

    Nie wiem dlaczego w Polsce mechanicy są tacy ..... tak na dobra sprawę tak jak napisał poprzednik diagnoza takiej usterki to góra 15 min, ale jak zawsze chcą sobie dorobić na weekend, ostatnio takiemu zawiozłem forda scorpio mk2 bo nie chciał zapalić (ja wiedziałem że to wiązka elektryczna, ale nie miałem czasu żeby ja regenerować samemu, dla sprawdzenia po prostu powiedziałem że nie wiem co jest przyczyną... w dzwonił ciągle i podawał mi przykre sumy za części które trzeba wymienić, tak więc w końcu podjechałem z kumplem i opowiedziawszy historie że dowiedziałem się z neta ze to wiązka i pokazałem co i jak po czym rozdzieliłem kilka kabli żeby nie było zwarcia i zapalił , zrobił wielkie oczy i powiedział że to bardzo dziwne... i był niemal pewny że to komp. Wracając do tematu oby wszystko wróciło Ci do normy i żeby więcej już nie była bita Pozdrawiam

  8. #28
    nymo
    Gość

    Domyślnie

    aj Ci mechanicy.Znajomy mnie okantował,że pompę zrobił i działą:| jeden elektryk był bardzo w porządku,nic nie chciał,powiedział co zrobił i co sprawdził,przeprosił że nie potrafi zrobić i podał namiary na kogoś kto umie się tym zająć.1 na 5

    ---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 08:27 ----------

    plus jest,brak masy...

    ---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 17:50 ----------

    Więc tak.
    Plus w przekaźnikach jest.
    Napięcia na 2 mniejszych przewodach w przekaźniku brak.
    Po złączeniu dwóch grubszych przewodów w przekaźniku cisza.

    Co dalej?;/

  9. #29
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    Czyli rozumiem że jest+na cewkę a brakuje jej masy?? Jeśli tak to podaj na krótko... Złączanie "grubych" przewodów w podstawie przekaźnika to po prostu łączenie na krótko z pominięciem przekaźnika... Masz sprawne bezpieczniki? Przyjrzyj się dokładnie podstawom bezpieczników może coś upaliło...

  10. #30
    nymo
    Gość

    Domyślnie

    Wszystkie sprawne i wejścia wyglądają jak nowe.Więc co dalej z "tym" zrobić?

Podobne wątki

  1. [146] Pompa Oleju i Pompa Wspomagania
    Utworzone przez TheRomanist w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-02-2013, 15:49
  2. [164] Przekaźniki wtryski i pompa paliwa
    Utworzone przez Andy1970 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-09-2012, 09:20
  3. Ciężko odpala za pierwszym razem...wtryski, pompa? V6
    Utworzone przez matber1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 12:33
  4. jtd m-jet 1.9 wtryski
    Utworzone przez andrijew w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-05-2010, 09:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory