Masz rękojmię na wykonanie naprawy, jeśli masz jakiś dokument. Bo to co opisujesz to ściema nie naprawa. Mi też naprawili 2 razy aż naprawili.
Masz rękojmię na wykonanie naprawy, jeśli masz jakiś dokument. Bo to co opisujesz to ściema nie naprawa. Mi też naprawili 2 razy aż naprawili.
Alfa RWD https://www.facebook.com/AlfaRWD
Mam pisemną gwarancje na 6-mcy.
Może mam gdzieś dziure w tym dolocie?
Szukaj dziury w układzie dolotowym (za turbiną) i sprawdź czy "chodzi" ci regulacja zmiennej geometriNapisał bosniak_sg
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Maciek podejrzewam ta rurę między Turbiną, a Intercooler'em ponieważ przed regeneracją olej z niej wypływał, jeżeli olej wypływał to chyba powietrze tym bardziej? szczególnie na opaskach zaciskowych i nic nie dała wymiana na nowe opaski. Teraz jeszcze nawet nie zaglądałem bo wczoraj jak odebrałem auto to było po 17-tej i ciemno, a nie mam garażu ani kanału tylko zadaszenie, a dzisiaj niedziela no to tez klops, na pewno jutro sie tym zajme. Pisałeś kiedys, że ktoś miał taką rurę na sprzedaż, ale czy 2,4 to nie pamiętam, a cena w serwisie 361 zł za nową to zabija.
Miałem do 1,9 16v ale sprzedałem ją na allegro. Tak nowa kosztuje ok 300zł (nie ma zamienników) i lepiej kupić nową (ona ma dwie różne średnice na turbinę i intercooler)
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Jutro jak zagladne pod auto dam znać.
Teraz byłem przy samochodzie, w żadnym zakresie obrotów silnika do 4500 nie rusza się to cięgno od turbiny, to są chyba kierownice zmiennej geometrii łopatek?
No to pozostaje sprawdzić czy zapiekły się kierownice, czy nie ma najzwyczajniej podciśnienia. Ściagnij wężyk z zaworu elektromagnetycznego (ten który idzie go siłownika i spróbuj zassać powietrze ustami - zobaczysz czy cięgno się ruszy. Jak się rusza to przyczyn szukaj poza turbiną, a jak stoi to zacznij od siłowniczka, bo jak turbina nowa to wszystko powinno elegancko chodzić.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Cięgno sie rusza ręcznie bez żadnego problemu, może ten zawór elektromagnetyczny nie daje podciśnienia?