Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 60

Temat: 147 bose [opinie]

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    oj dajcie juz spokoj
    jak wiadomo o cenie auta decyduja ksiegowi
    Bose to nie jest szal ale tez nie jest tandeta
    jak ktos chce to niech sobie to zmieni
    a 80% ludzi i tak ma gumowe ucho i nie odrozni zestawu Bose od innego, a inny bedzie bliski orgazmu jak bedzie slychac innego zestawu

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Twoje odpowiedzi bardzo dobrze zrozumiałem. W przeciwieństwie do ciebie i moich pytań. Ponieważ nie były to odpowiedzi na moje pytania, a jedynie papka, zlepek gdzieś zasłyszanej informacji plus twoje "widzi mi się", podsuwanie jakiś technicznych danych jakiegoś urządzenia w miejsce danych porównawczych, to zadałem je ponownie. Gdybyś mi powiedział podając właśnie dane porównawcze (potwierdzające twoje stwierdzenie), to przyznałbym ci racje i byłoby w tym pytaniu po sprawie. Tak, to by wystarczyło zamiast odwracać kota do góry ogonem i w miejsce odpowiedzi zadawać kontr pytania.

    Przyznam, że pytania o pomiary były nie mojego autorstwa, bo ja najnormalniej w świecie się na tym nie znam. Pozwoliłem sobie jednak odświeżyć znajomość z jednym z moich klientów, który jest realizatorem dźwięku w jednym z oddziałów TV. To on po opisie o co chodzi naświetlił mi jak to wygląda jeśli chodzi m. in. o akustykę wnętrz. Co jest potrzebne aby zaopiniować czy jest źle czy dobrze i jak to jest konstruowane. Przede wszystkim czym różni się profesjonalna konstrukcja nawet gorszej jakości od "druciarstwa".

    Jedyną zaletą tej dyskusji jest to, że dowiedziałem się wiele o tym jak bardzo skomplikowana jest profesjonalna akustyka. Dowiedziałem się od osób trzecich. Natomiast od ciebie się nic nie nauczyłem i nie nauczę. Więc próżna rozmowa z tobą.

    Więc z mojej strony EOT, bo podejrzewam, że temat męczy czytających.
    To pewno i ciebie ucieszy

    ---------- Post added at 12:56 ---------- Previous post was at 12:49 ----------

    Cytat Napisał zasit Zobacz post
    a 80% ludzi i tak ma gumowe ucho i nie odrozni zestawu Bose od innego, a inny bedzie bliski orgazmu jak bedzie slychac innego zestawu
    Tak, i jest jeszcze jedna sprawa:
    "Osoba w wieku “-nastu” lat słyszy dźwięki z przedziału około 30Hz – 18kHz.
    Osoba w wieku “-dziestu” lat słyszy około 40Hz – 16kHz lub czasem 60Hz-14kHz.
    Osoba w wieku “-dziesięciu” lat słyszy jedynie około 100Hz – 8kHz, potem zakres ten może się zawęzić nawet do 200Hz – 4kHz.
    "
    Należy więc się zastanowić nad uzależnieniem montowania wszelkiego rodzaju "syczków" itp. od naszego wieku
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rain
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Niziny
    Auto
    Stilo 1.9 JTD, Brava_HGT
    Postów
    734

    Domyślnie

    Wykresy BOSE jakby ktoś chciał i dokładna specyfikacja są w eLearn, mogę przykleić tutaj jak będę w domu.

    A teraz jako totalny laik, powiekm że dla mnie róznica między fabryką, a BOSE które ostatni domontowałem do siebie jest wręcz kolosalna. Cena 350zł powoduje że to był jedyny rozsądny wybór, łatwość montażu, konfiguracja pod auto, przystępna cena. Główne plusy. Są zestawy grające lepiej? Są. Ale nie za taka cenę i nie skonfigurowane pod konkretne auto. Trzeba się bawić.
    Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
    Co mi się przez łapki przewinęło:
    Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v

  4. #34
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał rain Zobacz post
    Wykresy BOSE jakby ktoś chciał i dokładna specyfikacja są w eLearn, mogę przykleić tutaj jak będę w domu.
    Jak możesz, to wklej.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #35
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał AdiUssj Zobacz post
    Witam, nie wiecie czasami czy w tylnych glosnikach w AR 147 mozna sciagnac sama maskownice zeby sie do nich dostac czy trzeba zdejmowac caly boczek?
    Trzeba ściągnąć cały boczek. Nie jest to trudna sprawa, parę śrubek, zatrzasków i do góry.

  6. #36
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał rain Zobacz post
    Wykresy BOSE jakby ktoś chciał i dokładna specyfikacja są w eLearn, mogę przykleić tutaj jak będę w domu.
    Dzięki za info zajrzałem i mam odpowiedź której nikt mi tu nie udzielił, a mianowicie radio jest to samo. Jednego się dowiedziałem wzmacniacz jest na wszystkie kanały z wbudowanym equalizerem, który wysterowany jest pod auto. Jednak do DSP to mu raczej "troche" brakuje i nadal będę twierdził, że wspomniany Kenwood jest lepszy niż to coś co siedzi u mnie w aucie

    A teraz jako totalny laik, powiekm że dla mnie róznica między fabryką, a BOSE które ostatni domontowałem do siebie jest wręcz kolosalna. Cena 350zł powoduje że to był jedyny rozsądny wybór, łatwość montażu, konfiguracja pod auto, przystępna cena. Główne plusy. Są zestawy grające lepiej? Są. Ale nie za taka cenę i nie skonfigurowane pod konkretne auto. Trzeba się bawić.
    Nikt nie przeczy temu, ze gra lepiej niż seria musi grać lepiej inaczej nikt by do tego w salonie nie dopłacał kwestia taka, ze sa osoby, którym taki zestaw nie wystarcza więc bawią się w "druciarsto" jak to wyżej zostało nazwane. Za 350 to warto jednak wspomniane 600zł osobiście bym za to nie dał bo jak pisałem wole dopłacić i powoli kompletować lepsze audio

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rain
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Niziny
    Auto
    Stilo 1.9 JTD, Brava_HGT
    Postów
    734

    Domyślnie

    A ja wklejam dla innych
    Attached Files Attached Files
    Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
    Co mi się przez łapki przewinęło:
    Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v

  8. #38
    Moderator Znawca Avatar Artih
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Maserati Quattroporte 4.2 V8
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Koledzy @sdero i Pływak - dziękuję za pół godziny dobrej zabawy (w czytaniu waszych postów)
    Jak miał bym (nie zainteresowanym) okiem wskazać zwycięzcę to był by to @sdero.

    Z prostej przyczyny - niczego tu nie udawał i zadawał trafione pytania.
    Pływak niestety "przegrał" bo za dużo udawał Coś na zasadzie "dzwoni, ale nie wiadomo w którym kościele"
    Niestety (dla poziomu dyskusji) zdarzyło mu się też prostactwo w stylu "obrońca krzyża" co predysponuje bardziej na forum golfiarzy niż tutaj :|


    Co do sedna sprawy - wydaje mi się, że najtrafniejsze były odpowiedzi z pierwszej strony tematu a ich podsumowaniem jest:

    W CENIE DO 500 ZŁ (A TYLE KOSZTUJĄ ZESTAWY bose) NIE ZAKUPI SIĘ NIC LEPSZEGO !


    I nie ma tu z czym dyskutować.
    U mojej żony w jej byłym Puncie miałem sprzęt wart ok. 3000 zł - grało to lepiej ale tylko przy wysokiej głośności.
    Przy niskiej nie udało się uzyskać takiej barwy dźwięku jaki ma BOSE w Alfie 147.
    Dlatego też mimo znajomości tematu odpuściłem sobie zmienianie czegokolwiek w Alfie 147 ponieważ skala inwestycji musiała by obejmować ładnych kilka tysięcy złotych aby finalnie nie być zawiedzionym - koniec, kropka.

    I można tu dywagować na poszczególnymi elementami zestawu i jego słabościami (jak jednostka sterująca Blaupunkta np. czy chińskie tweetery) jednak efektu całościowego (który głównie "robią" 2Ohm'owe głośniki średniotonowe, wzmacniacz i subwoofer) nie uzuska się małym nakładem finansowym w tradycjnym sprzęcie (4Ohm).
    Z tego powodu też Twój Kenwood za 4 stówki Pływaku nie zagra lepiej z głośnikami z zestawu BOSE - radyjko nie pociągnie 2Ohm'owych głośników na odpowiednim poziomie


    Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
    Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
    Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
    Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
    Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
    Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r

    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r

    Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r

  9. #39
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rain
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Niziny
    Auto
    Stilo 1.9 JTD, Brava_HGT
    Postów
    734

    Domyślnie

    Cytat Napisał Artih Zobacz post
    Koledzy @sdero i Pływak - dziękuję za pół godziny dobrej zabawy (w czytaniu waszych postów)
    Jak miał bym (nie zainteresowanym) okiem wskazać zwycięzcę to był by to @sdero.

    Z prostej przyczyny - niczego tu nie udawał i zadawał trafione pytania.
    Pływak niestety "przegrał" bo za dużo udawał Coś na zasadzie "dzwoni, ale nie wiadomo w którym kościele"
    Niestety (dla poziomu dyskusji) zdarzyło mu się też prostactwo w stylu "obrońca krzyża" co predysponuje bardziej na forum golfiarzy niż tutaj :|


    Co do sedna sprawy - wydaje mi się, że najtrafniejsze były odpowiedzi z pierwszej strony tematu a ich podsumowaniem jest:

    W CENIE DO 500 ZŁ (A TYLE KOSZTUJĄ ZESTAWY bose) NIE ZAKUPI SIĘ NIC LEPSZEGO !


    I nie ma tu z czym dyskutować.
    U mojej żony w jej byłym Puncie miałem sprzęt wart ok. 3000 zł - grało to lepiej ale tylko przy wysokiej głośności.
    Przy niskiej nie udało się uzyskać takiej barwy dźwięku jaki ma BOSE w Alfie 147.
    Dlatego też mimo znajomości tematu odpuściłem sobie zmienianie czegokolwiek w Alfie 147 ponieważ skala inwestycji musiała by obejmować ładnych kilka tysięcy złotych aby finalnie nie być zawiedzionym - koniec, kropka.

    I można tu dywagować na poszczególnymi elementami zestawu i jego słabościami (jak jednostka sterująca Blaupunkta np. czy chińskie tweetery) jednak efektu całościowego (który głównie "robią" 2Ohm'owe głośniki średniotonowe, wzmacniacz i subwoofer) nie uzuska się małym nakładem finansowym w tradycjnym sprzęcie (4Ohm).
    Z tego powodu też Twój Kenwood za 4 stówki Pływaku nie zagra lepiej z głośnikami z zestawu BOSE - radyjko nie pociągnie 2Ohm'owych głośników na odpowiednim poziomie
    I to jest dokładnie taka odpowiedź jaka powinien przeczytać każdy zastanawijący się czy dokupować BOSE. Nie zależnie czy to 147, czy 156. Jak juz pisałem ja swoje kupiłem za 350zł, sam zamontowałem i jestem mega zadowolony z wyniku w tej cenie.
    Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
    Co mi się przez łapki przewinęło:
    Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v

  10. #40
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Przepraszam za OT - Pływak ma u mnie piwo, bo zmusił mnie do zgłębienia wiedzy w temacie nagłośnienia. Po przeczytaniu trzech książek i kilku poważniejszych artykułów w necie dowiedziałem się jak skomplikowaną sprawą jest nagłośnienie (nie tylko w samochodach). Od czysto fizycznych parametrów po psychoakustykę.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Bose
    Utworzone przez Biaggi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 18-08-2018, 07:02
  2. 147 Bose
    Utworzone przez czosnek1802 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-02-2015, 22:32
  3. Bose do 147
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2014, 19:16
  4. Bose 147
    Utworzone przez cinek911 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-02-2011, 20:24
  5. co do Bose?
    Utworzone przez szymiii w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-11-2010, 22:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory