Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 59 z 59

Temat: Dziwnie kreci i nie odpala

  1. #51
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał tygrysek Zobacz post
    chyba ze chodzi tylko o korbowodowe a nie glowne :-)
    te zostaw w spokoju,ciebie interesują panewki korbowodowe.


    Cytat Napisał tygrysek Zobacz post
    -uszczelniacze mam jakies,niestety nie wiem jakiej firmy gdyz jak kupywalem je nie byly w orginalnym opakowaniu.Czy na firmowych sa jakies oznaczenia,kolor gumki itp.???
    jeśli nie znasz ich pochodzenia to nie zakładaj.na firmowych są oznaczenia i nazwa firmy.

    http://www.unto.pl/uszczelniacze-zaw...ele-p-251.html

    kolor to zielony lub czerwony.


    moja druga ulubienica...

  2. #52
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 2.0TS 1998 ciemna zielen
    Postów
    58

    Domyślnie

    Cytat Napisał andro34 Zobacz post
    te zostaw w spokoju,ciebie interesują panewki korbowodowe.




    jeśli nie znasz ich pochodzenia to nie zakładaj.na firmowych są oznaczenia i nazwa firmy.

    http://www.unto.pl/uszczelniacze-zaw...ele-p-251.html

    kolor to zielony lub czerwony.
    Mam zielone,na kazdej jest napisane F i jakies cyfry,na kazdej cyfry sa inne.
    Ostatnio edytowane przez tygrysek ; 07-03-2010 o 21:19

  3. #53
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał tygrysek Zobacz post
    -Tak chodzilo o te cztery tuby(rurki)

    -Przy okazji zna ktos kolejnosc oraz momenty dokrecania glowicy w naszych alfach??
    sposób dokręcania głowicy jest nastepujący
    -krok 1 - 20 Nm
    -krok 2 - 40 Nm
    -krok 3 - 90 stopni
    -krok 4 - 90 stopni
    -krok 5 - 90 stopni
    Głowica jest przykręcona 10 śrubami w 2 rzędach, przykręcasz wg kolejności jak niżej:

    8 6 2 5 10
    7 3 1 4 9
    Przyjmujemy, że rozrząd jest przy śrubach nr 8,7, a sprzęgło przy śrubach 9, 10.

    Czy możesz napisać, kiedy robiłeś rozrząd i czy sprawdzałeś potem ustawienie napinacza?

  4. #54
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 2.0TS 1998 ciemna zielen
    Postów
    58

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    sposób dokręcania głowicy jest nastepujący

    Czy możesz napisać, kiedy robiłeś rozrząd i czy sprawdzałeś potem ustawienie napinacza?
    -Rozrzad byl zmieniany okolo 15 tys.km .Napinacz watpie zeby byl sprawdzony.
    -Wyzej wymienionych rzeczy ja nie robilem,narazie prosze nie pytac dlaczego osobiscie nie sprawdzalem itd.
    -Na koniec po calej naprawie postaram sie napisac krotka historie co i jak,teraz w tej kwesti bede milczal aby nie robic niepotrzebnej jak narazie dyskusji.

  5. #55
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 2.0TS 1998 ciemna zielen
    Postów
    58

    Domyślnie

    No i udalo sie bella odpalila:-)
    Po wstawieniu naprawionej glowicy,skreceniu wszystkiego do kupy itd samochodzik odpalil.
    Po przejechaniu okolo 30km po miescie jak narazie zero bledow,i o dziwo wogle obroty nie faluja(odpukac).
    -jedynie co to pompa wspomagania cos chalasuje i spryskiwacze nie dzialaja
    -jaki powinien byc olej do wspomagania??

    Jutro postaram sie wkleic zdjecia i opisac co jak i dlaczego,taka mala historie.

  6. #56
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Wg instrukcji obsługi do układu wspomagania należy stosować olej TUTELA GI/A (G.M.DEXRON II)

  7. #57
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ale napisz co dokładnie wymieniono, wałki rozrzadu, popychacze, zawory, uszczelnienia prowadnic, prowadnice zaworów, uszczelki.
    - żebyśmy mieli rozeznanie, co może powodować ewentualne błędy w ECU.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #58
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    no to użytkownika tygrysek wcięło
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  9. #59
    sawikjunior
    Gość

    Domyślnie

    Witam. Znajomy ma problem ze swoją Alfa 1.8 TS. Chodzi o to, że miał naprawianą głowice, wymiana zaworów. Po około dwóch tygodniach jechał spokojnie, zredukował z 5 na 4 i w tym momencie silnik zaczął klepać jak diesel. Stukanie przyspiesza wraz z obrotami. Dzisiaj podłączyłem pod komputer i pokazał się błąd P0335 oraz P0130. Czy możliwe jest, że przeskoczył pasek powiedzmy o jeden ząb i teraz tłoki klepią o zawory podczas pracy? Czy błąd P0335 mógł wyskoczyć przez to że przestawił się rozrząd? Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Kreci ale nie odpala 2.4 JTD
    Utworzone przez sirpawel w dziale 166
    Odpowiedzi: 140
    Ostatni post / autor: 20-04-2019, 22:05
  2. [159] bardzo ładnie kreci nie odpala..
    Utworzone przez arturo85 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-03-2015, 08:32
  3. 156 1.9jtd nie kreci nie odpala
    Utworzone przez kosik17 w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 25-07-2014, 14:35
  4. 1.9 JTD nie odpala, choc rozrusznik kreci
    Utworzone przez Klein w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 17-07-2014, 23:55
  5. 156 1.6 Nie odpala, nie kreci
    Utworzone przez TenTypMih w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-11-2010, 19:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory