Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 93

Temat: [156 JTD] Chyba koniec turbosprężarki??!

  1. #41
    Użytkownik Ogier Avatar SEm
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    Brera + Alfa RWD
    Postów
    152

    Domyślnie

    Masz rękojmię na wykonanie naprawy, jeśli masz jakiś dokument. Bo to co opisujesz to ściema nie naprawa. Mi też naprawili 2 razy aż naprawili.

  2. #42
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bosniak_sg
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    2.0 JTS GT Selespeed 08r
    Postów
    402

    Domyślnie

    Mam pisemną gwarancje na 6-mcy.

  3. #43
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bosniak_sg
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    2.0 JTS GT Selespeed 08r
    Postów
    402

    Domyślnie

    Może mam gdzieś dziure w tym dolocie?

  4. #44
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał bosniak_sg
    Turbina zregenerowana, w zasadzie jest nowa :wink: zasiadam za stery oczywiście jak silnik złapał temperaturkę i jedziemy delikatnie jeden, dwa, trzy jakieś 1500 obr/min. dodaję lekko gazu, auto przyspiesza, całkiem żwawo, ale co słysze jakiś dziwne wycie, odejmuję noge z gazu obroty spadają poniżej 2000 i dodaje znowu jadąc na 3 biegu, myślę to nic zobaczmy co dalej. Powyżej 3000 obr, jak wcześniej zaświeca się check ops: co jest? Podsumowując, autko żwawiej się wkręca w zasadzie już jak 1000 obr. przekroczy, 2000 turbina wyje ze 2 razy głośniej niż przedtem, a powyżej 2500 przechodzi w gwizd, taki jak zawsze, natomiast powyżej 3000 nie ma mocy i zaświeca się check engine? Co jest?, na KTS 600 wyskakuje błąd "czujnik ciśnienia doładowania" jakieś pomysły??
    Szukaj dziury w układzie dolotowym (za turbiną) i sprawdź czy "chodzi" ci regulacja zmiennej geometri
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #45
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bosniak_sg
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    2.0 JTS GT Selespeed 08r
    Postów
    402

    Domyślnie

    Maciek podejrzewam ta rurę między Turbiną, a Intercooler'em ponieważ przed regeneracją olej z niej wypływał, jeżeli olej wypływał to chyba powietrze tym bardziej? szczególnie na opaskach zaciskowych i nic nie dała wymiana na nowe opaski. Teraz jeszcze nawet nie zaglądałem bo wczoraj jak odebrałem auto to było po 17-tej i ciemno, a nie mam garażu ani kanału tylko zadaszenie, a dzisiaj niedziela no to tez klops, na pewno jutro sie tym zajme. Pisałeś kiedys, że ktoś miał taką rurę na sprzedaż, ale czy 2,4 to nie pamiętam, a cena w serwisie 361 zł za nową to zabija.

  6. #46
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Miałem do 1,9 16v ale sprzedałem ją na allegro. Tak nowa kosztuje ok 300zł (nie ma zamienników) i lepiej kupić nową (ona ma dwie różne średnice na turbinę i intercooler)
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #47
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bosniak_sg
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    2.0 JTS GT Selespeed 08r
    Postów
    402

    Domyślnie

    Jutro jak zagladne pod auto dam znać.

  8. #48
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bosniak_sg
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    2.0 JTS GT Selespeed 08r
    Postów
    402

    Domyślnie

    Teraz byłem przy samochodzie, w żadnym zakresie obrotów silnika do 4500 nie rusza się to cięgno od turbiny, to są chyba kierownice zmiennej geometrii łopatek?

  9. #49
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    No to pozostaje sprawdzić czy zapiekły się kierownice, czy nie ma najzwyczajniej podciśnienia. Ściagnij wężyk z zaworu elektromagnetycznego (ten który idzie go siłownika i spróbuj zassać powietrze ustami - zobaczysz czy cięgno się ruszy. Jak się rusza to przyczyn szukaj poza turbiną, a jak stoi to zacznij od siłowniczka, bo jak turbina nowa to wszystko powinno elegancko chodzić.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #50
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bosniak_sg
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    2.0 JTS GT Selespeed 08r
    Postów
    402

    Domyślnie

    Cięgno sie rusza ręcznie bez żadnego problemu, może ten zawór elektromagnetyczny nie daje podciśnienia?

Podobne wątki

  1. regeneracja turbosprężarki
    Utworzone przez PearBoy w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-04-2014, 14:54
  2. Czy to koniec silnika , chyba panewka
    Utworzone przez Mytek w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-09-2013, 10:06
  3. [159] części do turbosprężarki 2,4
    Utworzone przez stanleyma w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-03-2013, 12:43
  4. regeneracja turbosprężarki
    Utworzone przez PearBoy w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-07-2012, 21:03
  5. Koniec Alfa Romeo, koniec legendy, koniec pasji....
    Utworzone przez simeone w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 21-05-2012, 22:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory