Tu bym polemizowalNapisał bosniak_sg
![]()
ale dzisiaj mam dola![]()
Tu bym polemizowalNapisał bosniak_sg
![]()
ale dzisiaj mam dola![]()
159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita
Co z tym dołem, bo o polemizowaniu to najlepiej przy piwku, a nie na forum, no chyba że masz argumenty nie do podważenia.
Sprzeglo inne, wtryski inne,pompa inna, skrzynia inna, blok silnika inny,Napisał bosniak_sg
Napisz lepiej co jest takie same aby uzyc stwierdzenia (bo jest taki sam) ? podpowiem ze glowica ma ta sama srednice rozwiertu![]()
159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita
A to ciekawe bo wg katalogu m.in. intercars to blok i głowica jest ta sama, a wtryski różnią sie nr bo sa nowsze, a nie inne, to samo z pompa paliwa, sprzegła niestety nie znalazłem. W stwierdzeniu " bo sa takie same" chodziło mi generalnie o to, że maja taka samą konstrukcyjną wydajność i wytrzymałość dlatego można kręcic śmiało do 200KM, gdzie ten nowszy silnik ma tyle fabrycznie.
Oczywiscie ze mozna krecic 200km tyle zeNapisał bosniak_sg
To zadzwon do intercarsu i lub epera o psytaj lub podejdz z miarka i zmierz wtedy sie przekonasz ze to co wypisuje intercars to sa cuda na kiju, pompa ma inne mocowania jest wieksza ma inna rolke, sprzeglo co ciekawe w 156 jest szersz grubsze czyli powinno wytrzymac wiecej niz 159, Intercars widac skopiowal co mogl i nie sprawdzil ze blok np jest Oplowski czyli GM czego 156 raczej nie miala nie piszac o cylindrach wale napedowym
Wiesz rownie dobrze mozna powiedziec ze 156 10v ma to samo co 156 20v a nawet lepiej bo po modzie ciagnie na 180/380 co ma w serii 20v
Moja 159 ma na ta chwile 241/457, widzialem 156 maksymalnie na 435 nm a w 159 nie powiedzialem ze koniec![]()
159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita
156 z którym motorem 10 czy 20V, a 156 z 10v jaka najmocniejszą widziałeś, Twoja 180/380?Napisał chunkpunk
Moja byla 156 10v 180/380 to samo co seria 20v, teraz 159 nie uzupelnilem profiluNapisał bosniak_sg
)))))))))))
159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita
jak to jeździło, motor sie nie rozleci?, ja jutro jade odebrać moją po zrobieniu turbo, w przyszłym tygodniu zmodyfikowany soft wgrywam i na hamownie.
Dlaczego mials ie rozleciec ? sprzeglo spiek byl wiec dawal rade, robil mi masters kilka razy potem obrabial i gladzil aby to wyszlo tak by nie przeszkadzac w czasie jazdyNapisał bosniak_sg
![]()
159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita
Turbina zregenerowana, w zasadzie jest nowa :wink: zasiadam za stery oczywiście jak silnik złapał temperaturkę i jedziemy delikatnie jeden, dwa, trzy jakieś 1500 obr/min. dodaję lekko gazu, auto przyspiesza, całkiem żwawo, ale co słysze jakiś dziwne wycie, odejmuję noge z gazu obroty spadają poniżej 2000 i dodaje znowu jadąc na 3 biegu, myślę to nic zobaczmy co dalej. Powyżej 3000 obr, jak wcześniej zaświeca się checkops: co jest? Podsumowując, autko żwawiej się wkręca w zasadzie już jak 1000 obr. przekroczy, 2000 turbina wyje ze 2 razy głośniej niż przedtem, a powyżej 2500 przechodzi w gwizd, taki jak zawsze, natomiast powyżej 3000 nie ma mocy i zaświeca się check engine? Co jest?, na KTS 600 wyskakuje błąd "czujnik ciśnienia doładowania" jakieś pomysły??